Meni ohi. Tarkoitin, että on Kärpilläkin maalissa A-junnuikäinen.Kärppien maalilla
Meni ohi. Tarkoitin, että on Kärpilläkin maalissa A-junnuikäinen.Kärppien maalilla
Ihan sen maalivahdin, joka aloitti ja pelasi hyvin.Jos Luleån molemmat maalivahdit ovat sairaana, niin kenen pitäisi hypätä maaliin? Maalivahtivalmentaja?
Voi olla, mutta perstuntumalla keskinäisissä on oltu alakynnessä pahemman kerran.Eikös me viimeisin keskinäinen voitettu Oulussa?
Kärpillä meni vähän pasmat sekaisin ja taisivat saada vain yhden laukauksen maalille asti tuon vaihdon jälkeen
Ottaa tietekin Skellefteåsta lainaan.Jos Luleån molemmat maalivahdit ovat sairaana, niin kenen pitäisi hypätä maaliin? Maalivahtivalmentaja?
Nojjoo, mutta meritoituneempi ja miesten tasolla jo pelannut toisin kuin toisen pään junnuveska.Meni ohi. Tarkoitin, että on Kärpilläkin maalissa A-junnuikäinen.
Junnu maaliin ja kakkoseksi voisi pyytää Oulussa nykyään yrittäjänä vaikuttavan maailmanmestari Ari Sulanderin. Koppi varmaan tarttuisi 11 vuoden jälkeenkin.Jaa pitäisköhän Kärppienkin perseillä sitten kun Luleå tulee Ouluun. Kylmästi vaan c junnut kehiin. Perkele nää on tärkeitä pelejä Kärpille nimenomaan.. sitten JYP tekee oharit ja Luleå pelaa naisvahdeilla
Onko noin? Luulisi että maalivahdilla ei noin suurta merkitystä ole että onko mies vai nainen, mutta en minä näistä tiedä, voihan se ero tollanen ollakin.Mutta naisten maalivahdit ovat siellä c tai B junnujen tasolla.
Jos ihan kaupunkilaisjärjellä ajattelee, niin ero tulee jo laukauksien kovuudessa mihin ovat tottuneet. Toki jos olisi ikänsä reenannut miesten mukana niin pelin ja laukauksien vauhti olisi tuttua.Onko noin? Luulisi että maalivahdilla ei noin suurta merkitystä ole että onko mies vai nainen, mutta en minä näistä tiedä, voihan se ero tollanen ollakin.
Tehdään Carolinat ja lyödään Hannu Hiltunen maaliin. Siinä olisi Eemeli Suomikin ihmeissään.Junnu maaliin ja kakkoseksi voisi pyytää Oulussa nykyään yrittäjänä vaikuttavan maailmanmestari Ari Sulanderin. Koppi varmaan tarttuisi 11 vuoden jälkeenkin.
Haluaisin nähdä Anttilan molarinkamat päällä :DTehdään Carolinat ja lyödään Hannu Hiltunen maaliin. Siinä olisi Eemeli Suomikin ihmeissään.
Onko noin? Luulisi että maalivahdilla ei noin suurta merkitystä ole että onko mies vai nainen, mutta en minä näistä tiedä, voihan se ero tollanen ollakin.
Ei ainakaan minun verkkokalvoille tarttunut yhtään kutia kohti. Kaikki jäi blokkiin tahi ohi.Ehtikö hän päästää vielä yhtäkään maalia taakseen?
Juu, meinasin tuon Noora Rädyn nostaa esille mutta puhutaan vähän eri tason pelaajista kuitenkin :)Kyllä se näin on. ( yleisesti )
Toki sitten on Noora Räty joka lienee edelleen TOP 3 maalivahti maailmassa. Hän suoriutuisi harjoituspelistä ihan ok, onhan hänellä Mestiksestä kokemusta.
Ayresilla oli toki harrastepohjaa pelipaikalta. Hiltusen voisi laittaa pelipaikkansa puolesta sitten yv-pakiksi. Itse asiassa statseissa näkyy kausia, jolloin hän teki enemmän maaleja kuin syötti.Tehdään Carolinat ja lyödään Hannu Hiltunen maaliin. Siinä olisi Eemeli Suomikin ihmeissään.
Kyllä. En väitä vastaan. Kunhan totesin, että junnu on meilläkin. Naista tosin ei taida löytyä maalinsuulle.Nojjoo, mutta meritoituneempi ja miesten tasolla jo pelannut toisin kuin toisen pään junnuveska.
Joo siltä tuo vähän vaikuttaa. Ja sitten toi parin metrin päässä maalilta eikä maskia, niin piti vielä yrittää syöttöö toiselle puolelle..Myönnetään, meni vähän neppailuksi Kärppien osalta tuo maalinteko. Hyry vetas ylärimaan mutta Ohtamaalta 2 kertaa tollanen lehmän henkäys ilman maskia suoraan päin.