Joo, matkustusrajoitusten takia tuo peli nyt ilmeisesti peruttiin. Tautilukemien valossa pidän silti ensi viikonlopun Superseriesiä suurempana terveysriskinä, kuin tuo Luulajan ottelu olisi ollut, mutta en tokikaan niin suurena, etteikö Helsinkiin voisi pelaamaan mennä.Eikös tuo kahden viikon karanteeni ole voimassa Ruotsista tulijoille, vai olenko aivan hakoteillä?
Kaleva Livestä näkyy, kuten tuossa ylempänä jo mainittiin. Kaleva-tili täytyy olla voimasssa, mutta siihen saa kahden viikon ilmaisen kokeiluajan. Itselleni tuli sähköpostia tuosta pelistä, jossa luvattiin Kaleva Digi kuukaudeksi yhdellä eurolla. Sitä näkyi ehdottavan myös Kalevan maksullisen sisällön yhteydessä, kun menin sivuille omilla tunnuksilla.Mistä illan Kärpät - KalPa matsin näkisi suorana? Solidsportissa ei ollut alkavina matseina kuin SaiPa - HPK.
Kaleva Livestä näkyy, kuten tuossa ylempänä jo mainittiin. Kaleva-tili täytyy olla voimasssa, mutta siihen saa kahden viikon ilmaisen kokeiluajan. Itselleni tuli sähköpostia tuosta pelistä, jossa luvattiin Kaleva Digi kuukaudeksi yhdellä eurolla. Sitä näkyi ehdottavan myös Kalevan maksullisen sisällön yhteydessä, kun menin sivuille omilla tunnuksilla.
Mainostettiin sähköpostissa, että tallenne katsottuna myöhemmin Kaleva Livessä.Pystyykö tuota Kaleva Liveä katsomaan viivästettynä tai jälkilähetyksenä, kun on just tuolloin menoja.
En itse peliä pääse näkemään, mutta tuo ensimmäinen maali tullut näköjään ylivoimalla! En ole näitä muitakaan harkkapelejä nähnyt, mutta Kärpät on muissakin peleissä tehnyt maaleja yv:llä, joten joko vihdoin alkaisi sekin osa-alue toimimaan?Hurjassa vireessä on Puljujärvi. KalPaa vastaan kaksi maalia ekaan kymppiin.
Hieman epätyypillinen ylivoimamaali. Suorasta hyökkäyksestä give-and-go Jokisen kanssa, ja Puljujärvi nosti rystyltä kiekon maalin kattoon.En itse peliä pääse näkemään, mutta tuo ensimmäinen maali tullut näköjään ylivoimalla! En ole näitä muitakaan harkkapelejä nähnyt, mutta Kärpät on muissakin peleissä tehnyt maaleja yv:llä, joten joko vihdoin alkaisi sekin osa-alue toimimaan?
No joo. Totta kai Jessen lähteminen näkyisi, onhan hän koko liigan valovoimaisin pelaaja. Mutta kyllähän Pyörälän ja Kunykin ympärille saa joka tapauksessa aika kovan ketjun liigaan, laittaa siihen oikeaan laitaan lähes kenet tahansa.Ainoa mitä mulla tulee tästä harjoituskaudesta mieleen nii jos (ja epäilen että kun) NHL syö Jessen mukaansa jouluun mennessä niin ollaan niin sanotusti virtsassa. No toivottavasti muutkin nousee esille.
ja Jessen maalit pitäis löytyä twitteristä. Eka oli soolomaali kalpaviisikon keskeltä ja toka laidasta luistellen.
edit: vähän kämäisesti kuvailtu maalit, käykää katsomassa, älkää kuunnelko mua.
Otti aiemmin törmäyksen vastaan KalPan pelurilta, mihin tuomari ei reagoinut. Liittyisiköhän siihen..?Jaha, mikäs Rybarille tuli...