Pitäskö Havun ottaa aikalisä jos sillä ylipäätään olisi mitään järkevää sanottavaa tuolle joukkueelle
Ei havu päätä.
Se ottaa sitten aikalisän kun pelaajat sitä toivovat.
Pitäskö Havun ottaa aikalisä jos sillä ylipäätään olisi mitään järkevää sanottavaa tuolle joukkueelle
Pillit laitettiin taskuihin, tietenkin.
Mikähän on ollut Kärppien senttereillä koko viikonlopun, kun ovat olleet aivan surkeita aloituksissa, siis aivan surkeita.
Sanohan, että ensi keskiviikkona.Rouva tuossa kyseli ravintelireissun jälkeen, että milloin mennään yhessä kattomaan Kärppien peliä Raksilaan. Hyvä kysymys oli.
Otatko matkaan?Sanohan, että ensi keskiviikkona.
Tuohon kannattaa vastata, että jos rouva maksaisi liput. Ei tuosta roskasta kannata itse ainakaan maksaa.Rouva tuossa kyseli ravintelireissun jälkeen, että milloin mennään yhessä kattomaan Kärppien peliä Raksilaan. Hyvä kysymys oli.
Ai, sun vaimon? Ei se varmaan kestä mun kannustusta.Otatko matkaan?
Niin. Kestää se, väkevissä liemissä keitetty.Ai, sun vaimon? Ei se varmaan kestä mun kannustusta.
Sulla on asiat vielä kutakuinkin hyvin. Täällä parempi puolisko ei enään edes katso Kärppien pelejä. Ja on kuitenkin entinen kausikorttilainen. Tuntuu elämä rullaavan ihan kivasti ilman Havunkiakin.Rouva tuossa kyseli ravintelireissun jälkeen, että milloin mennään yhessä kattomaan Kärppien peliä Raksilaan. Hyvä kysymys oli.