Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Joo ei helvetti, nyt alkaa mennä jo vähän yli kun jokainen huoltaja ja agentti pitää erikseen vielä kiittää ja aplodit toki joka väliin.
Se on vuorossa noin puolen tunnin päästä.Onko se paita edes noussut sinne kattoon vielä?
Joo et oo jäänyt mistään paitsi.Sama juttu näköjään jatkuu, kun 35 minsaa sitten..
En jäänyt vissiin mistään paitsi :)
Siirretään samantien koko peli päivällä eteenpäin, nii ei tuu sanomista.Sitten kun Mika Pyörälän paita nousee Raksilassa kattoon, niin Oulun Kärpät vois ottaa tästä opiksi ja merkitä juhlat alkavaksi pelipäivänä kello 12.00, niin ehtii Pyörälästä (ei kyllä tuossakaan ajassa ehdi) puhua kaikki ansaitut ylistyssanat, jolloin pelikin saadaan alkamaan ajallaan 18.30.
No eipä ne olis muutenkaan...Mitäs veikkaatte onko kärppien pakit iskussa tämmösellä alotuksellla...
Peltola oli vielä aktiivipelaaja kun puhe alkoi.Mää olin ala-asteella kun tämä puhe alkoi.
Näin toki toivotaan, mutta vahva epäilys kuitenkin, että 1. erä menee aika seisoskeluksi.Näyttävät tänään, että ovat.
Erik Karlsson on aina iskussa!Mitäs veikkaatte onko kärppien pakit iskussa tämmösellä alotuksellla...
Mitäpäs veikkaat olisiko ne iskussa muutenkaan.Mitäs veikkaatte onko kärppien pakit iskussa tämmösellä alotuksellla...
Mä oon sen verran nuorempi kaveri, että olin puheen alussa pelkkä siittiöMää olin ala-asteella kun tämä puhe alkoi.
Niin. Tasan ainoa ongelmahan tässä on tuo. Liiga ei osaa päivittää nettisivuja sen jälkeen kun sinne on joku aika lätkäisty ja sattuu vaikka paitaseremonia tulemaan.Hieno tilaisuus ja näin, mutta miksei esimerkiksi Liigan sivuilla voitu merkata ottelun alkamisajankohdaksi tuo 19.10 jos se oli jo etukäteen ilmoitettu?
Ei tule muuten ehtimään tuohonkaan.
Ehkä ne maalaa sen vielä tässä ennen peliäEi tifoja, ei mitään.