Tohon maalinedustaan kiinnittäny kans huomiota. Pakit ja myös hyökkääjät tulleet ottamaan naapurin lavat pois irtokiekoilta.Hyvin pysyi pitkän HIFK:n pyörityksen alla Kärpien pakka kasassa. Jämäkästi hoidettiin myös maalin edusta.
Kyllä, kyllä. Minä kehun PAPP:n toimivuutta, kun myrskynsilmässä oltiin. Tärkeitä onnistumisia, kun noissa on vaikeuksia tällä kaudella niin paljon ollut.Kyse taisi lähinnä olla se, että miten pyöritykseen jouduttiin. Paason kohelluksesta kiekon kanssa kaikki lähti.
Kärpät on toki ihan yhtä paska, joten edelleen yllätyn jos tästä pisteitä tulee.Onneksi Stadin IFK on aivan umpipaska jääkiekkojoukkue. Sataa meidän laariin.
Ei se nyt täydellisesti kyllä toiminut, mutta kauden parasta tekemistä kyllä PAPPin osalta. Edelleen kuitenkin katoaa miehet puolustuspelissä vielä liian usein.Kyllä, kyllä. Minä kehun PAPP:n toimivuutta, kun myrskynsilmässä oltiin. Tärkeitä onnistumisia, kun noissa on vaikeuksia tällä kaudella niin paljon ollut.
Tänään on ollut jämäkin puolustusesitys tällä kaudella. Edelleen ajoittaisia nukahduksia joista nyt ei niin raakasti ole rokotettu mutta kiistatta askel parempaan suuntaan.Kyllä, kyllä. Minä kehun PAPP:n toimivuutta, kun myrskynsilmässä oltiin. Tärkeitä onnistumisia, kun noissa on vaikeuksia tällä kaudella niin paljon ollut.
Ois ihan oikeasti kiva tietää, mitä tilastot tästä kertoo. Joskus muinoin kun Kärpät oli vielä sarjan eliittiä, niin tuntui, että sitä häviöllä olevaa säälittiin aina, eikä ylivoimaa pahemmin tullut enää johdossa.Vain johdossa olevalle vihelletään. Näinhän tää on mennyt monesti ennenkin.
En kai minä täydellisestä puhunut. Kehuin sitä, miten tyylikkäästi Kärpät tuon pitkän pyörityksen pelasi. Ei maalia, ei jäähyä, eikä hurjan pahoja paikkoja. Kyllä kai tuota kehua kelpaa, varsinkin, kun aiemmin tällä kaudella ei ole aivan noin hyvin pyöritysten alla pelattu.Ei se nyt täydellisesti kyllä toiminut, mutta kauden parasta tekemistä kyllä PAPPin osalta. Edelleen kuitenkin katoaa miehet puolustuspelissä vielä liian usein.
Kyllä siellä muutama läheltä piti jäähy ob jäänyt vislaamatta kun vertaa vaikkapa Aten kakkoseen. Mutta aika siistiä peliä tää on ollut puolin ja toisin. Varmaan molemmat ymmärtää ettei jäähyjä kannata ottaa, kun kaverin ylivoima on hurjaHIFK on pelannut jopa niinkin siististi, että vain yksi kakkonen! Ei uskoisi...
Unohtavat. Unohtavat myös että ovat jääkiekkomatsissa. Eli nou hätä!HIFK odotti puoli peliä että rupesi karvaamaan tosissaan, ja heti oltiin vähän kusessa aivan kuten Tapparaa, HPK:ta ja Jypiä vastaan.
Toivottavasti unohtavat tuon metodin erätauolla, sillä muuten menee turhan tiukille.
Askel kerrallaan. Minä kaipaan PAHP:n kanssa enemmän nöyryyyttä. Enemmän purkamalla kiekkoa ulos alueelta paineen alla. Pelaamalla kiekon kanssa ulos alueelta silloin, kun se on aidosti mahdollista.Tänäänhän siis PAPP on ollut jo parempa, mut PAHP on paskaa. Heti kun pitäis lähtä pois niin kustaan kiekko hätäsesti jonnekin.
Juu, sinulla on siihen täysi oikeus. Kehu menemään vaan. Kehun itse sitten kun PAPP toimii edes siedettävästi koko 60 min ajan. Mutta posia annan siitä, että nyt on jo otettu askelita oikeaan suuntaan. Jos kolmannessakin erässä PAPP on toisen erän tasolla, lupaan heittää kehut Silanderille ja Kärpille.En kai minä täydellisestä puhunut. Kehuin sitä, miten tyylikkäästi Kärpät tuon pitkän pyörityksen pelasi. Ei maalia, ei jäähyä, eikä hurjan pahoja paikkoja. Kyllä kai tuota kehua kelpaa, varsinkin, kun aiemmin tällä kaudella ei ole aivan noin hyvin pyöritysten alla pelattu.
Liittyykö samaan ilmiöön ku studioisännän lipsahdus kuvailla Nordista kiekon pyhimmäksi paikaksi.Erikoinen tv-lähetys kun HIFK-kannattajat ovat ainoat ketkä näkyvät, mutta Kärppäkannattajat ovat ainoat ketkä kuuluvat.
Jep. Pari kakkosta sanoisin olisi ihan hyvin voinut HIFKille viheltää.Kyllä siellä muutama läheltä piti jäähy ob jäänyt vislaamatta kun vertaa vaikkapa Aten kakkoseen. Mutta aika siistiä peliä tää on ollut puolin ja toisin. Varmaan molemmat ymmärtää ettei jäähyjä kannata ottaa, kun kaverin ylivoima on hurja