Ja päävalmentajana #79.Kärppien ykkösylivoimassa tullaan todennäköisesti lähiaikoina näkemään nämä numerot: 77, 57, 11, 50, 9.
Oliko Aaltonen jo jäällä?Kärppien ykkösylivoimassa tullaan todennäköisesti lähiaikoina näkemään nämä numerot: 77, 57, 11, 50, 9.
Samapa tuo vaikka kokisi. Tappaa sentterinä ketjun kuin ketjun pelin. Kunhan sama meno ei jatkuisi laidassa. En kyllä ihmettelisi vaikka jatkuisikin. Ei vaan tahdo hoksata, milloin kiekko pitäisiköhän irrottaa omasta lavasta. Mutta ketä me siitä syytetään kun Latekaan ei ole enää masennuttamassa koko joukkuetta.Kille kokee itse sentterin tontin itselle mieluisampana nykyään. Näinköhän jatkaa jatkossakin kuitenki keskellä...
Eli samaa tuo vaikka laitettaisiin puolustajaksi tai maaliin. Koska hän on pelinappula. Pelaajaakin pitää kuunnella, jotta ei tule kiukustumisia ja motivaation tappoa.Samapa tuo vaikka kokisi. Tappaa sentterinä ketjun kuin ketjun pelin. Kunhan sama meno ei jatkuisi laidassa. En kyllä ihmettelisi vaikka jatkuisikin. Ei vaan tahdo hoksata, milloin kiekko pitäisiköhän irrottaa omasta lavasta. Mutta ketä me siitä syytetään kun Latekaan ei ole enää masennuttamassa koko joukkuetta.
Bunnaman?Löytäisköhän Tiivola pelihuumorinsa nyt ku Marjamäki ei ole enää penkin takana ja ottaa koko joukkueen reppuselkään loppukaudeksi?
Huomenna sentteristö Hyry-Tiivola-Kemppainen-Korpimäki?Kossu vaihtuu Korpimäkeen kuhan palautuu lainaltansa?
Ei kiitos.Löytäisköhän Tiivola pelihuumorinsa nyt ku Marjamäki ei ole enää penkin takana ja ottaa koko joukkueen reppuselkään loppukaudeksi?
Tätäkin kannattaa kokeilla. Samoin Hyry rajusti vaan Koivusen ja Turusen keskelle.Toivottavasti myös Tiivola saa uuden mahdollisuuden. Kausi alkaa alusta ja olisi sääli, jos miehen potentiaalia ei yritettäisi ulosmitata. Miehen löytäessä peli-ilon, saisimme Koivusen laitaan.
Low risk - High reward.
Ei ole vielä näkynyt.. Eiköhän loppu viikon aikana ole jo.Oliko Aaltonen jo jäällä?
Piirtääkö Juhis tusseilla yv-kuviot, vai annetaanko Tamin piirtää ne?Ei ole vielä näkynyt.. Eiköhän loppu viikon aikana ole jo.
Samaa mieltä, itse ainakin toivon että Tiivola löytää peli-ilon ja saadaan se Tiivola johon parhaillaan pystyy. Sitä ei tiedä mitä kaksikon välillä tapahtunu, ja pelaajatkin ovat ihmisiä niin kuka tahansa pelaaja samassa pisteessä menettäisi motivaatiota tekemiseen jos siellä isompaa kärhämää.Toivottavasti myös Tiivola saa uuden mahdollisuuden. Kausi alkaa alusta ja olisi sääli, jos miehen potentiaalia ei yritettäisi ulosmitata. Miehen löytäessä peli-ilon, saisimme Koivusen laitaan.
Low risk - High reward.
No, jos minua alkaisi oma pomo tökkimään niin en minä käyttäytyisi tavalla joka vaikuttaa työkavereihin tai asiakkaisiin, toisinkuin Tiivolan käytös tilanteessa.Mitä ikinä onkaan tapahtunut, niin tekin Tiivolan asemassa olisitte todennäköisesti yhtä haluttomia ja turhautuneita :)
Ketä laittaisit poppareille? Kemppaisen ja Bunnamanin?Mielenkiinnolla odotan omalla keittiö psykologialla Tiivolan ja Koskenkorvan asemaa. Ovat olleet Laurin koirankopissa. Koirankopin jatkuessa Mäntymaa jatkaa Laurin linjoilla. Eli valmennuksessa ei uutta, vanhat haamut seuraavat Mäntymaata. Laurin opeilla.
Rohkeasti veljeksiä Tiivola ja Koskenkorva baanalle. Aivan varmasti molemmalla pelaajalla on näyttöhalut nyt tapissa. On varmasti halu näyttää miten epäoikeudenmukaisesti heitä on kohdeltu.
Jos haahuilu jatkuu, niin sitten kiertoon.
Nyt annetaan 30 ottelun mahdollisuus näyttää. Se on ota tai jätä.
Se on Mäntymaan päänsärky. Molempia herroja voisi istuttaa viltissä ihan vain muistin virkistämiseksi, vai onko kyseisillä herroilla kiintiöpaikat kokoonpanoon.Ketä laittaisit poppareille? Kemppaisen ja Bunnamanin?
Ja jotenkin ratkaisuksi tähän olisi 0+3 -8 vetävä pelaaja.Se on Mäntymaan päänsärky. Molempia herroja voisi istuttaa viltissä ihan vain muistin virkistämiseksi, vai onko kyseisillä herroilla kiintiöpaikat kokoonpanoon.
Kemppainen 4+8 Bunnaman 2+8 hyvin meillä mennee
Arvasin , että joku vetää tämän kortin. Tämä tulos siis Laurin alaisuudessa. En minä mihinkään Tiivola ja Kossu fan clubiin kuulu. Haluttaisi , vaan nähdä oliko vika miehissä vai Laurissa.Ja jotenkin ratkaisuksi tähän olisi 0+3 -8 vetävä pelaaja.
Jos lähdet perustelemaan kantaasi tilastoilla niin ymmärrän että odotat jonkun siihen vastaavan tilastoilla.Arvasin , että joku vetää tämän kortin. Tämä tulos siis Laurin alaisuudessa. En minä mihinkään Tiivola ja Kossu fan clubiin kuulu. Haluttaisi , vaan nähdä oliko vika miehissä vai Laurissa.
Eikö sinuakin tämä kiinnostaisi.
KuittiJos lähdet perustelemaan kantaasi tilastoilla niin ymmärrän että odotat jonkun siihen vastaavan tilastoilla.
Mitä tulee siihen kiinnostaako minua mitä Tiivola saisi aikaan Mäntymaan alaisuudessa niin ei, ei kiinnosta. Niinkuin olen jo aikaisemmin sanonut niin sen verran kovaa oli perseennäyttö faneja ja pelikavereita kohtaan, etten halua miestä nähdä enää ikinä Kärppäpaidassa.