Kärppien harjoitusottelut

  • 501 528
  • 3 707

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Onko se vaan tuo mainokseton jää vai onko kuva muidenkin silmään vähän turhan kirkas?

Ei siinä, kyllä tämän kanssa voi elää. Enemmänkin tuo viive äänessä vähän sekoittaa pakkaa. Eka luulin että DJ luukuttaa vähän turhan innolla biisejään.
 

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Onko se vaan tuo mainokseton jää vai onko kuva muidenkin silmään vähän turhan kirkas?

Ei siinä, kyllä tämän kanssa voi elää. Enemmänkin tuo viive äänessä vähän sekoittaa pakkaa. Eka luulin että DJ luukuttaa vähän turhan innolla biisejään.
Kamerassa valkotasapaino asetukset pielessä
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Oon varmaan joku vajakki. Mulle ei jää nää pelinumerot mieleen ennen kuin nään tarpeeksi noita livenä hallilla. Koko ajan pitää tarkistaa kumpi se Tardif oli vai Melnick... oliko toi 91 nyt Lammikko vai kukaperkele.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla menee Melnick (37) ja Kovarcik (87) kokoajan sekasin. Ehkä tohon kauden aikana tottuu kun oppii tunnistamaan pelityylistä ja asennoista pelaajat eikä tarvi pelkästään numeroa tuijottaa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla menee Melnick (37) ja Kovarcik (87) kokoajan sekasin. Ehkä tohon kauden aikana tottuu kun oppii tunnistamaan pelityylistä ja asennoista pelaajat eikä tarvi pelkästään numeroa tuijottaa
Helpoiten varmaan erottaa siitä, että Melnick on right ja Kovarcik left.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Paitti että näkyy ilmaiseksi Youtubessa.
Tiedän, mutta eihän sitä euroa maksaessa etukäteen tiennyt. Lähinnä se, että ei tarvinnut mitään 15 euroa maksaa tästä striimistä ja sitten joku kännissä kuvaa tätä vasemmalla kädellä default kameran- ja striimaussoftan asetuksilla.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Tiedän, mutta eihän sitä euroa maksaessa etukäteen tiennyt. Lähinnä se, että ei tarvinnut mitään 15 euroa maksaa tästä striimistä ja sitten joku kännissä kuvaa tätä vasemmalla kädellä default kameran- ja striimaussoftan asetuksilla.
Jyp ei ole tämän takia mieluinen harkkapelivastustaja... Mielellään senkin katsoisi livenä, mutta aika ahne hinnoittelu on sillä ottelulla ollut perinteisesti. Ja se vuoden 2023 episodi ei kyllä unohdu helpolla, joten en tiedä olenko valmis maksamaan tosta matsista (jos sitä edes tarjolle tulee).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös