Kärppien huhuja

  • 306 151
  • 789

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Toden totta. Noista ei sivuunkirjoittaneen joukkueeseen mahtuisi kukaan, kun nyt on kyseessä kausi 2005-2006 ja olemassa oleva rosteri. "Tselios, kiekkoilijan serkku" ei vain riitä. Boumedienne (Junno, kusit sitten omille ja minun kintuillesi tuossa kun hänet menetimme) olisi kelvannut. Nyt voisi ottaa, vaikkapa Nickerssonin. Kyllä, vaikkei miestä päällä ole pilattu, täydentäisi hän joukkueen, puhumattakaan Kärppien ja Dallas Starsin kytköksistä.

Siinäpä teille huhua... miettikääpä sitä.

Kärppien ja Dallasin kytköksistä??Taitaa olla Ässillä ""vähän" vahvemmat kytkökset Dallasiin.
 
Vai tarkoittaakohan teksti sitä mitä siinä lukee.. täydentäisi kärppien ja dallasin kytköksiä. Ei tainnut vähätellä ässien kytköksiä, koska kaikkihan sen tietää, että ässissä haluaa amerikkalaiset pelata. Eikös se Takko tee duunia teidän kytköksille siellä päin maailmaa?

EDIT: huhuilevat kirkonkylällä, että olisi vahvistus tulossa. Itse sanon siihen, että vitut tulee.
 

Nikolas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän en voi enää sanoa muuta kuin että olisi toivottavaa saada edes yksi fyysinen, pisteitä tekevä pakki/hyökkääjä rosteriin. Tämän kauden loukkaantumiset ovat mielestäni osoittaneet sen, että joukkue on liian hampaaton. Nostetaan esille vaikkapa Brossin tapaus...Pirjetä ei nyt varsinaisesti ole mikään fyysisyyden perikuva, mutta tuo kyllä tietynlaista kovuutta joukkueeseen ja vääntövoimaa maalinedustapelaamiseen. Dallasista mieleen ei tule muuta kuin Miettinen ja Hagman.
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Nikolas kirjoitti:
Tähän en voi enää sanoa muuta kuin että olisi toivottavaa saada edes yksi fyysinen, pisteitä tekevä pakki/hyökkääjä rosteriin. Tämän kauden loukkaantumiset ovat mielestäni osoittaneet sen, että joukkue on liian hampaaton. Nostetaan esille vaikkapa Brossin tapaus...Pirjetä ei nyt varsinaisesti ole mikään fyysisyyden perikuva, mutta tuo kyllä tietynlaista kovuutta joukkueeseen ja vääntövoimaa maalinedustapelaamiseen. Dallasista mieleen ei tule muuta kuin Miettinen ja Hagman.

En ymmärrä, miten puhut "tapaus Brosista". Mies on nimittäin hyvin paljon Pirjetän tyylinen pelaaja, tosin mielestäni parempi. Ja päässä on lisäksi kultainen kypärä, vaikka mies on ollut välillä loukkaantunut.

edit: Niin, olin itse hidas JA TYHMÄ, Broshan loukkaantui...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kuulin tuolta kyliltä, jottei Kärppiin ole tulossa vahvistusta, tai mitään muutakaan parannusta tuohon munattomaan HMV-sakkiin ei ole tulollaan. Jaloselle kylläkin ostetaan uudet videot, nyt on siirrytty suoraan VHS-aikakauteen noista Beta-kaseteilta.

Oulun kaupunki on varastojensa kätköistä löytänyt vanhan keskuskentällä käytössä olleen pesäpallon "manuaalisen" tulostaulun, jolla korvataan eilenkin hieman temppuillut Raksilan kiekkoaiheisen hartausladon ikioma ShittyTron™.

Myöskin on huhuttu Pirjetästä, Pärssisestä sekä Pirneksestä. Sekä toki, hymyilty päälle. Kerran huhuiltiin jopa fyysisestä pelitavasta Kärpissä, sellainen oltiin kuulemma ostamassa. Sille on naurettu röhönaurut päälle.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Myöskin on huhuttu Pirjetästä, Pärssisestä sekä Pirneksestä. Sekä toki, hymyilty päälle.

Pirneksen päälle saa, korjaan, pitääkin hymyillä. Samalla kannattaa kädet ristissä toivoa, että lyhyt matka Raksilan jäälle käy jatkossakin vain vierasjoukkueen pukukopista.

Mutta tuo nimi tosiaan rimmaa kahden ensiksimainitun kanssa ja siksihän sinä sen tuohon litaniaan ymppäsitkin, ainakin ma toivon näin.
 
Viimeksi muokattu:

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nikolas kirjoitti:
Tähän en voi enää sanoa muuta kuin että olisi toivottavaa saada edes yksi fyysinen, pisteitä tekevä pakki/hyökkääjä rosteriin.
Arvata sopii kuinka monta joukkuetta hakee myös vastaavaa miestä? Luulisin että jokainen joukkue hakee tämmöstä. Mitkä on sitten mahdollisuudet saada mies Ouluun. Sitä saa jokainen pohtia päissään.
 

Joonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, OTP
Junno puhui eilen Megan haastattelussa, että Kärpät hakee vielä yhtä kovan luokan pelaajaa, mutta mitään pakonomaista tarvetta ei ole. Pärssinen? Kanukki?
 

Nikolas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pantteri78 kirjoitti:
Arvata sopii kuinka monta joukkuetta hakee myös vastaavaa miestä? Luulisin että jokainen joukkue hakee tämmöstä. Mitkä on sitten mahdollisuudet saada mies Ouluun. Sitä saa jokainen pohtia päissään.

Onnistuuhan se pohtiminen selvinkin päin. :) Taitaa vaan jäädä tavallista märemmiksi päiväuniksi moinen.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Olin Oulussa katsomassa Kärpät - TPS ja Kärpät - Pelicans pelejä ja satuin kuulemaan tuttavaltani, joka tuntee mm. Kärppien johtoa, muhevan huhun. Hyvösen Hannes oli käynyt viikko sitten Oulussa. Oli kuulemma tavannut Kärppien johtohenkilöitä ja neuvotellut siirtymisestä loppukaudeksi Kärppiin. Jos huhu todella pitää paikkaansa niin onnittelen Kärppiä. Mutta huhu mikä huhu. Älkää lynkatko :D
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Vai että Hannes ihan itse sopisi missä haluaa loppukauden pelata, vaikka sopimusta jokereissa on vielä jäljellä ja jokerithan voi muutenkin vielä nousta säälipleijareihin. Otteluita on kuitenkin vielä kohtuullisen paljon jäljellä. Melkoinen huhu.. Kannattaa miettiä, mitä uskoo ja mitä ei.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Totta.. Mutta kannattaa pitää mielessä, että huhut ovat huhuja. Eivät tosiasioita. Ei ole ennenkuulumatonta, että pelaaja käy neuvotteluja uuden seuran kanssa vaikka pelaajalla olisi vielä voimassaoleva sopimus. Lisäksi ei ole ennenkuulumatonta, että pelaaja käy itse paikan päällä katsastamassa tilanteen. Eli kannattaa pitää nämä asiat myös mielessä.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Joonas kirjoitti:
Junno puhui eilen Megan haastattelussa, että Kärpät hakee vielä yhtä kovan luokan pelaajaa..

Kun Tenkrat siirtyy hieman etelämmäs pelaamaan, on tarvetta kovan luokan pelaajalle, joka pelaa omalla tasollaan. Kuka olisi sopiva mies..?? Tenkratista jää kuitenkin kohtalaisesti pussin pohjalle..
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Pelimise kirjoitti:
Kun Tenkrat siirtyy hieman etelämmäs pelaamaan, on tarvetta kovan luokan pelaajalle, joka pelaa omalla tasollaan. Kuka olisi sopiva mies..?? Tenkratista jää kuitenkin kohtalaisesti pussin pohjalle..

No Tenkrat pelaa oulussa tämänkauden.
Ensikaudesta ei ole sopimusta, joten eihän kärpät tässä sillätapaa säästä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Haksu ens kaudeksi "takaisin" ja kaivetaan Pota&Lerssi esiin naftaliinista. Näin helppoa se on tuo GM:n homma!
 

Mitro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Black Adder kirjoitti:
Haksu ens kaudeksi "takaisin" ja kaivetaan Pota&Lerssi esiin naftaliinista. Näin helppoa se on tuo GM:n homma!
Eikös Pota oo nakutellut mukavia tehoja itänaapurissa? Tilastoja en jaksa alkaa etsimään, mutta varmasti joku naapurimaan kiekkoiluun perehtynyt nekin saa nopeasti kaivettua.

Kyllä Junno noissa viimeisimmissä haastatteluissa (kuten myös kojo) on antanut ymmärtää, että haku on todellakin päällä, eikä pelkästään odotella toimistolla että joku agentti sinne soittelee ja tarjoaa holhokkejaan käyttöön. Ehkä tällä viikolla tippuu muutakin kuin lumet katolta... No niin varmaan.
 

JPL

Jäsen
Tapahtuukohan tällä viikolla mitään?

Prochazkalle porkkanaa? Vai hommataanko ruåttinkielisestä koulusta 1 opiskelupaikka?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvönen olisi ainoa potenttiaalinen ja tervetullut vahvistus pelillisille puolelle, mutta henkiselle puolelle ei niinkään.

Muistetaan, että vahvistuksen pitää sopia joukkueharmoniaan täydellisesti rikkomatta yhteishenkeä joukkueen sisällä. Tämä otetaan huomioon yhtenä tärkeimmistä pointeista vahvistusten rekrytoinneissa.

Hannes Hyvönen tuskin istunee tähän rooliin ihan täydellisesti.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Entäpä miten Kalla vesj soi? Ei käyny Pir Junnon toimistossa, entä Pär?
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
PES kirjoitti:
Vai että Hannes ihan itse sopisi missä haluaa loppukauden pelata, vaikka sopimusta jokereissa on vielä jäljellä ja jokerithan voi muutenkin vielä nousta säälipleijareihin. Otteluita on kuitenkin vielä kohtuullisen paljon jäljellä. Melkoinen huhu.. Kannattaa miettiä, mitä uskoo ja mitä ei.

Niin, mikään julkinen salaisuus ei ole se, että Hyvöstä on tarjottu muille liigaseuroille loppukaudeksi. Ihan kaikkia Virmasen juttuja ei kannata tosissaan ottaa, itse asiassa ne tuppaavat tapahtumaan aina toisinpäin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kärpät#18 kirjoitti:
Niin, mikään julkinen salaisuus ei ole se, että Hyvöstä on tarjottu muille liigaseuroille loppukaudeksi. Ihan kaikkia Virmasen juttuja ei kannata tosissaan ottaa, itse asiassa ne tuppaavat tapahtumaan aina toisinpäin.

Meinaatko ihan tosissasi, että Jokerit kaupittelee 1-hyökkääjäänsä kesken kiivaimman taiston po-paikasta? Siirtoaikaa on jäljellä viikko ja Jokerien mahdollisuudet sääleihin eivät sinä aikana katkea kun otteluita on jäljellä yli kymmenen. Virmasta voi arvostella monesta asiasta, mutta eihän hän näin tyhmä ole. Virmanenkin tietää sen, että jos tämä pitäisi paikkansa, hänen päivänsä Jokerien toimitusjohtajana olisi luetut Jokerien yhteistyökumppaneiden ja fanien silmissä.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
cobol kirjoitti:
Meinaatko ihan tosissasi, että Jokerit kaupittelee 1-hyökkääjäänsä kesken kiivaimman taiston po-paikasta? Siirtoaikaa on jäljellä viikko ja Jokerien mahdollisuudet sääleihin eivät sinä aikana katkea kun otteluita on jäljellä yli kymmenen. Virmasta voi arvostella monesta asiasta, mutta eihän hän näin tyhmä ole. Virmanenkin tietää sen, että jos tämä pitäisi paikkansa, hänen päivänsä Jokerien toimitusjohtajana olisi luetut Jokerien yhteistyökumppaneiden ja fanien silmissä.

Missä vaiheessa olen puhunut Virmasesta?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kärpät#18 kirjoitti:
Missä vaiheessa olen puhunut Virmasesta?

Tuossa lainaamassani kappaleessa.

Niin, mikään julkinen salaisuus ei ole se, että Hyvöstä on tarjottu muille liigaseuroille loppukaudeksi. Ihan kaikkia Virmasen juttuja ei kannata tosissaan ottaa, itse asiassa ne tuppaavat tapahtumaan aina toisinpäin.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
cobol kirjoitti:
Tuossa lainaamassani kappaleessa.

Niin, mikään julkinen salaisuus ei ole se, että Hyvöstä on tarjottu muille liigaseuroille loppukaudeksi. Ihan kaikkia Virmasen juttuja ei kannata tosissaan ottaa, itse asiassa ne tuppaavat tapahtumaan aina toisinpäin.

Missä vaiheessa olen sanonut, että tarjoajana on ollut Virmanen?

Virmanen tosiaan kielsi Hyvösen siirron. Virmasen puheilla tarkoitin kaikkia tämän kauden sanomisia yleisellä tasolla. Helmenä tottakai syksyltä "Näillä mennään"-kommentti ja kolme tuntia myöhemmin potkut kanukille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös