Kyllä ja silloinkun pelaa maksimissaan 15 minuuttia 3.pakkiparissa.On se tuo Niemelän Misekin ihan eri mies, kun on pelitapa tukena ja eikä tarvitse liikaa itse soveltaa.
Hyvältä näyttää, let's go!
Kyllä ja silloinkun pelaa maksimissaan 15 minuuttia 3.pakkiparissa.On se tuo Niemelän Misekin ihan eri mies, kun on pelitapa tukena ja eikä tarvitse liikaa itse soveltaa.
Hyvältä näyttää, let's go!
Ei tehny Turunen kahta maalia, Junttila teki :)Kelvollinen ja ehjä kenraaliharjoitus. Materiaalierot näkyivät vielä kun Sport oli jalkeilla todella junioripainotteisella miehistöllä (sivussa Stålberg, Eriksson, Riska, Paukku, Keränen, Väyrynen, Viljanen, Tommila, Hietanen). Yllättävä knoppi kuitenkin, että täysi junnukenttä Mäkelä-Haarala-Apila ja seiskapakki Cosic jäivät ainoana Sportin kenttänä ilman miinusta. Sportin neloskenttä sai myös suht tasaisesti jääaikaa ja taisi antaa pari niittiäkin.
Kärpät kykeni pelaamaan jäähyttömän pelin ja paljon oli varaa myös namutteluun johdon kasvaessa ja tunnustelevan alun jälkeen. Varsinaisia vikoja pelistä ei löytynytkään, koska "ihan ok" riitti myös hallitsemaan peliä joka osa-alueella, eikä fyysisiä kontaktejakaan tarvittu paljon. Selkeäksi onnistujaksi voi nostaa kahden maalin Turusen, vaikka muuten eilen onnistuminen tapahtui ennen kaikkea kollektiivina, eikä alisuorittajia juuri löytynyt.
Kannattajat eivät olleet eilen ryhmänä äänessä, mutta täytyy respectiä antaa koko ottelun ajan ääntä pitäneille Kiekko-Laserin junioreille.
Hänkin. Ainiin eipä muuten tehnytkään, mutta teki todella tärkeän yksilösuorituksen Kunykin ohjurimaalissa ja oli tuttuun tapaan läpi ottelun vaikea pideltävä. :)Ei tehny Turunen kahta maalia, Junttila teki :)
Jos nyt en ihan väärin muista, niin Marjamäki jossain kohtaa kautta harmitteli ja selitteli pre-seasonia, joka jäi Kärppien kohdalla tosi laihaksi pelien osalta, koska ei pelattu CHL:ää.Kärppien harjoitusottelut:
Pe 11.8. Jukurit - Kärpät
Pe 18.8. KalPa - Kärpät
To 24.8. Kärpät - JYP
Ke 30.8. Luleå - Kärpät
Su 3.9. HC Motor Ceske Budejovice - Kärpät
Pe 8.9. Kärpät - Luleå
Onko näistä vielä sijainteja missä pelaillaan?Kärppien harjoitusottelut:
Pe 11.8. Jukurit - Kärpät
Pe 18.8. KalPa - Kärpät
To 24.8. Kärpät - JYP
Ke 30.8. Luleå - Kärpät
Su 3.9. HC Motor Ceske Budejovice - Kärpät
Pe 8.9. Kärpät - Luleå
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!www.liiga.fi
Onko näistä vielä sijainteja missä pelaillaan?
11.8. klo 17 Jukurit–Kärpät, RantasalmiOnko näistä vielä sijainteja missä pelaillaan?
Kärpät-JYP pelataan Rovaniemellä11.8. klo 17 Jukurit–Kärpät, Rantasalmi
18.8. klo 18.30 KalPa–Kärpät, Iisalmi
24.8. klo 18.30 Kärpät–JYP, Oulu?
8.9. klo 18 Kärpät–Luleå HF, Oulu
Nämä ottelut näkyvät Kaleva Livessä.
30.8. Luleå HF - Kärpät pelataan tietenkin Luulajassa ja olettaisin, että siitä tulee striimi jonnekin. Näin on tainnut useimmiten olla.
Jaha, pitääpä käydä väijymässä jos sattuu aikataulut kohdalle. Mukava että pääsee pojat kunnon jäähalliinKärpät-JYP pelataan Rovaniemellä
Vaatiikohan kaleva live jälleen tilauksen :)11.8. klo 17 Jukurit–Kärpät, Rantasalmi
18.8. klo 18.30 KalPa–Kärpät, Iisalmi
24.8. klo 18.30 Kärpät–JYP, Rovaniemi
8.9. klo 18 Kärpät–Luleå HF, Oulu
Nämä ottelut näkyvät Kaleva Livessä.
30.8. Luleå HF - Kärpät pelataan tietenkin Luulajassa ja olettaisin, että siitä tulee striimi jonnekin. Näin on tainnut useimmiten olla.
edit. Korjattu Rovaniemi Kärpät-JYP pelipaikaksi
Euron tutustumistarjous tms? Varmaan jotain tuollaista tarjolla niille, jotka eivät Kalevaa tilaa?Vaatiikohan kaleva live jälleen tilauksen :)
Eikai sitä voi montaa kertaa ottaa. Siis joka vuosi.Euron tutustumistarjous tms? Varmaan jotain tuollaista tarjolla niille, jotka eivät Kalevaa tilaa?
Tästä en tiedä. Toisaalta, miksipäs ei? Lukijoita halutaan ja jos joku maksaa euron/päivä lukuoikeudesta ja digilehden kuukausitilauksen hinta on n. 0,50 euroa/päivä, niin periaatteessa parempaa tuottoahan tuo on?Eikai sitä voi montaa kertaa ottaa. Siis joka vuosi.
Yleensä tällaisissa "kokeile ilmaiseksi/eurolla" kampanjoissa on sellainen että sen pystyy tietyn väliajoin uusimaan. Veikkaisin että vuoden välein onnistuu ihan hyvin. Ja jos ei muuten onnistu, niin ainakin luomalla uudet tunnukset niin luulisi onnistuvan.Eikai sitä voi montaa kertaa ottaa. Siis joka vuosi.
Toivottavasti tällä kertaa onnistuu. Joskus aikaisemmin ei ainakaan minulla onnistunut juuri syksyllä ku olin edeltävänä syksynä tilannut kokeilun. Sanoi että oikeutesi on jo käytetty. Niinpä olen sen jälkeen reissannut ainaki yhteen harkkapeliin parina kautena. Pitää tutustua paremman puoliskon nimissä tällä kertaa jos ei muuten!Yleensä tällaisissa "kokeile ilmaiseksi/eurolla" kampanjoissa on sellainen että sen pystyy tietyn väliajoin uusimaan. Veikkaisin että vuoden välein onnistuu ihan hyvin. Ja jos ei muuten onnistu, niin ainakin luomalla uudet tunnukset niin luulisi onnistuvan.
Täsmälleen sama homma, itse ainakin parina edellisenä vuotena saanut tuon tarjouksen ja luonnollisesti unohtanut peruuttaa.Uskaltaisin väittää, että mulla oli viime vuonna harjoituskaudella tuo tutustumistilaus ainakin toista kertaa jo. No, oli tai ei, niin Kaleva siinä voitti kun tilaus jatkui toistaiseksi voimassaolevana välittömästi sen jälkeen, enkä luonnollisesti muistanut sitä heti perua. Uskoisin että muitakin kaltaisiani on, joten tuolla tavalla saa helpot rahat kuleksimasta meiltä hourailijoilta.
Itse olen veistetty eri puusta. Oon ottanut tuon yhden euron tarjouksen x3 ja peruuttanut sen heti 5min kuluttua.Täsmälleen sama homma, itse ainakin parina edellisenä vuotena saanut tuon tarjouksen ja luonnollisesti unohtanut peruuttaa.