Ei taida olla pelkoa että jatkaisi.Alahan kusemaan :)
Ei kyllä saada ja tämä on tehtaan takuulla.Kusisin kyllä hunajaa jos Kovarick saataisiin jollain ilveellä pidettyä ensi kaudellakin.
Häntäpään joukkueilla tämä ominaisuus on myös Kärpillä!Tältäkö tuntuu kun maali on halpa vastustajan päähän!
Peli on kyllä ihan samaa kuraa kuin aiemminkin. Kärpillä toki 3 maalia tehtynä.
Eihän tuo liuku silmiä hivele. Valitettavasti ei ole oppinut luistelemaan urallaan.Tällä hetkellä koko Koiviston olemus vituttaa luistelutyylistä lähtien
Alkaa olla jokavuotinen dilemma. Jossain vaiheessa havahdutaan siihen, että 'ei helvetti. nyt on pakko tehdä jotain, tai tiputaan pois pudotuspeleistä'.Taitaa tämä kausi mennä näin, että näistä häntäporukoista saadaan aina ne tekosyyt jatkaa samalla saunaporukalla.
Kertoo lähinnä omasta lyhyestä matkastasi Kärppien kanssa, tai lyhyestä muististasi - kaudella 2017-2018 Koivisto oli yksi Kärppien parhaista luistelijoista ja erityisesti teränkäyttäjistä.Eihän tuo liuku silmiä hivele. Valitettavasti ei ole oppinut luistelemaan urallaan.
Jos tuo sekoilu katsotaan alkaneen pelin aloituksesta ja avausmaalista niin mulle kelpaa..Pelillisesti täysin HPK:n erä. Kuinkahan monta syöttöä Kärpät sai lapaan omissa? Järkyttäviä syöttöjä, purkuja ja kiekon menetyksiä.
Jos eilinen peli oli parempaa niin tänään Kärpät on taas ihan sekaisin.
Kyllä. Kannattaa kattoa YouTubesta pätkää, vaikka finaaleista.Kertoo lähinnä omasta lyhyestä matkastasi Kärppien kanssa, tai lyhyestä muististasi - kaudella 2017-2018 Koivisto oli yksi Kärppien parhaista luistelijoista ja erityisesti teränkäyttäjistä.
Mulle ei.Jos tuo sekoilu katsotaan alkaneen pelin aloituksesta ja avausmaalista niin mulle kelpaa..
Silloin, kun joku pelimies on pehmiämpi kuin Bärilundi niin täytyy todella olla aivan älyttömän pehmeä:DBerglundin pitäisi oll Koiviston tilalle. Todella pehmeää pelaamista.
Varmaan se toinenkin maali oli tuli sekoilusta?Mulle ei.