Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 753 823
  • 18 915

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Turunen on itse ollu tosi vaisu jo pidempään. Ei toiminut Kovarchikinkaan kanssa vaikka aiemmin toimi kemiat ihan hyvin.
Oikeastaan siitä saakka kun palasi peleihin vaikka pinnoja onkin napannut jonkin verran. Todella kaukana ollaan silti viime kauden dominoinnista, eli voisiko siellä vielä joku vamma vaivata.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kyllähän tuo sentteriä huutaa. Joukkueessa on käytännössä kolme nelossentteriä. Alasiurua ei kyllä vakuuta keskellä
Kyllä itse antaisin Alasiurualle useamman pelin aikaa tuossa näyttää lähteekö toimimaan. Eka liigapeli keskellä ja tiedä onko treeneissäkään paljoa ehtinyt tuota roolia pelaamaan. Ainakin siihen asti jos markkinoilta pätevä sentteri löytyy.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turunen on itse ollu tosi vaisu jo pidempään. Ei toiminut Kovarchikinkaan kanssa vaikka aiemmin toimi kemiat ihan hyvin.

E. Tarkennetaan siis, että omaan tasoonsa nähden vaisu.

On ollut kyllä alkukauteen verrattuna Turunen ihmeen vaisu, mutta onneksi joukkueesta on nyt löytynyt ainakin tänään ratkaisijoita myös ilman Turusta ja Gardineria.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä itse antaisin Alasiurualle useamman pelin aikaa tuossa näyttää lähteekö toimimaan. Eka liigapeli keskellä ja tiedä onko treeneissäkään paljoa ehtinyt tuota roolia pelaamaan. Ainakin siihen asti jos markkinoilta pätevä sentteri löytyy.
Se tässä onkin ongelma. Kärpissä pitäisi olla tässä vaiheessa kautta valmis 2.ketjun sentteri.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kautta suurehkon siittimeni, todistimmeko juuri ehjää 60-minuuttista matsia Kärpiltä? :O

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy