Kärppien kokoonpanot ja ketjukoostumukset kaudella 2024–2025

• 266 085
  • 1 684

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Veikkaan, että joku kärkipelaajista penkitetään kesken pelin/tulee istumaan katsomossa ottelun loppukauden aikana. Nyt on sitä jääkiekkoa, mistä minä tykkään=Teot, ei nimet, NYT RATKAISEE

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Veikkaan, että joku kärkipelaajista penkitetään kesken pelin/tulee istumaan katsomossa ottelun loppukauden aikana.
Onko heittää mitään veikkausta siitä, kuka tai ketkä ehkä laitettaisiin istumaan? Minulla tulisi äkkiseltään mieleen ehkä Ruiskoff jos joku. (Eikä ole mikään toive että näin kävisi.)

Skvortsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petri Matikaisen Kärpät
Onko heittää mitään veikkausta siitä, kuka tai ketkä ehkä laitettaisiin istumaan? Minulla tulisi äkkiseltään mieleen ehkä Ruiskoff jos joku. (Eikä ole mikään toive että näin kävisi.)
Pelin sisällä Petu ne muutokset tekee. Aika näyttää kuka missäkin pelissä joutuu puremaan tuppea vai joutuuko kukaan. Kaikkihan hyvällä pelikirjalla haluaa voittaa.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Löytynee tästä porukasta!

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Löytynee tästä porukasta!
Vähän arvelinkin, että tuossa olisi veikkauksesi. Yleisesti ottaen nuo kaverit ei kuitenkaan minun mielestäni vaikuta löysäilijöiltä, joten siksi epäilen ettei tuollaisia otteita kunnollisen valmennuksen alaisuudessa enää nähtäisi (ei ole silti kannanotto löysäilyn puolesta). Aiemmin tällä kaudella vielä Reijokin polki muistikuvieni mukaan kovaa vauhtia omaan päähän puolustamaan. Mutta nähtäväksi jää.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Vähän arvelinkin, että tuossa olisi veikkauksesi. Yleisesti ottaen nuo kaverit ei kuitenkaan minun mielestäni vaikuta löysäilijöiltä, joten siksi epäilen ettei tuollaisia otteita kunnollisen valmennuksen alaisuudessa enää nähtäisi (ei ole silti kannanotto löysäilyn puolesta). Aiemmin tällä kaudella vielä Reijokin polki muistikuvieni mukaan kovaa vauhtia omaan päähän puolustamaan. Mutta nähtäväksi jää.
Tällä viikolla nähdään ero puolustamisessa ja hyökkäämisessä. Puolustetaanko näennäisesti vai syödäänkö kiekkoja? Mennäänkö hyökkäyspäässä maalille ottamaan iskuja vastaan vai pyöritäänkö kulmissa ilman iskuja?

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Tässä taisi käydä niin, että kärppäpelaajat jäivät odottamaan, että pilli soi heti, kun ässäpelaaja kaatui. Minä aikakin ajattelin tilanteessa juuri niin.
Ja Björkin matkanteko ainakin pysähtyy maassa makaavaan pelaajaan kun on juuri tehnyt täyskäännöksen, ja näyttäisi vielä yrittävän polkea selkä kumarassa uudelleen vauhtiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy