Mestikseen, Mestikseen, Mestikseen! Hyvältä näyttää. Kiitos.JYP 2-1 johtoon Ilvestä vastaan! Toistan: JYP 2-1 johtoon Ilvestä vastaan.
Vahvalta näyttää.
Mestikseen, Mestikseen, Mestikseen! Hyvältä näyttää. Kiitos.JYP 2-1 johtoon Ilvestä vastaan! Toistan: JYP 2-1 johtoon Ilvestä vastaan.
Vahvalta näyttää.
Claran taakse on mennyt tänäänkin yhtä monta maalia kuin Karhuselle.
Tuolle sentään on järkevä selitys. Loppujoukkueelle ei niinkään.Näyttää selkeästi siltä että Ville Pokan kunto on heikko. Se on huolestuttavaa...
Itse en ainakaan eroais töistäni, vaikka suoriutuisin kuinka paskasti tahansa. Kolmen alaikäisen toimeentulo kun on vahvasti palkkani varassa. Ymmärrän hyvin, että Mäntymaa jatkaa työntekoa työsopimuksensa mukaisesti.Sitä mä ihmettelen kuinka Mäntymaa ei tajua erota.
Oululaisena olisin kyllä jonossa viimeisenä huutelemassa, kun aletaan toista paikkakuntaa nimittämään juntiksi.
Ai että mä tykkään!!Ja Tps, Sport ja Pelicans ottamassa pisteitä myös.
Kova! Paine kasvaa myös siellä ylälauteilla.JYP jo 3-1 johtoon! Sportin 2-1 johtomaali Lukkoa vastaan ainoa, joka vielä puuttuu bingorivistä.
Sport kyllä tuhlailee paikkoja ihan huolella, niin ei hyvältä näytä. 5min ylivoiman aikana kahdesti olleet jo 5v3 mutta ei se vaan mene.JYP jo 3-1 johtoon! Sportin 2-1 johtomaali Lukkoa vastaan ainoa, joka vielä puuttuu bingorivistä.
Minä tykkään kyllä Clarasta, ei mitään pois hänen hienoilta torjunnoilta. Isossa kuvassa ei vain ole mitään merkitystä, kuka siellä maalilla seisoo, ellei se maalivahti satu torjumaan joka peliä 100% torjuntaprosentilla, tee paria maalia ja luo joukkueelle pelitapaa omien töidensä ohessa. Eilen ei kaaduttu maalivahtiin, ei viikko sitten, eikä kuukausi tai parikaan taaksepäin.Toinen pelas vartin, toinen otti jokusen torjunnankin.
Joo kyllähän se juuri näin on, aivopieru pääsi tässä tulistuksissani.Itse en ainakaan eroais töistäni, vaikka suoriutuisin kuinka paskasti tahansa. Kolmen alaikäisen toimeentulo kun on vahvasti palkkani varassa. Ymmärrän hyvin, että Mäntymaa jatkaa työntekoa työsopimuksensa mukaisesti.
Jep. Satakunnan kiertue ja 0p on saletti.Ens viikolla voidaan muuten oikeesti olla karsintapaikalla.
Tämä legendaarinen väite / ennustus tulee kyllä pitämään hienosti paikkaansa tällä menolla. Yhdellä historian kalleimmalla joukkueella onnistuu valmentelemaan joukkueensa kokonaan ulos kahdentoista joukkueen pudotuspeleistä. Saavutus, joka hakee kyllä vertaistaan ja jättää osaltaan jälkensä (tahran) suomalaiseen kiekkoiluun.Joka tulee jättämään jälkensä suomalaiseen kiekkokulttuuriin myös pitkällä aikajänteellä.