Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eniten tässä vituttaa melkeinpä se, että siellä on tärisevä maalivahti kaverilla ja me ei vittu hyödynnetä sitä mitenkään.
Tässä ollaan ytimessä. Kärpät on ollut tänäänkin pelillisesti huonompi joukkue.Ei yllätä kissan paskaakaan tämä kun katsoo tuota pelaamista koko matsin ajan.
En mä vaan vittu jaksa.
Mikä siinä on aina niin vaikeeta?
Siitähän vois tulla vastustajalle paha mieli.Eniten tässä vituttaa melkeinpä se, että siellä on tärisevä maalivahti kaverilla ja me ei vittu hyödynnetä sitä mitenkään.
Mäntymaa oli oikeassa. Pitää pystyä hyökkäämään paremmin.Kärpät on saanut 3, siis KOLME laukausta maalia kohti tuon Kivistön tuuripomppumaalin jälken
Joo, näin kyllä sen, mutta kiekko näytti jäävän Karhuselle, kunnes räpylä heilahti. Jotain erikoista tuossa vaikutti tapahtuvan. No, se ja sama. Kyllä tämä vielä hoidetaan.No eikä huitaissut kun Pakarinen löi limpun sisään
Mitenpä hyödynnät, kun pelivihko on heikompi kuin Suikkasella.Eniten tässä vituttaa melkeinpä se, että siellä on tärisevä maalivahti kaverilla ja me ei vittu hyödynnetä sitä mitenkään.
Heh! Minun isä 83-v. Googlasi lyhenteen PAHP= Punjab Affordable Housing ProgramAskel kerrallaan. Minä kaipaan PAHP:n kanssa enemmän nöyryyyttä. Enemmän purkamalla kiekkoa ulos alueelta paineen alla. Pelaamalla kiekon kanssa ulos alueelta silloin, kun se on aidosti mahdollista.
Milloin mä aloitan käyttötilin tyhjennyksen IFK:n voitolle näissä Nordiksen peleissä, voi milloin?
Aikainen eläke kolkuttelis jo oven takana.
"REAGOI, REAGOI! Käyttäkää vaikka päätyä tai whatever"Mitenpä hyödynnät, kun pelivihko on heikompi kuin Suikkasella.
Laukaukset 30-12, kun IFK:lla on jalkeilla 1,5 miljoonan miehistö, jos sitäkään."REAGOI, REAGOI! Käyttäkää vaikka päätyä tai whatever"
Mäntymaan pelikirja toistaiseksi samaa tasoa, siltä se ainakin näyttää. Toisteisuudesta ja yhteisistä raameista ei juurikaan tietoa.