Hyvin se vain lähtee Aleksilla kuti pienestäki tilasta.Olipa onnetonta läpsyttelyä tämä erä molemmilta joukkueilta. Huomaa ettei pelissä ole vielä mitään isompaa ajatusta mukana.
Antti-Roiko ilmoittautuu mukaan maalipörssin voittotaisteluun?
Silti tuo kärppien hyökkäyspelaaminen on jo tässä vaiheessa vaarallisempaa, kuin viime kaudella. Toki ei oo myöskään niin organisoitua puolustusta vastassa vielä.Olipa onnetonta läpsyttelyä tämä erä molemmilta joukkueilta. Huomaa ettei pelissä ole vielä mitään isompaa ajatusta mukana.
Antti-Roiko ilmoittautuu mukaan maalipörssin voittotaisteluun?
Samaa mieltä, että aika heikosti nuo täytemiehet suoriutuivat kentällä.. Alasiurualta yksi ennakkoluuloton haasto maalia kohti mistä annan plussaa.Ensimmäinen erä ei ole kyllä ihmeitä tarjonnut. Pelitapa ei tietysti tule vielä selkäytimestä ja kemiat on alkutekijöissään. Yksilöistä ne 3 nimeä joilta ei odota mitään, olivat myöskin heikkoja. Tardif oli nopea, Melnick näytti ottavan hyviä aloituksia, vaikka tilastojen mukaan aloitusprosentti olikin vain 25% ja Turusella on edelleen ihailtavasti työhaalarit niskassa. Ja Karhunen oli muuri. Toivottavasti Yliniemestä kuoriutuu joskus jotain parempaa, kuin joku "Metsävainio 2.0".
Odottelen edelleen rosteriin uutta keskushyökkääjää, laitahyökkääjää ja pakkia. Kausi alkaa ihan kohta, joten saattaa jäädä haaveiluksi.
Eli muovinen kaljanjuonti renkutus jatkaa maalilauluna? Ei hyvä. Tämähän suunnilleen joka toisella keskieuroopan jengillä maalilauluna. Hyi.Harmi, että maalilaulua ei ole vaihdettu.
Nyt pitää. Kaikille kenkää.Joko pitää huutaa maalivahteja ulos?
Onneksi jatkaa, olkoot sitten vaikka kaikilla niin miksi vaihtaa kun toimii. Mikä vaan parempi, kun verkko heiluu..Eli muovinen kaljanjuonti renkutus jatkaa maalilauluna? Ei hyvä. Tämähän suunnilleen joka toisella keskieuroopan jengillä maalilauluna. Hyi.
Totta. Minä ehdotankin että aloitetaan Hunajata-laululla joka sitten sopivasti vaihtuu Oijoijoiksi.Mikä vaan parempi, kun verkko heiluu..
Ehkei nyt kuitenkaan naistenhakkaajien tekemiä biisejä laiteta.Totta. Minä ehdotankin että aloitetaan Hunajata-laululla joka sitten sopivasti vaihtuu Oijoijoiksi.
No sittenhän tuo on täydellinen koska se niin monet meistä on sytyttänyt jo vuosien ajan. Jos taas näin pilkunviilaamiseksi mennään että pitää sytyttää kaikki niin ensinnäkin toi kaljarallatus ekaksi poissa kun ei sytytä minua yhtään ja sitten se mahdoton tehtävä mistä löydettäisiin joku biisi joka sopisi kaikille.Ehkei nyt kuitenkaan naistenhakkaajien tekemiä biisejä laiteta.
Pointti nyt oli, että vaikee löytää huonompaa maali biisiä kun tuo, kuitenkin maali biisin pitäs jollain tapaa sytyttää katsojia?
@mirasane oli just tehny ihan mennevän rallin! Siitä kertsi pauhaamaan, niin allekirjoittanut olisi ainakin tämän kauden jo tyytyväinen. Arvostan aina enemmän näitä, joissa biisi on tehty nimenomaan kyseiselle joukkueelle, eikä otettu valmista biisiä.Totta. Minä ehdotankin että aloitetaan Hunajata-laululla joka sitten sopivasti vaihtuu Oijoijoiksi.