Vielä kun joskus voitettaisiin näitä pelejä.Tämähän on kuin lapsuuden kaikuja kultaiselta 80-luvulta. Komeat luvut taululla
Edes Marjamäki ei kyennyt tähän :>Lauantai kotona ja vastustaja tekee 8.......
Turusen kiva kuunnella Havun jees jees juttuja kopissa, kun itse painaa 5 pinnaa peliin ja turpaan tuli silti.Turunen hei, sun pitää olla parempi. Joku viisi pistettä peliin ei nyt vaan riitä.
Pakkaisin kamani ja paukkisin vittuun.
No eipä niitä hirveästi voitettu kasarillakaan, jonnet ei muista.Vielä kun joskus voitettaisiin näitä pelejä.
Kiekko nyt vain pomppi vastustajalle. Kova luotto tähän pakistoon!Toivottavasti siellä Myli näkee pakkikaluston reikäisyyden ja Junno on jo lompakko auki.
Tapparalle enimmäkseen hävittiin silloinkinVielä kun joskus voitettaisiin näitä pelejä.
No se on toki totta.Tapparalle enimmäkseen hävittiin silloinkin
Mä. Oon. Nähnyt. Tämän. Ennenkin.Kappas - Manu ei voittanut luistelukisaa ja kahva lyö illan pakettiin.
Maajoukkuepakki. Kröhöm.Miettikää, että olet Miika Koivisto ja sinulla on kiekko siniviivalla kun oma maali on tyhjänä. Siivilläsi on Turunen ja Gardiner lavat vapaana, mutta päätä ampua itse ripuliranteen blockiin ja lopulta et jaksa luistella omiin enään. On tämä vittu älytöntä!
Onkos teitä monta sinun lisäksi?No eipä niitä hirveästi voitettu kasarillakaan, jonnet ei muista.
Vastenmielinen pelaaja. Filmaa ja kaatuilee koko ajan ja tehotkin jotain kakkossyöttöjä. Ei mitään käyttöä.Turusen pitäisi vähän parantaa, niin pelattaisiin voitosta.
Toivottavasti siellä Myli näkee pakkikaluston reikäisyyden ja Junno on jo lompakko auki.
Vie. Toki jos tuonne saadaan 2-3 uutta pakkia ja saman verran uusia valmentajia, niin sitten toki tilanne voi muuttua.Kaikkea hyvää eikä nämä tappiot vie sitä tosiasiaa, että top3 suosikkeja olette edelleen.
No ei vitussa olla tällä valmennuksella ja pakistolla. Ei mitään palaa neljän joukkoon, jos ei iso luuta lakaise kohtuu pian.Kaikkea hyvää eikä nämä tappiot vie sitä tosiasiaa, että top3 suosikkeja olette edelleen.
Tampereen jengit, HIFK, TPS, KalPa, ja jopa helvetti soikoon SaiPa ja Sport näyttävät paremmilta kuin Kärpät. Puolustus ja maalivahdit eivät tällä hetkellä riitä.Suuri ja mahtava antoi ymmärtää että pakkikaluston lisäksi ainakaan lompakko teillä ei ole reikäinen.
Sijaiskärsijäksi olette hienot ja tyylikkäät kärppäfanit joutuneet. Kaikkea hyvää eikä nämä tappiot vie sitä tosiasiaa, että top3 suosikkeja olette edelleen.