Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 695 352
  • 17 354

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Totta, mutta jos kiekosta luopunut kiekoton pelaaja tekee tämän vastustajan kiekottomalle pelaajalle niin se on estämistä.
Mitä tuossa Tepsin pelaajan olisi pitänyt sitten tehdä? Heittäytyä itse perseelleen, vai vaihtaa luistelulinjaa? Kelasin tuon tilanteen erätauolla läpi ja Gardiner lähti tietoisesti vastapalloon kohti kiekollista pelaajaa. Hävisi tuon kamppailun sata nolla.

Ymmärrän, että tuo herättää omissa reaktiota, koska näytti kovalta ja kohteena kultakypärä.

Ei mulla sen enempää ole lisättävää tuohon tilanteeseen. Samaa mieltä olen sun kanssa siitä, että Kärpiltä pitäisi myös nähdä enemmän fyysistä peliä. Nyt pääsee vastustajan pelaajat helpolla.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuinka monta onnistunutta ja organisoitua hyökkäystä Kärpillä on tässä pelissä? Onko liioiteltua, jos sanoo että 1-2?
1 - 2 = -1 joten liekkö pahastikaan liiottelua.

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kukaan paikalla hallilla? Paljonko kuulutettiin yleisömääräksi?

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kamalaa on tuo kärppäpelaajien kiekoton pelaaminen. Väitän, että Tepsin kiekottomat pelaajat luistelevat melkein tuplat Kärppien vastaaviin verrattuna.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Mitä tuossa Tepsin pelaajan olisi pitänyt sitten tehdä? Heittäytyä itse perseelleen, vai vaihtaa luistelulinjaa? Kelasin tuon tilanteen erätauolla läpi ja Gardiner lähti tietoisesti vastapalloon kohti kiekollista pelaajaa. Hävisi tuon kamppailun sata nolla.
Minusta melkeinpä mitä vain kuin vetää kova taklaus hiljaa päin liukuvaa vastustajaa kohtaan. Tietysti tässä tilanteessahan tuo oli oikea ratkaisu kun säästyi jäähyltä.

Mutta turhapa yhdestä tilanteesta on viestitolkulla vääntää. Ollaan eri mieltä ja sellaista sattuu.

Onhan tuo Nikupeterin peluuttaminen ylivoimalla aivan käsittämätöntä.
Vieläpä aloittavassa YV:ssä.
Toiseen ylivoimaan ei sitte ole tarjolla kuin esim. pistepörssin johtaja jne.

Katos, tuli maali.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
TT #77 ollu kyllä pimennossa so far, mutta nousee esille silloin, kun sitä tarvitaan.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Carolina Hurricanes
Vieläköhän muuten yhden käden sormet riittää laskemaan vastaavat maalit Turuselta viime ja tämän kauden ajalta? On kyllä ihailtavan sitkeä sissi. Tuosta vain rynni tiensä maalille ja sai tökättyä maaliin. On se.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy