Mainos

Kärppien kauden 06/07 onnistujat ja epäonnistujat

• 8 124
  • 32
Suosikkijoukkue
Kärpät
Makis kirjoitti:
#43 - Antti Aarnio 7½
Aarnion kausi ei lähtenyt mitenkään erinomaisesti liikkeelle, mutta se oli selvästi nousujohteinen. Silti, jopa nelosketjun pelaajaksi aika vaatimaton pistesaldo, koska kyse on kuitenkin kokeneesta pelaajasta. Joukkueen hengennostaja, joka tuo tarvittaessa ryminää kentälle, se tosin näkyy myös rangaistussarakkeessa. Piti itsensä hienosti pois rangaistusaitiosta pudotuspeleissä (vain neljä minuuttia rangaistuksia).
Vähintäänkin kohtalaisia arvioita, mutta tähän on pakko tarttua. Arvioit Aarnion suoritusta pisteiden perusteella? Änän rooli joukkueessa on sellainen, että pisteille on aivan se ja sama. Jokainen tehopiste Änälle on plussaa, hänen parhaat ominaisuutensa ovat aivan muualla kuin pisteiden teossa. Hengennostattaja, taklaaja, raastaja, härnääjä. Uran paras Kärppäkausi kaiken kaikkiaaan. Arvosana 8½ - 9.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tampereen Kärppä kirjoitti:
Vähintäänkin kohtalaisia arvioita, mutta tähän on pakko tarttua. Arvioit Aarnion suoritusta pisteiden perusteella? Änän rooli joukkueessa on sellainen, että pisteille on aivan se ja sama. Jokainen tehopiste Änälle on plussaa, hänen parhaat ominaisuutensa ovat aivan muualla kuin pisteiden teossa. Hengennostattaja, taklaaja, raastaja, härnääjä. Uran paras Kärppäkausi kaiken kaikkiaaan. Arvosana 8½ - 9.

No joo: Änän roili joukkueessa ei tietenkään ole tehdä maaleja joka pelissä, vaikkei sitä ole kiellettykkään. Änä on raastava ja "ruma" pelaaja, jota omat rakastaa ja muut vihaavat, mutta ne turhat jäähyt joita tuli vatsinkin alkukaudesta usein, laskee kokonaisarvosanaa 7-7+ tasolle.

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tampereen Kärppä kirjoitti:
Toki, mutta kyllä silti muutamaa pinnaa enemmän toivoisi kuin 4+4. Joku 12-15 pinnaa, niin arvosana nousisi heti kahdeksan tienoille, turhista jäähyistä huolimatta.

Stouts: kyllä minäkin olen sen kylkilihasjutun kuullut Hyvösestä, mutta kun se on HTT:n juttuja, niin ei sitä oikein faktanakaan voi pitää.

JPL

Jäsen
Makis kirjoitti:
Stouts: kyllä minäkin olen sen kylkilihasjutun kuullut Hyvösestä, mutta kun se on HTT:n juttuja, niin ei sitä oikein faktanakaan voi pitää.

Ei ole HTT -juttuja vaan rautaista faktaa.

Hanneksella repesi tosiaan kyljestä lihas runkosarjan viimeisessä HIFK pelissä ja tämä vielä uusiutui pleijareissa.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Normiosta..
Eddie kirjoitti:
Kenties jo ensi kaudella 20 maalin mies, jos vaikka perii tuon Pyörälän paikan ykkösessä ja Viuhkola ei lähde NHL:ään. Maalinteko potentiaalia kaverilla on siinä missä Pyörälälläkin ja jos kehitystä tapahtuu ensi kaudelle niin voi ihan kohtuudella paikata Pyörälän.
...
Kaikki on tosin Normiosta itsestään kiinni missä pääsee pelaamaan ja kuinka paljon.
Maalivainua miehellä on ja pelaa maalin läheisyydessä erittäin hyvin. Mutta nopeus eikä kädet ei riitä haastamaan, siinä ero mun mielestä ykkösketjun kavereihin tai varsinkin 'duunari'-Pyörälään verrattuna. Toki ei edes ykkösessä tarvi kaikkien kolmen olla kultakäsiä. Oma veikkaus Norpan suhteen on että saa jatkaa kolmosen laidassa.

Olen kyllä erittäin tyytyväinen Normion kauteen. Kuten koko joukkueen.

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
kakkonen kirjoitti:
Normiosta..

Maalivainua miehellä on ja pelaa maalin läheisyydessä erittäin hyvin. Mutta nopeus eikä kädet ei riitä haastamaan, siinä ero mun mielestä ykkösketjun kavereihin tai varsinkin 'duunari'-Pyörälään verrattuna. Toki ei edes ykkösessä tarvi kaikkien kolmen olla kultakäsiä. Oma veikkaus Norpan suhteen on että saa jatkaa kolmosen laidassa.

Olen kyllä erittäin tyytyväinen Normion kauteen. Kuten koko joukkueen.
Kyllä Normio ihan hyvin voisi olla se Pyörälän korvaaja ykkösessä. Asenne on kohdallaan eikä se nyt mikään kauhean hidas ole. Taistelutahtoa ja tsemppiä riittää, se korvaa paljon. Itsekkin olen erittäin tyytyväinen siihen, että Normio ouluun tuli pelaamaan ja vielä pitkällä sopimuksella.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Jeff kirjoitti:
Kyllä Normio ihan hyvin voisi olla se Pyörälän korvaaja ykkösessä. Asenne on kohdallaan eikä se nyt mikään kauhean hidas ole. Taistelutahtoa ja tsemppiä riittää, se korvaa paljon. Itsekkin olen erittäin tyytyväinen siihen, että Normio ouluun tuli pelaamaan ja vielä pitkällä sopimuksella.

Kyllähän Normio voisi pelata ykkösessä, jos siinä pari taitavampaa kaveria olisi vierellä. Samanlaisia pisteitä mitä Pyörälä teki on kyllä minusta turha odottaa, joten minusta ei voi ihan puhua, että korvaisi Pyörälän. Spedellä on kuitenkin pelikäsitys ja kädet paremmat mitä Normiolla. Siitä kertoo jo MM-kisapaikka. Ei sinne pelkät haalarit päällä mennä vaan kiekolliset ominaisuudetkin pitää olla huippuluokkaa.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Normio teki kuitenkin ~15 maalia joka on todella kova suoritus kolmosen laiturilta.
Joskus aikanaan naureskelin Pyörälälle ja Haatajalle, että ei noista ikinä tule mitään ja tuntui että heillä oli suojatyöpaikka kärpissä. Nyt vuosien päästä jätkät ovat näyttäneet minulle ainakin täysin hauista ja häpeillen luen vanhoja viestejä näistä jätkistä, mitä tullut kirjoiteltua. Valmentaja näki heissä jotain, minä en mitään.

Normiosta voi aivan hyvin tulla +20 maalin hyökkääjä. Asennetta löytyy ja maalivainu on kohdallaan. Kratena - Bros - Normio, riippuen vähän minkä tyyppinen jätkä tämä tshekki on. Jos on pelkkä taiteilija, sillon tarvitaan työmiestä tuohon ketjuun ja Norppa sopisi siihen hyvin, mikäli Kratena on Vikin tapainen vääntäjä, sillon Kuuselalla on käyttöä tuossa ketjussa.

Palatakseni topickiin, Normio oli yksi kauden 2006-2007 suurimpia kärppäonnistujia!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy