Uraanitumppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Voiko Kivistö pelata enään löysemmin tuota. Myli vois jatkaa tyhjennysmyyntejä.
No ei pätkääkään. Myllykosken jorinat vain vahvistivat tunnetta siitä, että kauden olisi hyvä päättyä runkosarjaan.Ei ees vituta.
Itse toivon Mestikseen putoamista.No ei pätkääkään. Myllykosken jorinat vain vahvistivat tunnetta siitä, että kauden olisi hyvä päättyä runkosarjaan.
Voi tuohon lisätä myös Turusen huikean puolustussuorituksen Ilveksen eka maalissa.Ohtamaa Kivistö kokeneet ketut suorittaa edelleen.
Tuo olisi se paras vaihtoehto. Itse tyydyn hieman maltillisempaan voittoon.Itse toivon Mestikseen putoamista.
Yritti kyllä lätyttää pakille, Turunen liukui linjalle. Näitä sattuu joskus.Virran polvenkorkuinen syöttö Turudelle katkasee hyvän myllyn, kertoo tuskasta, kun ei ois mikään kiire ja silti nakellaan tuollaisia paniikkisyöttöjä!
Näinhän se on. Semmonen pienen pieni ero näiden joukkueiden välillä.On se Ilves vaan kova! Tuota se on kun peli on kunnossa. Jossain vaiheessa ne paikat tulee ja boom!
Kunhan Pokka ja Masin takas niin täysin käyttökelvoton pelaaja meillä. Näin se menee!Omissa kyllä tapahtuu Kivistön ollessa jäällä.
Ei soi 2-2 ja 3v3 niin sit soiPaniikki on päällä. Kohta soi!
On se Ilves vaan kova! Tuota se on kun peli on kunnossa. Jossain vaiheessa ne paikat tulee ja boom!