Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 208 486
  • 5 884

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ymmärrä miten ko. veskari pelaa meillä jo kolmatta kautta. Ollut sellainen fiilis, ettei Hillilläkään ole ollut kaveriin luottoa missään vaiheessa.
Sama homma. Mulla ei oo ollu luottoa vielä missään vaiheessa häneen. Aiemmatkaan tilastot ei tue hyvää suorittamista, mutta toki edelliskausien Saipa ei tukenut myöskään tilastoja. Toivottavasti Erkka saa pidettyä prosentit edes kasilla alkavana, kun vastuuta näyttää kuitenkin näilläkin näytöillä tulevan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Sama homma. Mulla ei oo ollu luottoa vielä missään vaiheessa häneen. Aiemmatkaan tilastot ei tue hyvää suorittamista, mutta toki edelliskausien Saipa ei tukenut myöskään tilastoja. Toivottavasti Erkka saa pidettyä prosentit edes kasilla alkavana, kun vastuuta näyttää kuitenkin näilläkin näytöillä tulevan.
Hankala se on kunnon prosentteja torjua kun tonne sekroriin uidaan vetelemään kuin avoimien ovien päiviltä.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Saa nähä kuinka syvällä tuolla on johdolla päät perseessä. Odotellaan vielä 20 peliä ainaki!
Luulen realistisesti ettei edes 20 peliä riitä.

Kausi tullaan pilaamaan jos sitä ratkaisua ei nyt uskalleta tehdä pikaisesti. Kautta on pelattu kohta 11 ottelua. Ja väitän, että 9-10 ottelussa ollaan oltu pelillisti altavastaajina.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Miten vittu voi jokainen heitto viivalta mennä sisään. VITTU KAIKILLE KENKÄÄ
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös