Saa nähä kuinka syvällä tuolla on johdolla päät perseessä. Odotellaan vielä 20 peliä ainaki!Väitän, että on seuran, fanien ja kauden etu että Kärpät ottaa nyt ansaitusti pataan.
Saa nähä kuinka syvällä tuolla on johdolla päät perseessä. Odotellaan vielä 20 peliä ainaki!Väitän, että on seuran, fanien ja kauden etu että Kärpät ottaa nyt ansaitusti pataan.
Hankala se on kunnon prosentteja torjua kun tonne sekroriin uidaan vetelemään kuin avoimien ovien päiviltä.Sama homma. Mulla ei oo ollu luottoa vielä missään vaiheessa häneen. Aiemmatkaan tilastot ei tue hyvää suorittamista, mutta toki edelliskausien Saipa ei tukenut myöskään tilastoja. Toivottavasti Erkka saa pidettyä prosentit edes kasilla alkavana, kun vastuuta näyttää kuitenkin näilläkin näytöillä tulevan.
Tämä lienee sitä 'väärää fanittamista'.Väitän, että on seuran, fanien ja kauden etu että Kärpät ottaa nyt ansaitusti pataan.
Saa nähä kuinka syvällä tuolla on johdolla päät perseessä. Odotellaan vielä 20 peliä ainaki!
Luulen realistisesti ettei edes 20 peliä riitä.Saa nähä kuinka syvällä tuolla on johdolla päät perseessä. Odotellaan vielä 20 peliä ainaki!
Lisätään vain listaan. Valmennus ja puolustus sieltä jo löytyykin.Epäsuosittu mielipide: Meillä on maalivahti ongelma. (Karhunen olisi hyvä kakkonen).
Vahvistan tämän.Epäsuosittu mielipide: Meillä on maalivahti ongelma. (Karhunen olisi hyvä kakkonen).
Minusta enemmän ongelmia on muualla. Maalivahteja vaihtamalla tämä homma ei parane.Epäsuosittu mielipide: Meillä on maalivahti ongelma. (Karhunen olisi hyvä kakkonen).
Jaa ne kivekset hukku erätauol kokonaan.Juuri ku kärppä pelaajien kivekset laskeutu ja vähän alko näyttää jääkiekolta niin erätauko ja eiköhän sen aikana palaudu entiselleen..
No ehkä nekin pitäs vaihtaa...Minusta enemmän ongelmia on muualla. Maalivahteja vaihtamalla tämä homma ei parane.
Mä en. Tätä on väitetty 4 vuotta putkeen.Väitän, että on seuran, fanien ja kauden etu että Kärpät ottaa nyt ansaitusti pataan.