Eiköhän siellä olla kokeneelle pelaajalle fysiikkaguru Jaakolan kanssa tehty vähän kevyempi ohjelma ja tässä on lopputulos. Kyseenalaistan Jaakolan osaamista edelleen.Kuulostaa aivan uskomattomalta meriselitykseltä, että noin kokenut pelaaja vetää yhtäkkiä reenikesän aivan päin vittua, kun siihen asti on osannut treenata jo vuosikaudet.
Kerkeäisköhän tuo porukka Raksilaan ennen joukkuetta antamaan palautteen tuosta vitun pelleilystäToivottavasti tulee ihan kunnolla turpaan. Megamatka ja rakas seura tarjoaa tällästä paskaa.
Toivottavasti ei käy, saatas taas täältä lukea, kuinka vitun hyvä jätkä se Havu nyt on. Joo varmasti on huippu tyyppi, mutta ammattivalmennuksesta suolapatsaamme tietää kuin sika satelliitistä. Piti vaihtaa sporttibaaria, missä näkys Valioliigaa, ei tuota paskaa voinut enään seurata...Hienoa perseennäyttöä vaan uskollisille faneille. Oiskohan taas Mäntymaan aika käydä puhumassa kannattajaryhmille, kuinka tässä ollaan yhteisellä asialla laittamassa joka ilta kaikki likoon.
Atte sanoi Kalevassa, että kauteen lähdettäessä kunto tuntui erittäin hyvältä, mutta kauden aikana ei saanut reeneistä mitään irti ja sittemmin muokattu Jaakolan kanssa harjoittelua.Kuulostaa aivan uskomattomalta meriselitykseltä, että noin kokenut pelaaja vetää yhtäkkiä reenikesän aivan päin vittua, kun siihen asti on osannut treenata jo vuosikaudet.
Mä en tiedä toivonko mä edes et tää kausi loppuisi pian ku syksyllä tää sama paska alkaa taas alusta..
Minä odotan kenkätifoa. Jos moinen näkyy, niin saa ilmoitella.Siellä ilmeisesti kannattajillakin alkaa riittämään.
Samaa toivon. Minimipeleillä kausi pakettiin.Toivottavasti tämä jätesakki jää sijalle 13 ja saataisiin kausi nopeasti pakettiin. Kauden jälkeen samantien kaikille kenkää ja Karjalainen rakentamaan valmennusta uusiksi puhtaalta pöydältä.