Kärppien harjoitusottelut

  • 401 811
  • 2 585

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitokset kaikille, jotka ”suomentivat” minulle ja isälleni tämän lyhenteen ”PAPP ” fiksulla tavalla kuten kuuluukin.
Tuo PAPP -lyhenne on yleisessä käytössä jääkiekkokeskustelussa. Sen vuoksi sitä käytin ja käytän. Helpottaa kuitenkin kirjoittamista. Nyt kun tekin tiedätte sen, niin teidän vastaisuudessa on helpompi osallistua keskusteluun myös lyhenteiden kanssa. Mukava kun kiinnosti ja kysyit. Anteeksi, en eilen huomannut vastata.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielestäni tämmöisessä tapauksessa jossa sana on "puolustusalueenpuolustuspeli", on ihan järkevää käyttää jotain lyhennettä. Mutta se siitä, ei täällä kovin monella tunnu olevan ongelmia tuon lyhenteen kanssa.

Hyvää viikonloppua!
Ei tosiaankaan kovin monella. Mutta olisi hienoa, jos nämä ikääntyneemmät ja ehkä harvat fanitkin otetaan huomioon? Vai olenko väärässä- ehkä?
Hyvää viikonloppua myös kaiken ikäisille!
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuo PAPP -lyhenne on yleisessä käytössä jääkiekkokeskustelussa. Sen vuoksi sitä käytin ja käytän. Helpottaa kuitenkin kirjoittamista. Nyt kun tekin tiedätte sen, niin teidän vastaisuudessa on helpompi osallistua keskusteluun myös lyhenteiden kanssa. Mukava kun kiinnosti ja kysyit. Anteeksi, en eilen huomannut vastata.
Kiitokset tästä McTorso! Tapaan huomenna isäni ja heillä kun on oikein sellainen ”ukkokerho” Ylivieskassa juttelemassa Kärppien jutuista ja muutamat heistä seuraa tätä sivustoa. Siksi tähän nyt puutuin. Kyllä he tietää, että todennäköisesti täällä keskustelua seuraavat ja kirjoittavat ovat eri ikäluokkaa. Siksi saan näitä kysymyksiä aina silloin tällöin. Mutta muuten kaikki on ok. Olisi hienoa, jos pystymme pitämään kaiken spekuloinnin niin, että kaikki tätä sivustoa ymmärtävät sen. Olemme kaikki faneja!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tapaan huomenna isäni ja heillä kun on oikein sellainen ”ukkokerho” Ylivieskassa juttelemassa Kärppien jutuista ja muutamat heistä seuraa tätä sivustoa
Vie terveiset! Minulla on myös yli 80-vuotias isä. Hän asuu Pyhäjärvellä ja katsoo kaikki Kärppien pelit kotona. Pari kertaa vuodessa saan houkuteltua hänet kanssani Raksilaan. Ne ovat isoja, mukavia juttuja. Samoin kuin oli viime kauden Kärppien epäonnistuminen, siis iso juttu negatiivisessa mielessä. Tuossa iässä voi alkaa tulla ajatuksia siitä, jotta jääkö se seuraava mestaruus kokematta ja juhlimatta. Isäni oli todella pettynyt, kun pudotuspelikevät jäi viime vuonna kokematta. Vallitsevalla kaudella ja juuri meneillään olevalla ottelulla on ehkä isompi merkitys heille kuin meille nuoremmille. En tiedä, mutta se on hienoa, että Kärppäyhteisöön kuuluu ihmisiä eri ikäpolvista.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vie terveiset! Minulla on myös yli 80-vuotias isä. Hän asuu Pyhäjärvellä ja katsoo kaikki Kärppien pelit kotona. Pari kertaa vuodessa saan houkuteltua hänet kanssani Raksilaan. Ne ovat isoja, mukavia juttuja. Samoin kuin oli viime kauden Kärppien epäonnistuminen, siis iso juttu negatiivisessa mielessä. Tuossa iässä voi alkaa tulla ajatuksia siitä, jotta jääkö se seuraava mestaruus kokematta ja juhlimatta. Isäni oli todella pettynyt, kun pudotuspelikevät jäi viime vuonna kokematta. Vallitsevalla kaudella ja juuri meneillään olevalla ottelulla on ehkä isompi merkitys heille kuin meille nuoremmille. En tiedä, mutta se on hienoa, että Kärppäyhteisöön kuuluu ihmisiä eri ikäpolvista.
Kiitooos! Vien terveiset! Osuu itse asiassa aika lähelle tuo Pyhäjärvi myös minulla, kun äitini on sieltä kotoisin! Ja sama juttu- kerta pari vuodessa käydään yhdessä Raksilassa katsomassa peliä. Isäni toi minut aikanaan Raksilaan eka kerran Sievistä bussilla ja nyt on ollut jo vuosia minun vuoro…
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vie terveiset! Minulla on myös yli 80-vuotias isä. Hän asuu Pyhäjärvellä ja katsoo kaikki Kärppien pelit kotona. Pari kertaa vuodessa saan houkuteltua hänet kanssani Raksilaan. Ne ovat isoja, mukavia juttuja. Samoin kuin oli viime kauden Kärppien epäonnistuminen, siis iso juttu negatiivisessa mielessä. Tuossa iässä voi alkaa tulla ajatuksia siitä, jotta jääkö se seuraava mestaruus kokematta ja juhlimatta. Isäni oli todella pettynyt, kun pudotuspelikevät jäi viime vuonna kokematta. Vallitsevalla kaudella ja juuri meneillään olevalla ottelulla on ehkä isompi merkitys heille kuin meille nuoremmille. En tiedä, mutta se on hienoa, että Kärppäyhteisöön kuuluu ihmisiä eri ikäpolvista.
Ja kyllä kirjoitit hienosti ja osuvasti tuon lopun!! Se on juurikin noin! Sait kyllä omatkin ajatukset-
täysin eri ”sfääriin”. Meidän kaikkien pitää muistaa juuri tämä loppu mitä kirjoitit. Kukaan ei tiedä mitä tapahtuu, mutta eri ikäpolvi ajattelee asiasta eri tavalla kuin nuoremmat. Olemme kuitenkin kaikki Kärppäfaneja- riippumatta iästä!!!
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tästä en tiedä. Toisaalta, miksipäs ei? Lukijoita halutaan ja jos joku maksaa euron/päivä lukuoikeudesta ja digilehden kuukausitilauksen hinta on n. 0,50 euroa/päivä, niin periaatteessa parempaa tuottoahan tuo on?

Tienattu euro on parempi kuin tienaamaton euro.

ps. varmasti jollain palstaveljellä tai -siskolla on parempaa tietoa tästä.
Uskaltaisin väittää, että mulla oli viime vuonna harjoituskaudella tuo tutustumistilaus ainakin toista kertaa jo. No, oli tai ei, niin Kaleva siinä voitti kun tilaus jatkui toistaiseksi voimassaolevana välittömästi sen jälkeen, enkä luonnollisesti muistanut sitä heti perua. Uskoisin että muitakin kaltaisiani on, joten tuolla tavalla saa helpot rahat kuleksimasta meiltä hourailijoilta.
Täsmälleen sama homma, itse ainakin parina edellisenä vuotena saanut tuon tarjouksen ja luonnollisesti unohtanut peruuttaa.
Arvatkaapa miten kävi... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös