Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 104 209
  • 3 025

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sillä hetkellä ku kärpät julistettiin yhdeksi ennakkosuosikiksi niin itse mielessäni ajattelin, että mitenköhän meidän puolustajat ja maalivahdit pärjää siinä vertailussa. Voidaanko nyt jo todeta, että me ei tällä alakerralla voida saavuttaa mitään? Ihan oikeasti, ei vaan riitä taso, piste.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Miettikää, että olet Miika Koivisto ja sinulla on kiekko siniviivalla kun oma maali on tyhjänä. Siivilläsi on Turunen ja Gardiner lavat vapaana, mutta päätä ampua itse ripuliranteen blockiin ja lopulta et jaksa luistella omiin enään. On tämä vittu älytöntä!
Maajoukkuepakki. Kröhöm.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Toivottavasti siellä Myli näkee pakkikaluston reikäisyyden ja Junno on jo lompakko auki.

Suuri ja mahtava antoi ymmärtää että pakkikaluston lisäksi ainakaan lompakko teillä ei ole reikäinen.

Sijaiskärsijäksi olette hienot ja tyylikkäät kärppäfanit joutuneet. Kaikkea hyvää eikä nämä tappiot vie sitä tosiasiaa, että top3 suosikkeja olette edelleen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suuri ja mahtava antoi ymmärtää että pakkikaluston lisäksi ainakaan lompakko teillä ei ole reikäinen.

Sijaiskärsijäksi olette hienot ja tyylikkäät kärppäfanit joutuneet. Kaikkea hyvää eikä nämä tappiot vie sitä tosiasiaa, että top3 suosikkeja olette edelleen.
Tampereen jengit, HIFK, TPS, KalPa, ja jopa helvetti soikoon SaiPa ja Sport näyttävät paremmilta kuin Kärpät. Puolustus ja maalivahdit eivät tällä hetkellä riitä.
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Olen jo aiemmin huomannut, että @McTorso on laajasti puhunut muhkeista, rahallisista voimavaroista joita on käytettävissä joukkueen (puolustuksen) vahvistamiseen. Onko tästä mitään uutta tietoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös