Pakko myöntää että mielummin tätä kun sitä 1-2 takkiin ottamista. Tällä pelillä voitetaan välillä ja jos tuonne vielä 1-2 pakkia tulee niin tilanne voi olla ihan eri.Sen voisin kyllä taata, että tälläisiä matseja tullaan näkemään paljon tällä kaudella. Puolustus vuotaa, ja hyökkäys paikkaa.
Tähtiin kirjoitettu tämä asia.Voi että kun odotan jo jatkoaikaa missä Tiivola polkee Koivistolta ja Kivistöltä karkuun ja iskee hattutempun täyteen.
Kaksiteräinen miekka. Hyökkäämällä voittaminen on tässä Liigassa erittäin vaikeaa.Pakko myöntää että mielummin tätä kun sitä 1-2 takkiin ottamista. Tällä pelillä voitetaan välillä ja jos tuonne vielä 1-2 pakkia tulee niin tilanne voi olla ihan eri.
Mutta kun tässä on pari vuotta otettu sillä puolustamisella turpaan jatkuvasti. Nyt on voitettu tällä pelillä kaks kertaa ja kolmas peli tasatilanteessa kolmannen erän lopussa. Viihdearvoltaan kuitenkin aivan eri luokkaa, mielummin minä katson kun hävitään 4-5 mitä 1-2.Kaksiteräinen miekka. Hyökkäämällä voittaminen on tässä Liigassa erittäin vaikeaa.
Silanderin kädenjälki on kyllä näkynyt alivoimassa. Aivan roskaa.
Juu, ei siinä mitään. Minulle tappio on tappio: oli se sitten 0-1 tai 6-7.Viihdearvoltaan kuitenkin aivan eri luokkaa, mielummin minä katson kun hävitään 4-5 mitä 1-2.
Enemmän tämän häviäminen kyllä vituttaisi kun suurin osa Marjamäen ajan häviöistä, mutta syyt siihen on ihan muualla kun maalien määrässä.Juu, ei siinä mitään. Minulle tappio on tappio: oli se sitten 0-1 tai 6-7.
Ehkä jopa enemmän vituttaisi hävitä kuudella tehdyllä maalilla.
Vähän samaa mieltä. Tosin ainakin annetaan reilusti näytönpaikka.Ei kyllä riitä Antti-Roikolla työmäärä ykköseen.
Kausihan on vasta alussa, mutta jo nyt lienee käymässä ainakin osin selvemmäksi, miksi Silander joutui Pelicans-fanien sylkykupiksi ja miehen lähdöstä ei kovin pahoillaan tämänkään palstan Pelicans-osiossa oltu.Silanderin kädenjälki on kyllä näkynyt alivoimassa. Aivan roskaa.
Erikoistilanteet oli sielläkin keskiössä. Ei kovinkaan vakuuttavaa tekemistä.Kausihan on vasta alussa, mutta jo nyt lienee käymässä ainakin osin selvemmäksi, miksi Silander joutui Pelicans-fanien sylkykupiksi ja miehen lähdöstä ei kovin pahoillaan tämänkään palstan Pelicans-osiossa oltu.