Kärppien kotisivu

  • 8 647
  • 31
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oon miettinyt muutamankn kerran, mitä helvettiä Kärppien kotisivuilla edes tekee? Lopetin siellä vierailun silloin kun keskustelupalsta sieltä loppui, eli joskus sata vuotta sitten.

Kärppien nettisivuilla ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään lisäarvoa antavaa. Ei yhtään ainutta syytä, miksi sinne kannattaisi eksyä koskaan netin ihmemaassa.

Olen joskus satunnaisesti tehnyt pistotarkastuksia sinne, ja todennut joka kerta että turha oli käynti.

Kertokaa yksikin syy, miksi kenenkään kannattaisi vierailla Kärppien nettisivuilla?
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Täysin samaa mieltä Porvoon Kärpän kanssa. Itsekään en ole käynyt Kärppien kotisivustolla pitkään aikaan. Ehkä kerran joka kauden alussa mutta onhan ne sivut ihan perseestä.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä ne siksi ovat perseestä ku kukaan ei siellä käy. Naamassa ja ig:ssä ilmeisesti käydään ja sivujakin päivitellään tiheään. Webbisivuilta ei löydy kuin mainostajien linkkejä.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Oon miettinyt muutamankn kerran, mitä helvettiä Kärppien kotisivuilla edes tekee? Lopetin siellä vierailun silloin kun keskustelupalsta sieltä loppui, eli joskus sata vuotta sitten.

Kärppien nettisivuilla ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään lisäarvoa antavaa. Ei yhtään ainutta syytä, miksi sinne kannattaisi eksyä koskaan netin ihmemaassa.

Olen joskus satunnaisesti tehnyt pistotarkastuksia sinne, ja todennut joka kerta että turha oli käynti.

Kertokaa yksikin syy, miksi kenenkään kannattaisi vierailla Kärppien nettisivuilla?

Samaa mieltä, eikä kyllä tuu vierailtua. Yleisemminkin nettisivujen merkitys on pienentynyt merkittävästi viime vuosina, sosiaalinen media on ottanut tuon tilan haltuun
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oon miettinyt muutamankn kerran, mitä helvettiä Kärppien kotisivuilla edes tekee? Lopetin siellä vierailun silloin kun keskustelupalsta sieltä loppui, eli joskus sata vuotta sitten.

Kärppien nettisivuilla ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään lisäarvoa antavaa. Ei yhtään ainutta syytä, miksi sinne kannattaisi eksyä koskaan netin ihmemaassa.

Olen joskus satunnaisesti tehnyt pistotarkastuksia sinne, ja todennut joka kerta että turha oli käynti.

Kertokaa yksikin syy, miksi kenenkään kannattaisi vierailla Kärppien nettisivuilla?

Ja vaikka siellä olisi kuinka paljon antia niin tuo sivuston kankeus ja epäselvyys ajaisi ainakin itseni pois.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien kotisivuilla on tapahtunut ihan mukava jouluyllätys eli se video, jota ainakin meikäläinen on haukkunut jo valmiiksi vanhaksi tuotteeksi, on leikattu vi**uun pois ja tilalle on tehty uusi video.

Nyt kuvissa vilahtavat fanit, Pyörälä ja eletään nykyhetkessä, kun lauantaipaidassa viilettävä Juho Lammikko iskee komean maalin. Nyt annan ison peukun reagointiin ja toteutukseen. Hienoa atk-osasto.

Vielä kun Kärppä-uutiset nousevat ykkösaiheeksi sivustolla, niin ollaan todellakin oikealla tiellä.

Hyvä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös