Siitäpä siitä. Veikkaan Kärppien olevan lähempänä sijaa kymmenen, kuin yksi.Innostuin ensin, että veikkaat Sportia sarjakärkeen Kärppien kanssa, mutta sitten tajusin että puhut kymppipaikan taistosta :D
Siitäpä siitä. Veikkaan Kärppien olevan lähempänä sijaa kymmenen, kuin yksi.Innostuin ensin, että veikkaat Sportia sarjakärkeen Kärppien kanssa, mutta sitten tajusin että puhut kymppipaikan taistosta :D
Siltähän tuo valitettavasti alkaa näyttämään. Vaikea käsittää miten tuo nimijoukko voi olla noin saamaton tuloksenteon suhteen.Siitäpä siitä. Veikkaan Kärppien olevan lähempänä sijaa kymmenen, kuin yksi.
Aika yksinkertaista matematiikkaa näin kuitenkin.Siltähän tuo valitettavasti alkaa näyttämään. Vaikea käsittää miten tuo nimijoukko voi olla noin saamaton tuloksenteon suhteen.
Ja nämä siis sekoilee vaasalaista "juniorijengiä" vastaan, voi jessus, mitä ne on kesän tehneet ?Siltähän tuo valitettavasti alkaa näyttämään. Vaikea käsittää miten tuo nimijoukko voi olla noin saamaton tuloksenteon suhteen.
Minä näen tilanteen tällä hetkellä niin, että meillä on ykkönen, joka pärjää ihan omilla taidoillaan, eikä tarvitse Mikkolan pelikirjaa tuloksentekoon. Sen jälkeen on paljon tyhjää. Kakkosketju saattaa jotain piristymistä kokea, kun Spede palaa kokoonpanoon, mutta ei mulla ole siihen vielä mitään erityisempiä odotuksia. Kolmosessa on Koivunen ja kaksi turistia. Nelonen on ollut ihan hyvä ketju ja Aku Räty varsinkin on ollut hyvä.Siltähän tuo valitettavasti alkaa näyttämään. Vaikea käsittää miten tuo nimijoukko voi olla noin saamaton tuloksenteon suhteen.
Heshka.Hechkaa
Mielestäni ollut kohtuu varman näköinen torjuja enne tuota maalia. Ensimmäisestä ei voi kyllä maalivahtia syyttää.Ei tuo Galimov oikein vakuuta
Topi Niemelällä oli kaikki aika ja tila purkaa tilanne, mutta syötti suoraan Sportin pelaajalle. Muutenkin sama kaveri on jatkuvasti pulassa omassa päässä. Ei tuolla toki kovin moni muukaan pysy kyydissä mukana. Käsittämättömän huono pakisto kasassa.Ykkösketjulta löysäilyä, ja Galimov hörppää.
1-2
Nimi tuntuu olevan monelle kovin vaikea. Ehkä vaasalaisetkin oppivat sen kirjoittamaan kauden mittaan. Nils Anderssonkin oppi...eiku..hetkinen...Heshka.
Nooh, ensimmäinen peli parin reenin jälkeen uudessa joukkueessa, saattaahan sitä lipsua. Mutta minun silmään kyllä aika varmaa perustekemistä Stanilta. Kyllä miehestä vielä isosti iloa tulee olemaan.Ei tuo Galimov oikein vakuuta
Taitaa olla itse asiassa Galimovin ensimmäinen peli sitten viime joulukuun, kun loukkaantui pahasti Dinamo Riikassa ja on siitä asti kuntoutellut itseään, eikä ole pelannut peliäkään n. 8 kuukauteen. Joten jos nyt tosiaan annetaan kaverille hieman enemmän aikaa, kuin 1,5 erää, ennen kuin kivitetään mies...Nooh, ensimmäinen peli parin reenin jälkeen uudessa joukkueessa, saattaahan sitä lipsua. Mutta minun silmään kyllä aika varmaa perustekemistä Stanilta. Kyllä miehestä vielä isosti iloa tulee olemaan.
Pakko ihmetellä, että millä näytöillä Topi Niemelä on päässyt Kärppien ykköspariin. Tuossa paikassa pitäisi olla liigan parhaimpia puolustajia, eikä T.Niemelä kuulu lähimainkaan niihin. Kai ne pitkälle venyneet jatkosopimusneuvottelut sitten liittyy tähän - Kärpät meni lupaamaan Topille isoa roolia, mitä hän ei kyllä näillä näytöillä pysty kunnialla kantamaan.Topi Niemelä ei ikävä kyllä ykköspakilta vaikuta. Oikeastaan on aika kaukanakin siitä toistaiseksi.