AinaKärpät81
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Liekkö on edes täydessä kunnossa?Turunen ei kyllä tuossa ketjussa saa tarpeeksi pelata kiekolla. Menee ihan hukkaan
Liekkö on edes täydessä kunnossa?Turunen ei kyllä tuossa ketjussa saa tarpeeksi pelata kiekolla. Menee ihan hukkaan
Junnu on junnu!Joo Arttu ei oo ihan vakuuttanut kyllä sentterinä. Kuskaa kuskaa, ja lopulta liikaa menettää sitten kiekkoa.
Melnickistä ei edes lupailtu liikoja. Miksi lie edes hankittii, vaikka odotukset ei olleet korkealla.En kyllä osaa äkkiseltään sanoa kumpi on/oli kovempi vahvistus: Casey Wellman vai Josh Melnick.
Turunen on itse ollu tosi vaisu jo pidempään. Ei toiminut Kovarchikinkaan kanssa vaikka aiemmin toimi kemiat ihan hyvin.Turunen ei kyllä tuossa ketjussa saa tarpeeksi pelata kiekolla. Menee ihan hukkaan
Oikeastaan siitä saakka kun palasi peleihin vaikka pinnoja onkin napannut jonkin verran. Todella kaukana ollaan silti viime kauden dominoinnista, eli voisiko siellä vielä joku vamma vaivata.Turunen on itse ollu tosi vaisu jo pidempään. Ei toiminut Kovarchikinkaan kanssa vaikka aiemmin toimi kemiat ihan hyvin.
Kyllä itse antaisin Alasiurualle useamman pelin aikaa tuossa näyttää lähteekö toimimaan. Eka liigapeli keskellä ja tiedä onko treeneissäkään paljoa ehtinyt tuota roolia pelaamaan. Ainakin siihen asti jos markkinoilta pätevä sentteri löytyy.Kyllähän tuo sentteriä huutaa. Joukkueessa on käytännössä kolme nelossentteriä. Alasiurua ei kyllä vakuuta keskellä
Vähän Goonia kaipailis tuonne rymistelemään.Ei tässä kyllä mitään hätääkään Kärpillä varsinaisesti ole, vaikka träpissä peruutellaankin. Ässät on yllättävänkin hampaaton. Sanoisinko, että varakapteeninsa (#74) näköinen joukkue tänään.
Turunen on itse ollu tosi vaisu jo pidempään. Ei toiminut Kovarchikinkaan kanssa vaikka aiemmin toimi kemiat ihan hyvin.
E. Tarkennetaan siis, että omaan tasoonsa nähden vaisu.
Se tässä onkin ongelma. Kärpissä pitäisi olla tässä vaiheessa kautta valmis 2.ketjun sentteri.Kyllä itse antaisin Alasiurualle useamman pelin aikaa tuossa näyttää lähteekö toimimaan. Eka liigapeli keskellä ja tiedä onko treeneissäkään paljoa ehtinyt tuota roolia pelaamaan. Ainakin siihen asti jos markkinoilta pätevä sentteri löytyy.
Annetaas artulle pari peliä aikaa.. Junnukisoissa veti hyvin senana ja nyt eka peli tuossa roolissa liigassa.Kyllähän tuo sentteriä huutaa. Joukkueessa on käytännössä kolme nelossentteriä. Alasiurua ei kyllä vakuuta keskellä
Suosikkipelaajaksi nousee kovaa vauhtia. Yleensä vähintään työläs ja kokonaisvaltainen.Onneksi Beni on nopia
Joo todellakin pitäisi. Lähinnä tartuin vain tuohon, että ei ole Alasiurua vakuuttanut vielä keskikaistalla.Se tässä onkin ongelma. Kärpissä pitäisi olla tässä vaiheessa kautta valmis 2.ketjun sentteri.
Mielestäni paras tästä ulkkariketjusta. Pisteitä ei toki samalla tasolla ku reijolla tai kovarcikilla, mutta hyvä määrä niitäkin, sekä semmosen terveen Turusen taistelutahto ja draivi päällä kokoajan.Suosikkipelaajaksi nousee kovaa vauhtia. Yleensä vähintään työläs ja kokonaisvaltainen.