Millon Kempele on liittynyt Ouluun?
Kaksi kausikorttia koko kaudeksi, vajaat 1700€, todellista typeryyttä...Pitikin ennen kautta ottaa Katsomo-paketti 6kk:n määräaikaisuudella.
Nyt maksetaan kovaa hintaa typeryydestä.
Millon Kempele on liittynyt Ouluun?
Kaksi kausikorttia koko kaudeksi, vajaat 1700€, todellista typeryyttä...Pitikin ennen kautta ottaa Katsomo-paketti 6kk:n määräaikaisuudella.
Nyt maksetaan kovaa hintaa typeryydestä.
Pitäs päästä ensin pois omista.Nyt pitäisi vain hyökätä enemmän niin ei tarvisi puolustaa niin paljoa
Kyllä tätä jatkuvaa sekoilua katsoo mielummin kotona. Tällä kaudella olen yhden matsin käynyt katsomassa, viime kaudella en yhtään.Onhan kiekko parasta paikan päällä! Kotona ei.
Huomenna häviö ja siihen täytyy kyllä reagoida. Jos ei reagoida niin siinä vaiheessa voidaan kyseenalaistaa myös Myllykosken pätevyys tehtäviinsä.Joko voidaan oikeasti antaa lähtöpassit havulle? Kaverihan puhuu ihan täyttä paskaa siitä kuinka puolustus on helpompi laittaa kuntoon entä hyökkäys ja kokoajan puolustetaan pitkin sanonko mitä. Nyt ei enää selitykset auta että tuli pari hupsis maalia siihen jne...
Onko Kärppien puolustajat saanut tällä kaudella vielä kertaakaan kiekkoa siniviivalta maalille?
Onko raksilan jää paskanaAtella ei taida kaikki olla nyt kunnossa. Toisen kerran mahallaan oman maalin edessä.
Äläs nyt. Kiekko on täynnä erilaisia tunteita. Urheilun kuuluu häviäminen, jotta voittaminen voi taas tuntua kutkuttavan mahtavalta.Kyllä tätä jatkuvaa sekoilua katsoo mielummin kotona. Tällä kaudella olen yhden matsin käynyt katsomassa, viime kaudella en yhtään.
Häviäminen kuuluu urheiluun. 2019 olin paikalla, kun Nenonen ratkaisi seiskapelin.Äläs nyt. Kiekko on täynnä erilaisia tunteita. Urheilun kuuluu häviäminen, jotta voittaminen voi taas tuntua kutkuttavan mahtavalta.
Vmp.
Ammattituomarit.Miten tuota keihästämistä ei näe kukaan?