Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Olisi kiva nähdä sama peli niin että Karhunen oliso perustasolla ja oltaisi oltu heti alusta asti hereillä.
Tästä lisätietojaonneksi tuo petteri pelaa ensi kaudella meillä. :) on hyvä poika.
Myös Jandus sai virtaa maalista. Pisti komeasti porkkanahousun istumaan taklauksella.Ohtamaa taisi herätä niihin alivoiman tilanteisiin. Maireita pommeja.
Tästä lisätietoja
Itse palkkaisin Jari Sarasvuon tai Juhani Tammisen. Vaikea keksiä kovempia mentaalipuolen tietäjiä.Miksi nämä ei taklaa? Päätyyn mennä sukkasillaan nojailemaan. Pitääkö Änän tulla mentaalivalmentajaksi?
Vielä kun osais puolustaa..Jandus ***, siis odotuksiin nähden. 1+1 jo :D
Veltto Virtanen.Itse palkkaisin Jari Sarasvuon tai Juhani Tammisen. Vaikea keksiä kovempia mentaalipuolen tietäjiä.
Korvaako veljensä, vai pistetäänkö saman tien koko Sihvosten perhe aitioon?Sihvosen Petteri tulee "pelaamaan" vaihtoaitioon. Pistää lähdöt kuntoon.
Sisäpiiritietoa sain korvanappiin.Tästä lisätietoja
Toivotaan sisäpiiriläisen olevan oikeassa. Puhakka toisi paljon lisää.Sisäpiiritietoa sain korvanappiin.
Joo, ei kannata kirjoittaa mitään posia. Parempi tyytyä itkemään muiden viestejä tunnin välein.Turha kirjottaa mitään posia kun se jäis kaiken negatiivisen jalkoihin
Itse en usko Mäntymaan kenkimiseen mutta joku pelitapavelho tuonne penkin taakse tarvittaisiin. Silanderin näytöt on aika ohuet.Mäntymaa helvettiin ja joku muu tilalle. Meillä on joukkueessa niin vitun hyviä pelaajia, et tosta joukkueesta ois ihan mihin vaan jos saatais joku parempi valmennuskopla penkin taakse. Ja yksi pakki.