Minun mielestä tuo Bunnamanin kenttä tuntuu jo nyt toimivan joten voitaisiko koittaa toisena tuloskenttänä Turunen-Tiivola-Antonen kolmikkoa ja laittaa Julle ja Kepu kolmoseen luutimaan tärkeitä alivoimia poissa muiden kuormasta ? Luulis tuolla saatana kuuden sakkiin menevän.
Näin minäkin toimisin seuraavaksi, enkä todellakaan lähtisi uhraamaan tuota potentiaalia mikä Bunnamanin triossa on... Eikä Turunen-Tiivola kaksikkoakaan kannata uhrata siksi, että saataisiin Kemppaisesta enemmän irti. Mieluummin rakennetaan kaksi hyökkäyspäässä menestyvää koostumusta ja katsotaan sitten Kemppaisen ympärille paras mahdollinen koostumus siitä mitä jää jäljelle. Kemppainen ja Junttila ovat kuitenkin molemmat pelaajia joiden kuuluisi itse johtaa kenttäänsä, eikä niin että koostumukseen pitää tuoda vaikka Turunen mukaan kantamaan herroja reppuselässä.
Pitää tietenkin muistaa myös Björkqvist, joka pelasi Turunen-Tiivola kaksikon kanssa erittäin hyvin yhteen viimekauden alussa. Jotakin tällaista lähtisin itse kokeilemaan kun Björkqvist palaa:
Koivunen - Bunnaman - Mingoia
Turunen - Tiivola - Björkqvist
Junttila - Kemppainen - Antonen
Jakobsson - Hyry - Anttila
Björkqvist toisi tuohon kakkoskenttään lisää röyhkeyttä ja hänen roolinsa olisi hoitaa likaiset tehtävät kulmissa ja maalinedustalla. Tämä antaisi Turuselle ja Tiivolalle astetta enemmän aikaa ja tilaa kiekon kanssa. Roolissa hieman samaa mitä Bunnaman tekee ykkösessä.
Björkqvistin, Junttilan, Antosen ja Jakobssonin paikkoja voi sitten vaihtaa tilanteen mukaan oikeastaan miten vain. Junttila voi pelata nelosessa ja alivoimalla mikäli peli hyökkäyspäässä ei ota sujuakseen, samoin Antonen joutuu kilpailemaan peliajasta Antti-Roikon ja kumppanien kanssa.
Björkqvist, Junttila, Antonen, Antti-Roiko, Jakobsson, Hermonen, Alasiurua, Ylieniemi, Lohisalo ja Heikkala. Siinä on kymmenen vaihtoehtoa neljään avoimeen paikkaan, eikä Kossuakaan voi jättää pois laskuista. Viimekauden kokemusten myötä lähtisin itse katsomaan tuota Björkqvist korttia kakkoseen heti kun se on mahdollista, mutta Antonen voisi vierailla tuolla paikalla antamassa oman näyttönsä, samoin kuin Antti-Roiko. KalPaa vastaan pelatun pelin perusteella Junttilan rooli voi hyvinkin olla nelosessa, sillä moni pelaaja osoitti pystyvänsä tuottamaan myös hyökkäyspäässä. Junttila - Hyry - Anttila koostumus voisi olla aidosti kokeilemisen arvoinen jo harjoituskaudella, ja Jullella on kuitenkin kokemusta tuosta roolista.