Horto Magikon ongelmana oli aikanaan se, että tuohon on semi vaikea keksiä yksinkertaset sanat ja sillonki puolet vaan seisoo hiljaa. Jos se saataisiin lähtemään kaikilta kovaa niin siinä olisi maailman kaunein chantti valmiina, mutta vaikea toteutettava.Milloin saadaan legendaarinen Horto Magico takas repertuaariin? Pitäis mun mielestä raikaa joka pelissä ja erässä! Jos vielä sanat yksinkertaiset, niin homma toimii.
Ilman mitään sisäpiiritietoa, mutta mitä nyt kuitenki kuulin ohimennen niin se oli muuan Big Dick Ritchie joka ne Tapparafanit saatteli sinne bussiin.Seurasin tilannetta ottelun jälkeen istumakatsomosta käsin, eikä ainakaan hallin läheisyydessä tapahtunut yhtään mitään. Poliisi ja järkkärit saattoi Tapparan kannattajat takaisin bussiin sulavasti. Eikös tuo muutenkin ole aika hyvä tilanne, jos kerran oltu jo ennen matsia nokat vastakkain eikä ole mennyt edes tappeluksi? Vaikka olisikin jotain oltu sovittu, eipähän ainakaan ole sivulliset joutuneet kärsimään vaikka typerää onkin.
Bussimatkoilla vieraspeleihin olisi kyllä aikaa treenata noita lauluja porukalla.Horto Magikon ongelmana oli aikanaan se, että tuohon on semi vaikea keksiä yksinkertaset sanat ja sillonki puolet vaan seisoo hiljaa. Jos se saataisiin lähtemään kaikilta kovaa niin siinä olisi maailman kaunein chantti valmiina, mutta vaikea toteutettava.
Horto Magikoa tulee kuunneltua aina suu auki perinteisillä futisreissuilla. Jotain helvetin maagista tuossa on mukana, toivottavasti raikaa vielä joku päivä Raksilassa.
Eikös tuollaiseen reissun voisi tehdä junallakin? Olisi hienoa tehdä junainvaasio! Paljon nopeampi ja mukavampi kyyti muutenkin.Onkohan Kärppäkannattajat, PM ja EtäKärpät järjestämässä fanimatkoja lauantaina 09.03. pelattavaan Tappara-Kärpät -otteluun? Oulussa on tuolloin hiihtolomaviikko, joten veikkaisin, että olisi mahdollista järjestää vaikka jonkinlainen "Megamatka" ja ottaa Nokia Areena haltuun.
Näitä on joskus selvitelty, mutta hinnat ei ole mitenkään kilpailukykyisiä näillä etäisyyksillä busseihin verrattuna. Ja se sitten taas tietenkin vaikuttaa lähtijämäärään.Eikös tuollaiseen reissun voisi tehdä junallakin? Olisi hienoa tehdä junainvaasio! Paljon nopeampi ja mukavampi kyyti muutenkin.
Ei ehkä kunnon chanttia tästä saatu mutta kyllä viesti tuli kotijoukkueelle ja yleisölle selväksi, ei huolta ;)Kuittailkaa nyt herranen aika paikallaolijat faniryhmäläiset tuosta Joensuun Raksilan huutelusta. Chantti tulille "vittu täällä on hiljaistaaa!"
Itse olen menossaOnkohan Kärppäkannattajat, PM ja EtäKärpät järjestämässä fanimatkoja lauantaina 09.03. pelattavaan Tappara-Kärpät -otteluun? Oulussa on tuolloin hiihtolomaviikko, joten veikkaisin, että olisi mahdollista järjestää vaikka jonkinlainen "Megamatka" ja ottaa Nokia Areena haltuun.
Melkeen vois lähteä itekkin junamatkalle tampesteriin. Pitääpä kysästä joko tuo tapparan mies lähtis myös.Itse olen menossa
Reissu varmasti yritetään järjestää. Myös perjantai 2.2. Ilves-Kärpät peliin järkätään hotellireissu. Nuo kaksi peliä saattavat syödä toisiltaan lähtijöitä, joten useampaa bussia tuskin saadaan liikkeelle. Tuosta helmikuun matkasta tulee aika spesiaali tapaus, koska paluu Ouluun tapahtuu suoraan Raksilaan Kärpät-Ilves peliin.Onkohan Kärppäkannattajat, PM ja EtäKärpät järjestämässä fanimatkoja lauantaina 09.03. pelattavaan Tappara-Kärpät -otteluun? Oulussa on tuolloin hiihtolomaviikko, joten veikkaisin, että olisi mahdollista järjestää vaikka jonkinlainen "Megamatka" ja ottaa Nokia Areena haltuun.
On kauan jo suunniteltu tämmöistäReissu varmasti yritetään järjestää. Myös perjantai 2.2. Ilves-Kärpät peliin järkätään hotellireissu. Nuo kaksi peliä saattavat syödä toisiltaan lähtijöitä, joten useampaa bussia tuskin saadaan liikkeelle. Tuosta helmikuun matkasta tulee aika spesiaali tapaus, koska paluu Ouluun tapahtuu suoraan Raksilaan Kärpät-Ilves peliin.
Onko Kärppien seurajohdon ja kannattajatoiminnan välillä tällaista yhteydenpitoa, mitä Jypillä? Mielestäni on hienoa, että kannattajien ja seurajohdon välillä käydään keskustelua - puolin jos toisin.
Mutta ehkä ihan noin hyväuskoisia hölmöjä ei onneksi ole Kärppien kannattajayhdistysten puuhamiehissä ja -naisissa, vaan kantaa on uskallettu ottaa myös seuraa vastaan, kun tarve on sitä vaatinut. Aika huvittuneet fiilikset jäi tuosta jyväskyläläisten ulostulosta.On. Kärpät kuuntelee mielestäni aktiivisesti kannattajia varsinkin ottelutapahtuman ja tunnelman kehittämiseen liittyvissä asioissa, ja esimerkiksi tuo kannattajakatsomon laajeneminen on yksi tulos seuran ja kannattajien välisestä yhteistyöstä.
Justiin olin kirjoittamassa, että toivottavasti ei ainakaan sellaiset välit ole, että tuollaista paskaa a) uskotaan b) julkaistaan.Mutta ehkä ihan noin hyväuskoisia hölmöjä ei onneksi ole Kärppien kannattajayhdistysten puuhamiehissä ja -naisissa, vaan kantaa on uskallettu ottaa myös seuraa vastaan, kun tarve on sitä vaatinut. Aika huvittuneet fiilikset jäi tuosta jyväskyläläisten ulostulosta.
Joo todellakaan ei ollut tarkoituksena viestiä, että seura voisi Oulussa suoltaa kannattajilleen tällaista paskaa tuosta vaan. Lähinnä siis, että yhteydenpitoa on ja siitä hyötyy molemmat osapuolet.Justiin olin kirjoittamassa, että toivottavasti ei ainakaan sellaiset välit ole, että tuollaista paskaa a) uskotaan b) julkaistaan.
Itsekin rupesin tätä miettimään ja etsimään. Luleållahan on kutakuinkin sama maalibiisinä, niin kohtuu helppoa oli etsiminen loppujen lopuksi. Luulen löytäneeni nyt oikean version:Onko tuo hallissa ennen ylivoimia soiva pätkä otettu keskeltä alkuperäistä biisiä, vai onko kyseessä joku remix?
Itsekin rupesin tätä miettimään ja etsimään. Luleållahan on kutakuinkin sama maalibiisinä, niin kohtuu helppoa oli etsiminen loppujen lopuksi. Luulen löytäneeni nyt oikean version:
Täytyy vielä se sanoa, että on kyllä loistava biisi löydetty ennen ylivoimaa soitettavaksi. Ja fanikatsomo sitten chanttaa ylivoiman aikana tuota!