Kieltämättä peli voisi hyvinkin olla 2-2 tai jopa 2-1 jos Karhunen olisi tasollaan, mutta tämmöinenhän mies on aina ollut. Runkosarjassa välillä pomppii ja polttelee ja menee helppoja, mutta tosipeleissä sitten seisoo päällään.Kyllä. Kaksi jälkimmäistä perseilyjen piikkiin, mutta hyvänä päivänä Karhunen ottaa tuon Halloranin kudin räpylään ja pelikatko.
Hauskempaa on kirjoittajat, jotka ovat 0-3 tilanteessa hiljaa, mutta 2-3 -tilanteessa tulevat viisastelemaan.Hauska kattoa ≠ yllättynyt
Menee samaan kategoriaan kun ne jotka huutelevat siihen 1-3 maaliin asti, hiljenevät ja tulevat jatkamaan 2-4 maalin jälkeen.Hauskempaa on kirjoittajat, jotka ovat 0-3 tilanteessa hiljaa, mutta 2-3 -tilanteessa tulevat viisastelemaan.
Kyllä siellä Hermonen vielä vaihetaan Ala-siuruan tilalle!!VALMENNUS HERÄTYS
Ihan vilpittömästi kysyn, näkeekö joku tuossa puolustuksessa potentiaalia kiekollisempaan peliin?
Ja sitten lisään vielä, että millä vitun laseilla?
Menee samaan kategoriaan kun ne jotka huutelevat siihen 1-3 maaliin asti, hiljenevät ja tulevat jatkamaan 2-4 maalin jälkeen.
Usko tai älä, mutta olen hallilla! Ensimmäistä kertaa pariin vuoteen.Mites hallilla olijat, tuleeko sieltä vielä jotain tiedotettavaa erätauolla vai oliko se tosiaan tuo Antti-Roikon jatko? Jos tuota ei olisi "vuodettu" etukäteen niin ei mitään, mutta vähän erikoista tietää nostattavan hypeä tuolla ihan vaan yhden alkukauden suurimman pettymyksen jatkosopparin takia.
Antti-Roikon jatkosta oli kyse, ei täällä muuta ole ollut.Mites hallilla olijat, tuleeko sieltä vielä jotain tiedotettavaa erätauolla vai oliko se tosiaan tuo Antti-Roikon jatko? Jos tuota ei olisi "vuodettu" etukäteen niin ei mitään, mutta vähän erikoista tietää nostattavan hypeä tuolla ihan vaan yhden alkukauden suurimman pettymyksen jatkosopparin takia.
Ehkä tämä pelitapa ei ole luotu tuolle pakistolla. Mutta eihän noi herran jestas pärjää edes maalinedustalla tai oman pään painissa. Hyökkäysalueella taas herrat ovat taas luistelevia katastrofeja. Mulla ei ole henkilökohtaisesti yhtään uskoa pakiston kiekolliseen "potentiaaliin".Toivottavasti hankitaan, muutama laadukas puolustaja. Voidaan sitten haukkua nekin paskaksi. Ei tämä pakisto nimittäin näin heikko ole, miltä tämä "pelitapa" saa sen näyttämään. Keskinkertainen, kyllä, muttei todellakaan näin heikko.
Ei saakaan. Itse olen pari kertaa saanut täällä jonnelauman perääni, kun olen kritisoinut Kärppiä. En ole jaksanut senkään takia kommentoida Kärppien osioon juurikaan.Ei täällä saa kuulemma kritisoida. Hymyssä suin, happy family ja kaikilla on kivaa! <3
Tätä samaa oon ihmetelly eri peleissä. Mäntymaa on jäässä ja joukkue kelluu kukin omilla taidoillaan.Jotenki vituttaa etten nähnyt koko erän aikana Mäntymaan ohjeistavan tai edes puhuvan joukkueelle. Kriisi päällä ja mies seisoo sama ilme naamalla ja kärvistelee yksinään.
Ehkä tämä pelitapa ei ole luotu tuolle pakistolla. Mutta eihän noi herran jestas pärjää edes maalinedustalla tai oman pään painissa. Hyökkäysalueella taas herrat ovat taas luistelevia katastrofeja. Mulla ei ole henkilökohtaisesti yhtään uskoa pakiston kiekolliseen "potentiaaliin".
Kyllä Berglundilla siihen potentiaalia on jos saa vierelleen kaverin joka osaa puolustaa, tämmöisiä löytyy joukkueesta tällä hetkellä 1kpl ja Ohtamaata ei nyt joka pariin voi laittaa. Eli paria hankintaa edelleen huutaa ja Berglundilla sitä että alkaisi lunastaan sitä potentiaalia.Ihan vilpittömästi kysyn, näkeekö joku tuossa puolustuksessa potentiaalia kiekollisempaan peliin?
Ja sitten lisään vielä, että millä vitun laseilla?