Kokkoa olisi ihan hyvin voinut tänään peluuttaa, onkohan Hilli itse päättänyt näin vai onko Late kävellyt päätöksen yli?Kummallisen vähän Kokko saa peliaikaa. Ei sillä, että Westerholm olisi pelannut huonosti, mutta ihmettelen vain.
Jos Berglund on viltissä, niin se on oikea ratkaisu valmennustiimiltä. Ei täytä millään muotoa ulkomaalaisvahvistuksen kriteerejä.
Berglundin floppaaminen oli kyllä täysin odotettavissa, kun katsoi IFK:n kevään otteluja. Kulmaväännöissä täysi lapanen.Jakobsson lähtöhuhuissa ja jos nyt Berglund on viltissä niin voi taas onnitella Ahoa näistä hankinnoista
Jaahas, onkos ruotsin vahvistus pakistosta lentänyt vilttiin vai onko loukkia vai säästelläänkö huomiseen hifki peliin?
Marjamäen itsensä ja myös oikeastaan koko joukkueen lähitulevaisuuden vuoksi paras vahti pelaa. Yritys on saada pallo vierimään oikeaan suuntaan ja itseluottamusta ylös.Kummallisen vähän Kokko saa peliaikaa. Ei sillä, että Westerholm olisi pelannut huonosti, mutta ihmettelen vain.
Antoseen minulla on vielä luotto, kun pääsee takaisin oikeille raiteille loukkaantumisen jäljiltä ja saa vierelleen sentterin, joka pystyy tukemaan ketjun peliä. Antonen on kuitenkin pelannut kaksi hyvää liigakautta ja hyvän preseasonin ennen tätä nykyistä hetken alamäkeä.Tuo kolmonen on kyllä semmonen että ei voi odottaa mitään positiivista, kaikki paskat yhteen ketjuun niin ehkä muut toimis taktiikka?
Vaikka tämä haaveilua vain on, niin Zdrahal on sisäpiirilähteen mukaan matkalla Juhamatti Aaltosen seurakaveriksi Mlada Boleslaviin.Tuohon kolmoseen voisi hankkia vaikka Luleåsta lähteneen Patrik Zdrahalin Heikkalan tilalle. Jos siis ei voi peluuttaa Hermosta tai Koskenkorvaa.
Joo, jotenkin itellä oli kans haju että palaisi Tsekkeihin.Vaikka tämä haaveilua vain on, niin Zdrahal on sisäpiirilähteen mukaan matkalla Juhamatti Aaltosen seurakaveriksi Mlada Boleslaviin.
Olisin ehkä peluuttanut tällä reissulla toisin päin. Pidän kuitenkin Westistä lähtökohtaisesti parempana maalivahtina tällä hetkellä.Kokko
(Westerholm)
Kova on halu Latella näköjään rampauttaa toinenkin hyökkäysketju. Toivottavasti Kokko kestää stadin valot, itse olisin peluuttanut veskarit toisinpäin..Kärppien ketjulotto arponut ketjut tälle päivälle:
Junttila - Bunnaman - Koivunen
Koivisto - Olkkonen
Turunen - Kemppainen - Antonen
Kivistö - Jandus
Heikkala - Tiivola - Björkqvist
Ohtamaa - Paaso
Antti-Roiko - Hyry - Anttila
Pieniniemi
Kokko
(Westerholm)
Joo… samaa mieltä veskareiden suhteen. Kokolla pitkä pelaamattomuus pätkä. Westerholm sopivasti lämmin eilisen pelin jäljiltä.Kova on halu Latella näköjään rampauttaa toinenkin hyökkäysketju. Toivottavasti Kokko kestää stadin valot, itse olisin peluuttanut veskarit toisinpäin..
Eiköhän rosteria muutettu sen takia, koska taiteilija Antosesta täytyy saada enemmän irti. Kahden tuhnun vierellä oli todella turhauttavaa katsoa miehen menoa, kun ei hänestä ollut mitään hyötyä. Turusen vierellä ehkä. Kemppainen on nyt viime aikoina parantanut, niin ehkä tuo on ihan toimiva koostumus. Kappe nyt joutuu sijaiskärsijäksi, mutta nyt tuolla kolmosessa on ainakin taisteluhenkeä pl. Tiivola.Toisinaan voittavaa ei vaihdeta, toisinaan vaihdetaan. Melkoista myllyä oli eilinen, miksi pitänyt noin paljo uusia? Yleensä ei ole voittavaa koskettu ku jonku yhden tai kahden eri pelaajan toimesta lepo etuna.
Siinä sitä onkin jo ihan liikaa, saadaan toimivasta kentästä tilalle kaksi ei toimivaa.Eihän tuossa oikein kummemmin ole uusittu. Antonen ja Björkqvist vaihtaneet paikkoja ja Kokko maaliin.
Luulen, että valmennus hakee neljää toimivaa sylinteriä? Mielestäni ihan oikein toimii Late & kumpp. Mielummin nyt alkukaudesta etsitään niitä kemioita, kuin että junnataan päätä seinään jääräpäisesti ja yritetään saada väkisin kemioita kohtaamaan.Toisinaan voittavaa ei vaihdeta, toisinaan vaihdetaan. Melkoista myllyä oli eilinen, miksi pitänyt noin paljo uusia? Yleensä ei ole voittavaa koskettu ku jonku yhden tai kahden eri pelaajan toimesta lepo etuna.
Sinällään samaa mieltä, mutta jos Antonen unohdetaan tuonne jonnekin kolmosketjuun möttösten ja höttösten kanssa, niin voidaan samalla etsiä miehelle uutta seuraa. Paljon pistepotentiaalia on, katsotaan räpsähtääkö pian vai vajoaako kokonaan flopiksi.Siinä sitä onkin jo ihan liikaa, saadaan toimivasta kentästä tilalle kaksi ei toimivaa.
Itse näkisin nämä peräkkäisten päivien pelit päinvastoin parhaina saumoina peluuttaa molempia veskareita niin saa toinen lepoa. Tietysti olisin suonut Kokolle välissä sen toisenkin pelin jotta tuntumaa olisi enemmän.Joo… samaa mieltä veskareiden suhteen. Kokolla pitkä pelaamattomuus pätkä. Westerholm sopivasti lämmin eilisen pelin jäljiltä.
Ehkä Kokko pelaa tänään hyviin ja jatkaa samaan malliin lauantaina? Olisi kyllä hienoa. Siinäkin sellaiset näytöt pöytään, että pelaisi vielä torstaina Jukureita vastaan kotipelissä, se olisi kaunista.Tietysti olisin suonut Kokolle välissä sen toisenkin pelin jotta tuntumaa olisi enemmän.
Itse en ole ikinä Antosen todellista potentiaalia nähnyt mitä tosi monet hehkuttaa. Siis jo ennen Kärppiä. Mutta ymmärrän kyllä kantasi eikä meillä ole kyllä edes niitä Antosen tasoisia oikein liiaksi.Sinällään samaa mieltä, mutta jos Antonen unohdetaan tuonne jonnekin kolmosketjuun möttösten ja höttösten kanssa, niin voidaan samalla etsiä miehelle uutta seuraa. Paljon pistepotentiaalia on, katsotaan räpsähtääkö pian vai vajoaako kokonaan flopiksi.
Eikö 41 pistettä 60 otteluun ja 32 pistettä 48 otteluun riitä? Nimenomaan tuon potentiaalin näkemiseen. Pienessä seurassa tuollaista, voisi odottaa vielä enempää isommassa seurassa jos kaikki osuu nappiin. Nyt ei ole osunut. Joo, ei Antonen mikään sateentekijä ole, mutta parhaimmillaan todella hyvä pelimies. Sellainen juhamattiaaltonen. Ja tämä 0+0 "Aaltonen" saisi jo pikkuhiljaa riittää, tänään 1+1.Itse en ole ikinä Antosen todellista potentiaalia nähnyt mitä tosi monet hehkuttaa. Siis jo ennen Kärppiä.