Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 837 728
  • 20 756

MicZac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kattelin peliä makuuasennossa makkarin telkkarista, kännykkää samalla selaillen. Koska vaatehuoneen ovi on keskellä päätyseinää, telkkari on kiinni eteiskäytävän puoleisella seinällä. Itse makkarin ovi taas aukeaa sisäänpäin, kuinkas muutenkaan kuin telkkarin eteen.

Lienee tilannetta kuvaavaa, kun kolmannessa erässä viimeisellä kympillä poika tuli huoneeseen, katsoi tilanteen, poistui paikalta ja jätti oven puoliksi auki, niin en jaksanut nousta sängystä sulkemaan sitä, että näkisin koko kuvan. Ei vain ollut motia.

Ottelun viimeisestä kympistä ja niinikään Kärppien maaleista näin käytännössä siis vain 50%. Siitäpä sitten suuntaviivoja niille jotka eivät katsoneet ollenkaan, että kuinka viihdyttävää huippulätkää meille tänään tarjoiltiin.
Kauden ensimmäinen peli mikä jäi tarkoituksella katsomatta. Voitosta huolimatta on tunne, että tuskin menetin mitään.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kauden ensimmäinen peli mikä jäi tarkoituksella katsomatta. Voitosta huolimatta on tunne, että tuskin menetin mitään.
Tämän päivän voitosta vittuuntuneena kävin irtisanomassa kanavapaketin. Tosin sitä näkyy vielä kuukauden ja sitten määräaika on ummessa.

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika karua tekstiä viimeiset kolme-neljä sivua tätä palstaa. Ymmärrän sen itsekin, koska peli oli mitä oli ja voitto tuli ikään kuin vahingossa. Mutta... siinä olen erimieltä monen kanssa, jotka toivoivat Kärppien häviötä, kun harmittelivat voittoa??? Siis... oikeesti. Joo, pointti oli se., että valmentaja vaihtuisi. Itsekin sitä olen odotellut ja toivonutkin, mutta kun kerran näillä mennään, niin ainakaan itse en osaa siitä huolimatta, vaikka ymmärrän monien ajattelun mekanismin, toivoa Kärppien häviöitä ja mahdollisia karsintoihin ajautumista. Senkin ajan olen joskus kokenut ja siitä ei kovin mukavia muistoja ole. Toki välissä on ollut kivempiäkin ajanjaksoja.

Totuushan on se, minkä kaikki pelejä seuraavat on nähneet, että peli on kuraa ja tuska paistaa pelaajista sekä ennenkaikkea valmennuksesta. Kärppien pelien seuraaminen ei ole tällähetkellä, eikä oikeastaan koko kauden aikana ollut mikään suuri nautinto elämys.

Silti. Minä ainakaan en osaa, enkä halua olla omaa suosikkiani vastaan, vaikka osaan olla myös kriittinen kun siihen on aihetta. Ja tämä kausi on antanut aihetta olla myös kriittinen. Olisihan se erikoista jos sokeasti kehuisi ja olisi tyytyväinen näkemäänsä. Itse tykkään olla pääsääntöisesti positiivinen, mutta kyllähän sekin on tälläkaudella ollut koetuksella. Positiivisuudesta huolimatta nyt on ollut paljonkin syytä kriittisyyteen ja sitä kautta syvä huoli siitä mihin tässä oikeasti ollaan menossa?

Oli miten oli, itse olen kuitenkin tyytyväinen, että saatiin vaikeuksien kautta tänään kairattua se kolmen pisteen voitto. Pisteitä tarvitaan kipeästi ja vaikka kuin Havun potkuja täällä toivotaan, en näe niitä näköpiirissä ( ei NE niitä anna). Joten, kun kuitenkin kyseessä ollut tähän mennessä floppikausi, ja parempaan ei ole takeita, niin jos kuitenkin jotenkin edes siedettävästi saataisiin kausi päätyyn asti. Ei näillä näytöin lähellekkään maalia, mutta jos ei kuitenkaan täydelliseen mahalaskuun?

Valkeaa kevättä tuskin on luvassa...

(1)
  • Tykkää
Reactions: Kimu

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
toivoa Kärppien häviöitä ja mahdollisia karsintoihin ajautumista
Tappiota on tänään toivottu, mutta tuskinpa kukaan on toivonut karsintoihin ajautumista.

Tänään olisi vain ollut aika selvä paikka laittaa valmennus pihalle. On vieläkin.

Tällä valmennuksella loppukaudesta tulee kyllä täyttä kärsimysnäytelmää. Karsinnatkaan ei vielä poissuljettua.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tahtoo olla kuin alkoholistilla. Jollet saavuta sellaista pohjaa, mistä ei ole tietä pois kun täydellisen muutoksen kautta, mitään ei tapahdu. Kun on edes pieni toivonkipinä tai ajatus selviytymisestä, mikään ei muutu.
Siksi olisi hyvä, että organisaatio ottaisi sen pohjakosketuksen vaikka tappioiden kautta, koska vain sen kautta on mahdollista lähteä uutta kohti. Jokainen huonolla pelillä tullut voitto ei anna aihetta mihinkään.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tahtoo olla kuin alkoholistilla. Jollet saavuta sellaista pohjaa, mistä ei ole tietä pois kun täydellisen muutoksen kautta, mitään ei tapahdu. Kun on edes pieni toivonkipinä tai ajatus selviytymisestä, mikään ei muutu.
Siksi olisi hyvä, että organisaatio ottaisi sen pohjakosketuksen vaikka tappioiden kautta, koska vain sen kautta on mahdollista lähteä uutta kohti. Jokainen huonolla pelillä tullut voitto ei anna aihetta mihinkään.
Juuri tämä. Ottaisin nämäkin pisteet ilolla vastaan, jos pystyisi luottamaan, että seurajohto osaa katsoa tuloksen taakse, mutta ei. Ei vittu varmasti.

Sen takia tämä pikajuna on näemmä ajettava seinään viimeistä vaunua myöten, että nousulle on minkäänlaisia edellytyksiä. Tämä farssi ei ole joukkueen vika, ei edes Havun vika, vaan täysin munattoman seurajohdon vika.

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappiota on tänään toivottu, mutta tuskinpa kukaan on toivonut karsintoihin ajautumista.
Itseasiassa on. Aika monikin. Mutta se kuinka tosissaan ja kuinka tuohduksissaan ne on tehty, on toki eri asia. Mutta tätäkin näillä palstoilla nykyään näkee, kun turhautunut väki pääsee purkautumaan. Ja tottakai ymmärrän pettymyksen tuoman turhautumisen. Kyllähän tuo touhu itseänikin tympii. Tämän päiväisestä voitosta huolimatta.

Mutta joo... täällä on yhteinen huoli siitä mihin meidän oma joukkue on menossa, joten ei tässä tietenkään mitään suurempaa dramatiikkaa ole meidän fanien kesken, vaikka näkemyksissä ja tuntemuksissa eroja onkin. Ja tietenkin kukin tuntee tuskansa ja ilonsa omalla laillaan. Kuitenkin,oletan, yhteinen tahto on, että se meidän oma joukkue on se jonka parasta halutaan ja toivotaan. Silti saa, ja pitää olla myös kriittinen jos aihetta on, kun nyt on. Se on välittämistä. Jos me fanit lopetetaan välittäminen, niin sitten ollaa hukassa. Enkä tarkoita kuntoilukeskusta...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy