ei itseään vastaan voi pelataMiettikää et ollaan ihan vastaantulijoita joukkuetta vastaan, joka pelaa ensi vuonna Mestistä.
:D
ei itseään vastaan voi pelataMiettikää et ollaan ihan vastaantulijoita joukkuetta vastaan, joka pelaa ensi vuonna Mestistä.
:D
Lounaslistaa panttaillaan, ja sitten klo 12 lävähtää jonkun 38-vuotiaan ICEHL-"tähden" soppari. Sopimustiedotteessa Havun ylistävät kommentit ja jatkoajan keskustelupalstalla riemu ylimmillään.Lounaslistaa pukkaa.
Ei sieltä mitään tuu.Maanantaita odotellaan kuin kuuta nousevaa. The Tiedote on pakko tapahtua.
Kähäveet kuppiin ja moottorikelekalla Ruottiin!Jos sitä keittäis kähäveet tähän väliin niin jaksaa nauttia vielä 20min laadukasta kiekkoviihdettä
Kupin täyveltä ihan täyttä paskaaKähäveet kuppiin ja moottorikelekalla Ruottiin!
Seurajohdon lippulaiva on Qstock. Kärppien edustusjoukkue lähinnä oheistuote, jota voi tärvellä miten vain.Mä edelleen jaksan ihmetellä kuinka seurajohto sallii lippulaivansa suorittavan tällä tasolla näillä satsauksilla.Tulkaa nyt joku esiin sieltä kertomaan.
No, tussien käyttöä siinä vasta harjoiteltiin. Punainen ja vihreä tussi on jo todistetusti hallussa. Sinistä pitää vielä kokeilla.Spengelr cupissa näin kun se jotain piirteli ja yritti näyttää sitä muille, mutta ketään ei kiinnostanut
Kovin optimistinen näkemys. Minä veikkaan, että maanantaina tulee lounaslistan lisäksi uusi pelaajahankinta. Onhan tuo rosteri kuitenkin niin surkea, että ei sillä yksinkertaisesti voi voittaa, saatika pelata hyvin.Noniin, enää ei olla kaukana. Nyt joku täydellinen nöyryytys vielä kolmoserään niin alkaa tapahtua valmennustiimin puolellakin.
No ei vastaa. Aika paljon on sarjojen välillä tasoeroa. Jokusen pelin molemmista sarjoista olen tälläkin kaudella nähnyt.Jukurit on hävinnyt 7 edellistä otteluaan ja todennäköisesti tasoltaan vastaa Mestiksen kärkiporukoita.
Yrittäkääpä olla munimatta, kiitos!No ei vastaa. Aika paljon on sarjojen välillä tasoeroa. Jokusen pelin molemmista sarjoista olen tälläkin kaudella nähnyt.
Kärppien kolmas peli tällä viikolla (ja Jukurien lepoetu) taitaa tuossa tänään näkyä, mutta meillä osataan kyllä munia vielä päätöserässäkin, joten kaikki on vielä tänään auki.
Näin se menee. Ja kokematon Mäntymaa on liian optimistisesti kiinnitetty päävalmentajaksi 2 vuoden sopparilla, eikä häntä viitsitä potkia koska se antaisi pahan takaiskun kaverin valmennusuran alkumetreille.Kovin optimistinen näkemys. Minä veikkaan, että maanantaina tulee lounaslistan lisäksi uusi pelaajahankinta. Onhan tuo rosteri kuitenkin niin surkea, että ei sillä yksinkertaisesti voi voittaa, saatika pelata hyvin.
Aika lailla näin. Myllykoski sekä Kontsas taustajoukkoineen vetivät jälleen yhden kauden viemäristä alas.Näin se menee. Ja kokematon Mäntymaa on liian optimistisesti kiinnitetty päävalmentajaksi 2 vuoden sopparilla, eikä häntä viitsitä potkia koska se antaisi pahan takaiskun kaverin valmennusuran alkumetreille.
Kuka muka tilalle, Junnoko? Junno joutui Kuopion aikana hyppäämään itse puikkoihin kun Nokelainen sai kenkää. Ainakaan Kärppien peli ei ole siitä ajalta muuttunut paitsi että silloin tehtiin perusasiat oikein!Upeeta Ville, upeeta! Aika lähellä ollaan Mäntymaan viimeistä erää päävalmentajana Liigassa. Pitäisi olla selviö, että valmentaja vaihtuu, jos tänään tulee tappio.
Vastuulliset eivät voi enää vetäytyä vastuusta, vaikka organisaatiota onkin miehitetty kaikenlaisilla mukavilla miehillä. Amatöörimäinen puuhastelu lyö ikävän ja haisevan leiman kaiken tekemisen ylle.
Tuskin Mäntymaa saa kenkää enää tässä vaiheessa. Siellä on kaikki paskajäykkänä ja toivovat ihmettä. Sellainen nähtiin kun Jeesus heräsi kuolleista ja nousi taivaaseen. Jospa sitten heräisivät kun JMA upottaa Kärpät mestikseen.Upeeta Ville, upeeta! Aika lähellä ollaan Mäntymaan viimeistä erää päävalmentajana Liigassa. Pitäisi olla selviö, että valmentaja vaihtuu, jos tänään tulee tappio.
Vastuulliset eivät voi enää vetäytyä vastuusta, vaikka organisaatiota onkin miehitetty kaikenlaisilla mukavilla miehillä. Amatöörimäinen puuhastelu lyö ikävän ja haisevan leiman kaiken tekemisen ylle.
Kullinsa piirsi. Siinä leuhotti ja mittaili.Spengelr cupissa näin kun se jotain piirteli ja yritti näyttää sitä muille, mutta ketään ei kiinnostanut