Tätä se varmaan tarkoittikin.Tehtaan takuu = pisteet vastustajalle.
Tätä se varmaan tarkoittikin.Tehtaan takuu = pisteet vastustajalle.
Pelastit tämän hirveän illan kyllä tällä jutulla, iltateet näppäimistölle :DDPuhelinmyyjäkin vittuili mulle tänään kärpistä, kun kuuli että olen Oulusta.
Ja toiselle turhakkeelle vielä rustattiin jatkosopimus hiljattain. Pää hajoaa tähän sekoiluun.Kaksi hyökkäyshankintaa jotka eivät ole mistään kotoisin : Patrik Virta ja Olli Nikupeteri.
Ei mitään käyttöä...
Etenkin se että tämä kaksikko on mukana YV-koostumuksissa on täysin käsittämätöntä.Ja toiselle turhakkeelle vielä rustattiin jatkosopimus hiljattain. Pää hajoaa tähän sekoiluun.
Ja hänet on hyvissä ajoin kiinnitetty jo ensi kaudeksikin. Melkein pelottaa, mitä muita sopimuksia Myli on onnistunut kassakaappiin valmiiksi tekemään. Huh huh. Luotto täysi nolla tähän puuhasteluun!Oli kyllä Virralta käsittämättömän paskaa toimintaa lopun minuuteilla. Kaksi peräkkäistä syöttöä 6vs5 tilanteessa vastustajan mailaan tai jalkoihin.
Virralta en paljoa odottanut, mutta sitä vähääkään ei olla saatu. Käsittämätön jatkosopimus. Millä ansioilla se on saatu? Heti kun Turunen tippui vierestä, niin Virta on katsellut kautta kiikareiden läpi huojuvasta ja lahonneesta lintutornista. Ei mitään käyttöä ylemmissä ketjuissa. Max neloskentän sentteri, vaikka ei olekaan niin romuluinen tai luotettava, kuin toivoisi.Ja hänet on hyvissä ajoin kiinnitetty jo ensi kaudeksikin. Melkein pelottaa, mitä muita sopimuksia Myli on onnistunut kassakaappiin valmiiksi tekemään. Huh huh. Luotto täysi nolla tähän puuhasteluun!
Tais kaveri itsekkin ihmetellä "Ai, täällä saa näin helposti olla"Hyi vittu, että mua sylettää tuo, että Kärppä-pakisto antaa vastustajan pelaajan jäädä maalille, eikä kukaan siivoa ukkoja pois?
SalminenOnko siellä Veini maalisa?
Ei.Joko avataan Jyväskylän ihme-ketju?
Ei ole.. 1-1 ja juna takaisin raiteillaan.Onko potkut peruttu