Kärppien kannattajatoiminta 2024–2025

• 105 392
  • 628

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuli maksettua Vaasan reissu ja lippu joten kolmen viikon päästä mennään. Ja siitä parin viikon päästä pääsee ensimmäistä kertaa tällä kaudella rakkaaseen koti-Raksilaan kun Pelicans- ja HIFK-pelit pääsee näkemään paikan päällä. Mutta kertokaapa mikä on nykyään Oulun paras paikka katsoa urheilua TV:n välityksellä. Tuon HIFK-pelin jälkeen sattuu olemaan 4 Nations-turnauksen Suomi-Ruotsi klo 20 ja tuo pitäisi nähdä. Itse olen Oulun tämänhetkisestä sporttibaaritilanteesta täysin tietämätön joten vihjeitä kiitos. Onko Kärppien kannattajilla mitään yhteistyöbaaria tms? Oulun reissujen yhteydessä istun yleensä St.Michelissä tai Leskisessä joista ainakin ensinmainitussa näkee joitain pelejä. Mutta oli sporttibaari mikä tahansa, niin ei ole Willisian ja samoissa tiloissa olleiden muiden yrittäjien voittanutta (osastolla setämies muistelee).

Pahoittelut jos tuli väärään topikkiin mutten ensimmäiseltä sivulta keksinyt muutakaan.

Jack Jones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen Oulun tämänhetkisestä sporttibaaritilanteesta täysin tietämätön joten vihjeitä kiitos. Onko Kärppien kannattajilla mitään yhteistyöbaaria tms? Oulun reissujen yhteydessä istun yleensä St.Michelissä tai Leskisessä joista ainakin ensinmainitussa näkee joitain pelejä.
Itse käyn usein Graali nimisessä pubissa katsomassa otteluita jos perhe-elämä antaa myöten

Karhustomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todennäköisesti ainoa keino saada muutos, on laajamittainen boikotointi koko ottelutapahtumasta. Pelatkoot tyhjille katsomoille keskenään.
Jep, jäädään kaikki himaan, murjotetaan ja ei missään nimessä pidetä hauskaa. Katsotaan kuitenki peli ja itketään jatkoaikaan kuinka paska se kärppä taas on!

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muista olla juhlimatta mestaruutta kun se joskus tulee, jos et tue omia vaikeina aikoina. En mä vaimostakaan ota avioeroa yhen riidan jälkeen, ffs!!
Ei ole tällä valmennuksella sitä mestaruutta tulossa. Ja jos et sitä ymmärtänyt niin boikottia ehdotettiin sen vuoksi, että saataisiin aikaan muutos, johon seurajohto tuntuu olevan kykenemätön/haluton vaikka kaikki näkevät, että tämä laiva on uppomaisillaan. Jos se on sitten väärin kannattamista sinun mielestäsi niin ei voi mitään.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kieltämättä kyrsiny vähän Kärppien viimeaikaiset otteet ja tuli nyt sitten purettua vitutusta väärään kohteeseen. Nostan kädet ilmaan virheen merkiksi!
Täysin ymmärrettävää. Itse kullakin on täällä vituttanut tässä viime vuosina. Nyt jäljellä on lähinnä tyhjyys sekä välinpitämättömyys.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy