IcePhoenix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Pikkubussillinen tulee etelästä. Siihen päälle omatoimiset.Onko teiltä paljon Lahteen tulijoita huomenna?
Pikkubussillinen tulee etelästä. Siihen päälle omatoimiset.Onko teiltä paljon Lahteen tulijoita huomenna?
Itse käyn usein Graali nimisessä pubissa katsomassa otteluita jos perhe-elämä antaa myötenItse olen Oulun tämänhetkisestä sporttibaaritilanteesta täysin tietämätön joten vihjeitä kiitos. Onko Kärppien kannattajilla mitään yhteistyöbaaria tms? Oulun reissujen yhteydessä istun yleensä St.Michelissä tai Leskisessä joista ainakin ensinmainitussa näkee joitain pelejä.
Täysi katastrofi, jos vielä ensi lauantaina tarvii toivoa Mäntymaan potkuja.Nähdäänkö ensi viikolla Vaasassa liigan historian komein kenkätifo?
Vai istuuko lie 70%, eikä reagoi mihinkään mitenkään? Kuka tietää :ONähdäänkö ensi viikolla Vaasassa liigan historian komein kenkätifo?
Jep, jäädään kaikki himaan, murjotetaan ja ei missään nimessä pidetä hauskaa. Katsotaan kuitenki peli ja itketään jatkoaikaan kuinka paska se kärppä taas on!Todennäköisesti ainoa keino saada muutos, on laajamittainen boikotointi koko ottelutapahtumasta. Pelatkoot tyhjille katsomoille keskenään.
Ei muuta kun Raksilaan vaan nauttimaan ja pitämään hauskaa. Voihan siellä iloita vaikka vastustajajoukkueen hienoista suorituksista.Jep, jäädään kaikki himaan, murjotetaan ja ei missään nimessä pidetä hauskaa. Katsotaan kuitenki peli ja itketään jatkoaikaan kuinka paska se kärppä taas on!
Muista olla juhlimatta mestaruutta kun se joskus tulee, jos et tue omia vaikeina aikoina. En mä vaimostakaan ota avioeroa yhen riidan jälkeen, ffs!!Ei muuta kun Raksilaan vaan nauttimaan ja pitämään hauskaa. Voihan siellä iloita vaikka vastustajajoukkueen hienoista suorituksista.
Ei ole tällä valmennuksella sitä mestaruutta tulossa. Ja jos et sitä ymmärtänyt niin boikottia ehdotettiin sen vuoksi, että saataisiin aikaan muutos, johon seurajohto tuntuu olevan kykenemätön/haluton vaikka kaikki näkevät, että tämä laiva on uppomaisillaan. Jos se on sitten väärin kannattamista sinun mielestäsi niin ei voi mitään.Muista olla juhlimatta mestaruutta kun se joskus tulee, jos et tue omia vaikeina aikoina. En mä vaimostakaan ota avioeroa yhen riidan jälkeen, ffs!!
Ei sekään ole millekään seuralle hyväksi, jos ketään ei kiinnosta tuleeko voitto vai tappio, vaan aina on mukamas kivaa.jos et tue omia vaikeina aikoina
Olipa taas taidokasta flamettamista. Toivottavasti tuli hyvä mieli.Muista olla juhlimatta mestaruutta kun se joskus tulee, jos et tue omia vaikeina aikoina. En mä vaimostakaan ota avioeroa yhen riidan jälkeen, ffs!!
Tuli ihan vitun vitun vitun hyvä mieliOlipa taas taidokasta flamettamista. Toivottavasti tuli hyvä mieli.
Täysin ymmärrettävää. Itse kullakin on täällä vituttanut tässä viime vuosina. Nyt jäljellä on lähinnä tyhjyys sekä välinpitämättömyys.Kieltämättä kyrsiny vähän Kärppien viimeaikaiset otteet ja tuli nyt sitten purettua vitutusta väärään kohteeseen. Nostan kädet ilmaan virheen merkiksi!
Noin 500.Kuinka paljon teitä on tulossa Vaasaan?