Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 478 735
  • 12 338

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Hyvin on Kärpät pelannut. Tulos karttaa.
Onhan tämä läppä?

Kärppien pelaamisesta puuttuu lähes kaikki rakenteet ihan perusteista lähtien, JYP ei pelaa hyvin, mutta pystyy olemaan pelin päällä noin huonosti pelaavaa oululaisryhmää vastaan. Kärppien peli on huonointa mitä tällä kaudella nähnyt, puolustaminen, keskialueen peli, karvaus ja träppi (jota ei käytännössä ole) liigan huonointa ja selvästi mitä itse nähnyt. Hyvillä yksilöillä Kärpät toki hyökkäysalueelle päästessään pystyvät rakentamaan paikkoja.

En ihmettele yhtään Kärppien vaikeuksia jos peli on tätä tasoa, mikäli vastassa olisi joku oikea joukkue eikä JYP tilanne olisi varmaan jo useamman maalin johtoasema kotijoukkueelle.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voitettiin xG. Kaikki hyvin, tehtaan takuulla.

Ikävää kun aina samaa joukkuetta tulos karttaa. Höh.

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun vaatimustaso on tämä, niin on itse pelaamisenkin ja joukkueen taso tämä. Pientä toivon kipinää tuossa, että peli vaikuttaisi hieman rohkeammalta ja aktiivisemmalta aiempaan verrattuna.

Imsamiz50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päivän positiivisin juttu onkin olla töissä, ei tarvinnut lähtee hallille ja peliäkään kunnolla nää niin ei kerkeä vittuuntumaan. Turpaanhan siellä taas on tulossa.

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on viimeksi hävinnyt 6 ottelua putkeen vuonna 2013 joten saavutus sekin.

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kukaan ei tiedä mitä tehdä ja minne mennä hyökätessä, eikä puolustaessa. Mitähän vittua siellä harjoituksissa tehdään?

Eikö täällä joku huhunnut jo melko kauan aikaa sitten (silloin kun niitä vahinkovoittoja materiaaliedulla vielä tuli) että ihan pelaajistoa myöten on ihmetelty taktisten asioiden harjoittelun vähyyttä?

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kaikki on hyvin. Mestarisuosikilla on vain vähän epäonnea tuloksen kanssa.

Timpe24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Havun ajatus on ilmeisesti se, että jokainen ketju kehittääkön itse oman pelinsä. Tämä selittäisi myös jääräpäisen peluutuksen.

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kukaan ei tiedä mitä tehdä ja minne mennä hyökätessä, eikä puolustaessa. Mitähän vittua siellä harjoituksissa tehdään?

Eikö täällä joku huhunnut jo melko kauan aikaa sitten (silloin kun niitä vahinkovoittoja materiaaliedulla vielä tuli) että ihan pelaajistoa myöten on ihmetelty taktisten asioiden harjoittelun vähyyttä?
Tätä olen itsekkin miettinyt. Kiinnostaa myös, että minkälainen intensiteetti reeneissä on.

Osaisiko @Hanslankari kertoa onko reenit samantapaisia kuin viime vuosina vai onko vaatimustaso eri?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy