Niin paska valmennus. Mäntymaa varmaan onnistuu taas valheilla ostamaan lisäaikaa itsellensäOliko ensimmäinen Pelsujen hyökkäys kolmanteen erään. Ei ole kyllä ollut Masinista oikein mitään apua. Miinuksia keräilee.
Niin paska valmennus. Mäntymaa varmaan onnistuu taas valheilla ostamaan lisäaikaa itsellensäOliko ensimmäinen Pelsujen hyökkäys kolmanteen erään. Ei ole kyllä ollut Masinista oikein mitään apua. Miinuksia keräilee.
Kumpi niistä? Myllykoski vai Mäntymaa?Mitähän oppeja työelämääntutustuja on saanut tällä kertaa...
Seura tekee kaltaisekseen vai miten se sanonta meni.Viimeisin vahvistuskin vuotaa pelistä toiseen omiin.
Entä kun sitä ei ole. Oletko nähnyt reenejä, minä olen ja niin pelaat kuin reenaat!Lisäänpä tähän eilisen viestini sanoman: kun pelikirja on olematon, hyvätkin pelaajat näyttävät surkeilta.
Ite veikkaan että vielä on Havulla monta viimeistä erääSe ois Mäntymaan viimeinen erä Kärppien penkin takana, ellei tästä pisteitä tule.
Saman aiheen/ongelman äärellä olemme. Treeneissähän se pelikirja pelaajien toimintaan ajetaan.Entä kun sitä ei ole. Oletko nähnyt reenejä, minä olen ja niin pelaat kuin reenaat!
Ja kun ruvetaan veivaamaan peliä kesken kauden varsin radikaalisti, niin jäljessä ollaan muihin verrattuna.Saman aiheen/ongelman äärellä olemme. Treeneissähän se pelikirja pelaajien toimintaan ajetaan.
Hyvin näennäisiä paikkoja. Kunnon maalipaikkoja ei käytännössä ollenkaan.Hyvin päästään paikoille edelleen. Ikävä kyllä, kaiken mukavan lisäksi olemme saaneet reppuumme maalinteon tuskan.
Kala-Antti sano haastattelussa, että Raipe pitää helekatin kovia treenejä ja siellä ei lipsuta, ja kuulemma luvannu että se näkyy peleissä ku maltatte raastaa. Näkyyhän se. En tiiä mitä Oulussa tehdään, mutta ei tuolla sakilla ihan hirveästi annettavaa tälle pelille ole.Saman aiheen/ongelman äärellä olemme. Treeneissähän se pelikirja pelaajien toimintaan ajetaan.
Jutellaan mukavia, saunotaan ja katellaan porukalla sinne kuuluisaan peiliin.Kala-Antti sano haastattelussa, että Raipe pitää helekatin kovia treenejä ja siellä ei lipsuta, ja kuulemma luvannu että se näkyy peleissä ku maltatte raastaa. Näkyyhän se. En tiiä mitä Oulussa tehdään, mutta ei tuolla sakilla ihan hirveästi annettavaa tälle pelille ole.
Olihan ne pelannu pleikkariaki!Jutellaan mukavia, saunotaan ja katellaan porukalla sinne kuuluisaan peiliin.
Käytännössä siis otettiin se sama takamatka kuin valmentajaa vaihtamalla paitsi että ei vaihdettu valmentajaa. Eli siis ihan maksimivituiksi.Ja kun ruvetaan veivaamaan peliä kesken kauden varsin radikaalisti, niin jäljessä ollaan muihin verrattuna.
Ammattivirheet pahimmasta päästä kaksikolta Myllykoski & Mäntymaa. Sitä saa, mitä tilaa.
Virta on ollut kyllä HMV. Sopii hyvin siis tämän hetken joukkueeseen.En minä toisaalta ymmärrä mylin julkaisemaa Patrik Virran jatkosopimusta. Tällaisena ajankohtana ja millä ansioilla ?
Kala-Antti sano haastattelussa, että Raipe pitää helekatin kovia treenejä ja siellä ei lipsuta, ja kuulemma luvannu että se näkyy peleissä ku maltatte raastaa. Näkyyhän se.