Maustemies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Ei oikein oltu asialla. Tuntuu että Kärppien pelaajat tuli myöhässä joka tilanteeseen.
Nikupeteri kyllä about viimeinen jota itse lähden sorsimaan :D Vahvaa jässiköintiä ja järkeviä ratkaisuita kiekon kanssa.Kuinkahan paljon enemmän asennetta kentällä olisi, jos Juusolan tilalla olisi vaikka koodinimi mirokarjalainen ja Nikupeterin tilalla koodinimi tommitikka?
Jalosen aikana parhaimmillaan kaks erää himmailtiin puolivaloilla jos se riittäisi ja kolmannessa sitten vaihde sen verran ylemmäs mitä tarvi kolmeen pisteeseen. Oispa edelleen sama meno, valitettavasti tämä on tuon puolustuksen taso agressiivisesti pelaavaa vastustajaa vastaan.Joo paskaa oli eka erä, mutta eiköhän nuo toiseen erään tule jo eri meiningillä. Jonkinlainen tavaramerkki tää tälläne?
Ykkönen ja kakkonen oli ainoat ketjut, jotka sai jotain aikaan hyökkäysalueella. Eli ei helvetissä Virtaa mihinkään siitä.Nyt voisi olla kokeilun paikka vaihtaa Virran ja Melnickin paikkoja. Virta voisi tuoda kovana työmäyränä tekemistä löysäkulliseen kolmoseen ja Melnick pääsisi kokeilemaan kemiaa Turusen & Antti-Roikon kanssa.
Toinen vaihtoehto voisi olla, ettei muuteta mitään ja roiskitaan seinille loppupeli. Eipähän tule niin hiki ainakaan hyökkääjillä.
Minä en nuista Jalosen ajoista mitään tiedä, kun olin sillon vielä niin pikkupoika, mutta eikö Kärpät viime keväänäkin pelannut useasti pelejä, että pelin ekq puolisko about aivan paskaa, mutta lopussa väkisin rinnalle ja ohi?Jalosen aikana parhaimmillaan kaks erää himmailtiin puolivaloilla jos se riittäisi ja kolmannessa sitten vaihde sen verran ylemmäs mitä tarvi kolmeen pisteeseen. Oispa edelleen sama meno, valitettavasti tämä on tuon puolustuksen taso agressiivisesti pelaavaa vastustajaa vastaan.
Koska hyökkäys välttämättä tarvitsi Melnickin ja Ruishkfkfjj tasoisia pelimiehiä.Pakit on kyllä sitä itseään. En käsitä miten alakertaan ei hankittu ketään amatimiestä.
Kyl se vituttaa, kun miettii et ne rahat mitä näihi herroihi käytettii, nii ois voitu käyttää yhtee hyvään kiekolliseen pakkiin. Paljo enemmä hyöytyy ja iloo ois sellane tuonuKoska hyökkäys välttämättä tarvitsi Melnickin ja Ruishkfkfjj tasoisia pelimiehiä.
Alamittainen kääpiö, sähäsee joo, mutta ei tuo pöytään mitään erikoista. Diversiteettiä tuo rosteri kaipaisi, etenkin alakenttiin.Nikupeteri kyllä about viimeinen jota itse lähden sorsimaan :D Vahvaa jässiköintiä ja järkeviä ratkaisuita kiekon kanssa.
Koska hyökkäys välttämättä tarvitsi Melnickin ja Ruishkfkfjj tasoisia pelimiehiä.
Noista alamittaisista kääpiöistä kuitenkin ylivoimaisesti paras pelaamaan jääkiekkoa. Aika monta laittaisin sivuun ennen Nikupeteriä. Koko kolmoskentän esimerkiksi.Alamittainen kääpiö, sähäsee joo, mutta ei tuo pöytään mitään erikoista. Diversiteettiä tuo rosteri kaipaisi, etenkin alakenttiin.
Maaleja varmaan.Mitäs Gardiner tehnyt porilaisille kun aina kun kiekko on alkaa ulina katsomosta? Viime kauden osalta en muiden joukkueiden draamoja hirveästi seurannut.
Junttila -tason läpsyttelyä so far sillä erotuksella, että Julle iski paikoin myös tehoja.Toistaiseksi aika vaisut esitykset, toki en tiedä olisiko parempi vaihtoehto Tiivola/Junttila/Björkqvist kolmosessa.
En usko tuohon. Ei kukaan voi olla huomaamatta esimerkiksi Jandusin jatkuvia koomailuja. Taustatukea antavat Berglund ja Kivistö.Itse luulen, että sokea valmennusjohto kuvittelee tämän pakiston olevan riittävä. Hyökkäyshankinnat tuskin pakistoon vaikuttaa.
Alamittainen kääpiö, sähäsee joo, mutta ei tuo pöytään mitään erikoista. Diversiteettiä tuo rosteri kaipaisi, etenkin alakenttiin.
Toki näin, mutta jossain kohtaa tarvitaan myös kolmosketju, jolta voidaan odottaa myös tehoja hyökkäyspäässä. Nyt jenkit + junnu käyvät lähinnä pellailemassa aikaa pois kellosta ja koittavat selviytyä ilman takaiskuja. Jotain kokeilua se jo vaatisi kohtapuoliin ja mielestäni se olisi jenkkiduon erottaminen eri ketjuihin.Ykkönen ja kakkonen oli ainoat ketjut, jotka sai jotain aikaan hyökkäysalueella. Eli ei helvetissä Virtaa mihinkään siitä.
Alamittainen kääpiö, sähäsee joo, mutta ei tuo pöytään mitään erikoista. Diversiteettiä tuo rosteri kaipaisi, etenkin alakenttiin.
Noista alamittaisista kääpiöistä kuitenkin ylivoimaisesti paras pelaamaan jääkiekkoa. Aika monta laittaisin sivuun ennen Nikupeteriä. Koko kolmoskentän esimerkiksi.
Liekkö se tuohon sysipaskaan alakertaan tois muuta ku eri nimen ja numeron.Kuinkahan paska se Olkkonen on nykyään kun ei mahdu ollenkaan edes seiskaksi...
Aika fiasko hänkin. Ei juurikaan upgradea edes Jandusiin.Kuinkahan paska se Olkkonen on nykyään kun ei mahdu ollenkaan edes seiskaksi...