Korpimäki otti jäähyn epäurheilijamaisuudesta, liekö aukonut päätään, pieni hässäkkätilanne.Joo, ehkäpä siinä oli aihetta jäähyyn kun ei muut tuota tilannetta ihmetellyt. Itse olen vähän sokea noihin oman joukkueen rikkeisiin :D
Taklasi tai haki kontaktin selkeästi vihellyksen jälkeen. Ihan hyväksyttävä jäähy.Korpimäki otti jäähyn epäurheilijamaisuudesta, liekö aukonut päätään, pieni hässäkkätilanne.
Se oli selkeä, mutta tuota Kovarcikin jäähyä tuossa aikasemmin ihmettelinKorpimäki otti jäähyn epäurheilijamaisuudesta, liekö aukonut päätään, pieni hässäkkätilanne.
Alan huolestumaan vasta kun tuo savupilvi katoaa horisontista.Lähti jo. Resiinalla perään.
Olin samaa tässä tulossa sanomaan.Vaiheeksi vähän tutumpaa Kärppää kun ei päästä omista millään pois
Kummasti piristää kun on kentällä sellainen pelaaja joka taklaa aina kun siihen on paikkaHeikkala dominoi laitakahinoissa.
Aikataulussa ollaan.Nyt saanut vihdoin juhlat sen verran rauhoitettua että kerkeää tulla kommentoimaan jotain. Mikä joukkue tämä mustakeltainen on ja missä on Oulun Kärpät?
Pahoittelut, menen jatkamaan muita juttuja.Nyt saanut vihdoin juhlat sen verran rauhoitettua että kerkeää tulla kommentoimaan jotain. Mikä joukkue tämä mustakeltainen on ja missä on Oulun Kärpät?
Nyt kun muut ketjut ovat ryhdistäytyneet, ykkönen on vaipunut yöhön.Nyt onkin vaikeampaa taas. Gardiner ollut kyllä melko ulalla, Heikkalalta todella hyvää peliä
Ja ylipäänsä pelaa "kyrpä pystyssä" joka tilanteen. Antaa 110%, helppo arvostaa.Kummasti piristää kun on kentällä sellainen pelaaja joka taklaa aina kun siihen on paikka