Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 622 077
  • 15 711

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Kysyin tekoälyltä osaisiko hän valmentaa jääkiekkojoukkuetta.

AI: 'Valmentaminen vaatii ihmisten johtamista, henkilökohtaista vuorovaikutusta ja käytännön kokemusta, joita minulla ei ole.

Mutta jos tarvitset apua esimerkiksi harjoitussuunnitelmien laatimisessa, pelistrategioiden analysoinnissa tai muussa vastaavassa, autan mielelläni'.

Havuuu? Mulla olis teille kolmosvalmentaja.
Kysyin jo tekoälyltä, että tulisiko Oulun Kärppien antaa potkut Ville Mäntymaalle. Ei ole kuulemma kiirettä..

Ei jatkoon.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Melnick mitä helvettiä? :D Oliko kauden eka hyvä suoritus?
Koko kaudenhan Melnick on pystynyt jakamaan hyviä passeja maalipaikkoihin. Tilastot olisivat aivan erilaiset, jos kaverit iskisivät häkkejä. Kärpissähän pidetään tälläisestä jossittelusta, niin käytetään sitä nyt. Melnick ei itse tunnu pääsevän maalipaikkoihin, joten siitä pitää antaa miinusta. Mutta paljon hyviä syöttöjä tulee ihan solkenaan. Aliarvostettu pelaaja.

Leevander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Leijonat
Meinasi valua taas paskat housuun mutta nyt 2-2.Vuoristorataa vielä, mutta ottelu on voitettavissa kunhan se voittamisen pelko saadaan tunkattua pois mielestä.Sydäntä on ollut tänään kentällä, vielä kun se tarttuis pari pykälää enemmän.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Aliarvostettu pelaaja.
Puolustussuuntaan muutenkin ihan mallikasta pelaamista. Harvoja hyökkääjiä jotka eivät silmiinnähden vuoda ja siitä kertoo myös se, että on Hermosen ohella enemmän pelanneista hyökkääjistä kerännyt vähiten miinuksia.

Miksihän ei käytetä enemmän alivoimalla?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt voisi kuvitella että Ilves ei ainakaan tätä kolmannen erän alkua vie samalla tavalla kuin toisen erän alkua

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä saata... sekoilua tämä nyt taas on. Kaksi minuuttia jo pelattu eikä päästy ees alueelle (Matti Alatalo kiittää).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy