En tiiä millä Kivi pitäs rasvata että sen sais koko kaverikatraalla Ouluun.Parhailla resursseilla pitäisi tavoitella parhaita päävalmentajia. Siksipä sai kateellisena seurata, kun Ilves naarasi Niemelän.
En tiiä millä Kivi pitäs rasvata että sen sais koko kaverikatraalla Ouluun.Parhailla resursseilla pitäisi tavoitella parhaita päävalmentajia. Siksipä sai kateellisena seurata, kun Ilves naarasi Niemelän.
Alunperin Niemelä ei meidän ulottuvissa ollut, kun Laten sopparin piti jatkua. Siinä vaiheessa, kun tuli monoa, uskon, että Niemelä oli jo tehnyt diilin Ipaan.Parhailla resursseilla pitäisi tavoitella parhaita päävalmentajia. Siksipä sai kateellisena seurata, kun Ilves naarasi Niemelän.
Rimanalitus, totaalinen rimanalitus.
Mielenkiinnolla kuuntelen mitä Geeli sanoo lehdistötilaisuudessa. Itse odotan anteeksipyyntöä kotiyleisöltä.
Siellähän on vastassa mestarivalmentaja, ollaan hakemassa oppia.Rimanalitus, totaalinen rimanalitus.
Mielenkiinnolla kuuntelen mitä Geeli sanoo lehdistötilaisuudessa. Itse odotan anteeksipyyntöä kotiyleisöltä.
Itse odotin Pikkaraista, niin paljon kuin persoonaa olen inhonnutkin. Minun mielestä oli se, mitä organisaatio olisi kaivannut.Parhailla resursseilla pitäisi tavoitella parhaita päävalmentajia. Siksipä sai kateellisena seurata, kun Ilves naarasi Niemelän.
Heitän pienen vastapallon. Monesti pitkäaikainen epäonnistuminen tiettyjen pelaajien kohdalla sumentaa sen ajatuksen, että pelaaja voisi oikeasti parantaa otteitaan. Ja ei en edelleenkään sano että Bärilundi olisi jotenkin erityisen hyvä, mutta kuten sanoin niin ei tuolla ole KETÄÄN hyvin pelannutta. Ohtamaa sekoillut paljon, Paaso käytännössä jatkuvasti ongelmissa omassa päässä ja tänäänKIN hienosti teki maskin Espoon ekaan maaliin ja Koivistolta voi odottaa vähintään yhtä idiootti syöttöä ylivoimalla. Bärilundi taasen on omiin silmiin näyttänyt ylivoimalla välillä jopa hienoa kiekollista viivapeliä. Mutta kyllä olet oikeassa, nähdään asioita hyvin erillä tavalla.Vittu kyllä ihmiset eri tavalla jääkiekko nimisen pelin näkevät, jos edes kolmen promillen humalassa väittää Berglundin olevan Kärppien paras puolustaja. Koiviston, Ohtamaan ja Paason ollessa kentällä ei tarvitse kuitenkaan paskat housussa odottaa vastustajan maalia.
Onneksi osataan hyökätä. TäKaksi viimeisintä kotipeliä, 13 maalia omiin
Ja toteaa hyökkäämisessä olevan parantamisen varaa.Varmaan kehuu Espoota ja onnittelee Jyrki Ahoa.
Joo, Niemelä taisi tehdä diilin jo 2023 puolella. Kyseessä olikin vain esimerkki.Alunperin Niemelä ei meidän ulottuvissa ollut, kun Laten sopparin piti jatkua. Siinä vaiheessa, kun tuli monoa, uskon, että Niemelä oli jo tehnyt diilin Ipaan.
Älä muuta sano. 11 peliä vasta takana. Tuntuu kymmeniltä.On tämä vittu vain raskasta
Sama täällä. Mietin jopa Raipe Helmistä vaihtoehtona.Itse odotin Pikkaraista, niin paljon kuin persoonaa olen inhonnutkin. Minun mielestä oli se, mitä organisaatio olisi kaivannut.
Tätä tuli jo vuosi sitten itsekin harmiteltua paljolti, että kun oli täysi selviö tuon viime kauden jäävän Niemelän viimeiseksi Lahdessa, että Kärppien pitäisi olla eturivissä lyömässä all-in Niemelän hankintaan ja yrittää saada mies Ouluun.Parhailla resursseilla pitäisi tavoitella parhaita päävalmentajia. Siksipä sai kateellisena seurata, kun Ilves naarasi Niemelän.
Pikkarainen on aliarvostettu valmentaja. Taitaa vain olla persoonana sellainen, joka ei kaikkia miellytä. Pekka Virta on myöskin kiistatta hyvä valmentaja, mutta persoona hiertää monia.Itse odotin Pikkaraista, niin paljon kuin persoonaa olen inhonnutkin. Minun mielestä oli se, mitä organisaatio olisi kaivannut.
"Nää on meille opin paikkoja, me tarvitaan näitä kokemuksia"Ja toteaa hyökkäämisessä olevan parantamisen varaa.
Beglund ollut Koiviston jälkeen paras pakki tällä kaudella. Ohtamaa sekä Paaso aivan onnettomia. Toki ensin mainitullakin kaksikolla puutteensa on varsinkin liikkeen kanssa. Myös Berglundin nilkkarallit jo lähinnä naurattaa.Heitän pienen vastapallon. Monesti pitkäaikainen epäonnistuminen tiettyjen pelaajien kohdalla sumentaa sen ajatuksen, että pelaaja voisi oikeasti parantaa otteitaan. Ja ei en edelleenkään sano että Bärilundi olisi jotenkin erityisen hyvä, mutta kuten sanoin niin ei tuolla ole KETÄÄN hyvin pelannutta. Ohtamaa sekoillut paljon, Paaso käytännössä jatkuvasti ongelmissa omassa päässä ja tänäänKIN hienosti teki maskin Espoon ekaan maaliin ja Koivistolta voi odottaa vähintään yhtä idiootti syöttöä ylivoimalla. Bärilundi taasen on omiin silmiin näyttänyt ylivoimalla välillä jopa hienoa kiekollista viivapeliä. Mutta kyllä olet oikeassa, nähdään asioita hyvin erillä tavalla.
Beglund ollut Koiviston jälkeen paras pakki tällä kaudella. Ohtamaa sekä Paaso aivan onnettomia. Toki ensin mainitullakin kaksikolla puutteensa on varsinkin liikkeen kanssa. Myös Berglundin nilkkarallit jo lähinnä naurattaa.
On tuo pakisto kyllä tällä hetkellä onneton. Vähintään kaksi miestä sinne tarvittaisiin.