Kaudella 18-19 koko 60o runkosarjassa pääsi 101 maalia omiin. Ei ole vuodet veljiä keskenään.99 päästettyä maalia kasassa, tekisköhän snaipperi-Tiivola vaikka juhlallisen sadannen.
Luulen, että olet törmännyt moisiin veikkauksiin aiemminkin.Luin tältä palstalta taas tänään että Kärpät voittaa 10-0? Erikoista että tilanne ihan toinen.
Kukas tällaista on kehdannut edes haveilla?Luin tältä palstalta taas tänään että Kärpät voittaa 10-0? Erikoista että tilanne ihan toinen.
Aika monestikin. Harvoin ovat realisoituneet.Luulen, että olet törmännyt moisiin veikkauksiin aiemminkin.
Muistan, kun joskus joku veikkasi Kärpät - HIFK lopputulokseksi 0-7 ennen peliä. Ottelu sit päättyi tuohon tilanteeseen.Luin tältä palstalta taas tänään että Kärpät voittaa 10-0? Erikoista että tilanne ihan toinen.
Kyseessä ollut varmaan @Numero13 hulvattoman hauska kestosuosikki vitsi. Tuo 10-0 on varmaan tullut viimeisen viiden kauden aikana jokaiseen tulosveikkaukseen.Luin tältä palstalta taas tänään että Kärpät voittaa 10-0? Erikoista että tilanne ihan toinen.
Viimeiseen kahteen viikkoon tuo olisi 2/18. Siinä on kyllä jo huikeaa suorittamista.0/9p on tilauksessa.
Sen verran toisella tulemisella oon oppinut tietämään, voittoisaa viikonloppua(ko)?Kukas tällaista on kehdannut edes haveilla?
Eräs kärppäläinen teidän osiosta veikkaa 10-0 voittoa ennen jokaista peliä. Varmaan aika monikin tietää.Kukas tällaista on kehdannut edes haveilla?
Heitä vielä viikko lisää, niin saadaan saldoksi 5/27.Viimeiseen kahteen viikkoon tuo olisi 2/18. Siinä on kyllä jo huikeaa suorittamista.
No ei sitte.Nytkö se 100 menee rikki?
Totta turiset. Edelleenkään en laittaisi ropoakaan potkujen puolesta. Mutta hullulla on hullun haaveet. ;)Taitaa olla viides viikko(?) kun sitä tiedotetta maanantaina odotellaan. Jotenkin musta vaan tuntuu, että ei nuo vaan saa sitä aikaiseksi.
Tässä tarvitaan nyt Kärpät-Suomi sanakirjaa.Luin tältä palstalta taas tänään että Kärpät voittaa 10-0? Erikoista että tilanne ihan toinen.