Kysyin jo tekoälyltä, että tulisiko Oulun Kärppien antaa potkut Ville Mäntymaalle. Ei ole kuulemma kiirettä..Kysyin tekoälyltä osaisiko hän valmentaa jääkiekkojoukkuetta.
AI: 'Valmentaminen vaatii ihmisten johtamista, henkilökohtaista vuorovaikutusta ja käytännön kokemusta, joita minulla ei ole.
Mutta jos tarvitset apua esimerkiksi harjoitussuunnitelmien laatimisessa, pelistrategioiden analysoinnissa tai muussa vastaavassa, autan mielelläni'.
Havuuu? Mulla olis teille kolmosvalmentaja.
Tainnu päästä seki saunomaan..Kysyin jo tekoälyltä, että tulisiko Oulun Kärppien antaa potkut Ville Mäntymaalle. Ei ole kuulemma kiirettä..
Ei jatkoon.
Kysy siltä vanhalta mummolta, se tietää.Kysyin jo tekoälyltä, että tulisiko Oulun Kärppien antaa potkut Ville Mäntymaalle. Ei ole kuulemma kiirettä..
Ei jatkoon.
Koko kaudenhan Melnick on pystynyt jakamaan hyviä passeja maalipaikkoihin. Tilastot olisivat aivan erilaiset, jos kaverit iskisivät häkkejä. Kärpissähän pidetään tälläisestä jossittelusta, niin käytetään sitä nyt. Melnick ei itse tunnu pääsevän maalipaikkoihin, joten siitä pitää antaa miinusta. Mutta paljon hyviä syöttöjä tulee ihan solkenaan. Aliarvostettu pelaaja.Melnick mitä helvettiä? :D Oliko kauden eka hyvä suoritus?
Puolustussuuntaan muutenkin ihan mallikasta pelaamista. Harvoja hyökkääjiä jotka eivät silmiinnähden vuoda ja siitä kertoo myös se, että on Hermosen ohella enemmän pelanneista hyökkääjistä kerännyt vähiten miinuksia.Aliarvostettu pelaaja.
Aika dominoivaa alivoimaa.Nyt voisi kuvitella että Ilves ei ainakaan tätä kolmannen erän alkua vie samalla tavalla kuin toisen erän alkua
Aika tasan, vaikka ollaan ylivoimalla.Nyt voisi kuvitella että Ilves ei ainakaan tätä kolmannen erän alkua vie samalla tavalla kuin toisen erän alkua
Pieni pilke silmäkulmassa kun tämä heitin, ei oikeasti yllättänyt että vituiksi menee tuo loppupätkä YV:stäNyt voisi kuvitella että Ilves ei ainakaan tätä kolmannen erän alkua vie samalla tavalla kuin toisen erän alkua
Arska on kyllä kohtuu nokkelasti lynkannu tuon paskan sanomatta ihan kaikkea ääneen.Vallin laittanut Mäntymaan paskakiekon syvälle povariin tänään