Edelliseen liittyen uskon itse vahvasti, ettei Pulju ainakaan itse (taustajoukoista en tiedä) ole tämän kauden osalta rahan perässä ja tekee siltä osin pidempi katsantaisia ratkaisuja. Kun kuntoutus on hoidettu ja näytöt taas annettu, niin sitten on jälleen rahanteon aika. Uskon siksi siis Puljun tekevän Kärppien kanssa loppukautta koskevan sopimuksen ja tavoittelevan parempaa sitten tulevana vuonna. Mutta vaikka Puljun ajatukset olisivatkin toisenlaiset (nopeammat), niin sopimus on syytä tehdä - vaikka sitten vähän lyhyempikin tai ehdollinen.
Hyviä argumentteja palstatoveri. Asia mikä minua mättää tässä asiassa on joukkueen etu. Joukkueelle on kauden alussa naulattu kopin seinään teesit ja tavoitteet. Olen aivan varma ettei joukkueen tavoitteena ole pääsy sääli peleihin.
Teeseihin mihin koko joukkue yrittää mennä, ykköskentän laiturista seitsemänteen pakkiin.
Pätkäsopimukselle tuleva pelaaja ei ole sitoutunut joukkueen kauden tavoitteeseen, vaan kuntoutumaan muihin tavoitteisiin.
Tässä mielestäni yksilön etu ajaa joukkueen edun edelle, näin ei pitäisi joukkue urheilussa koskaan olla.
Koska kyseessä Pulju, selvää on ettei tapaus ole yksinkertainen. Pulju on pohjoisen poika, lähes oma kasvatti.
13 vuotiaana Tornion IHC:n kasvatti siirtyi Kärppiin. Enpä tiedä ketään Kärppä fania, joka ei Puljusta pitäisi. Kaikki rakastaa Puljua.
Toivon sydämestä, jos Pulju sopimukseen tekee olevan luokkaa loppukausi.
Kuitenkin, jos sopimus on pätkäsopimus voin sen hyväksyä, en revi pelihousuja ja berberiä , koska kyseessä Pulju