Kolme voittoa putkeen on ihan ok tässä vaiheessa kautta. Toisaalta harmittaa kyllä todella paljon, että meni viime pelissä se yksi piste. Onneksi kuitenkin tuli edes kaksi. Itse olin aivan varma, että kun tps meni johtoon, että jää nolla pistettä taskuun. Hyvä homma, että näin ei käynyt.
Tärkeä pelit jatuu taas. Näistä kahdesta pelista ainakin toisesta pitäisi voitto ottaa. Porista ei varmasti tänään kovin helposti pisteitä tule ja pelin pitää olla todella hyvää, että pisteitä sieltä mukaan tulee. Hyvä homma, että Rosat ja kumppanit ovat tasoaan nostaneet. Onhan sitä tässä odotettu jo pitemmän aikaan. Vielä pari pykälää, kun jokainen nostaisi tasoaan, niin sitten oltaisiin todella hyvällä polulla. Vielä, kun Kemppaisen ketjukin saisi enemmän tehoja aikaan, niin se olisi hyvä. Kyllä siinäkin ketjussa on potentiaalia. Se vaan vaatisi onnistumisia vähän enemmän kuin silloin tällöin. Kuuselalla esimerkiksi on potentiaalia maalin tekoon, kunhan vain saisi onnistumisia useammassa pelissä peräkkäin.
Maalivahdeissa itse luottaisin nyt Koivistoon enmmän, mitä Hostikkaan. Hostikka ei käsittääkseni ole ollut kovin vakuuttava, joten mennään Koivistolla, jos vain paikat kestää pelaamisen. Se olisi toivottavaa.
Kuusi pistettä näistä kahdesta tämän viikon peleistä olisi kyllä huikean hyvä suoritus. Siihen voisi olla todella tyytyväinen. Tänään hyvä peli alle ja voitto kotiin ja lauantaina sitten kotona hyvällä sykkeellä Tappara kumoon. No saa nähdä miten käy.