MESTIKSEN OTTELUOHJELMA JULKAISTU | KOKKOLAN HERMES (Hermeksen kotisivut)Olikohan Kärppien harjoitusotteluista jotakin tietoa? Olin jostakin lukevinani, että pelaavat Kokkolassa elokuussa, mutta mistään sitä tietoa en enää löytänyt. Liigan sivut eivät tiedä yllättäen mitään.
Huomaa myös harjoitusottelut sekä Ässät- Kärpät 9.8
Mitähän tuohon sanois...Olikohan Kärppien harjoitusotteluista jotakin tietoa? Olin jostakin lukevinani, että pelaavat Kokkolassa elokuussa, mutta mistään sitä tietoa en enää löytänyt. Liigan sivut eivät tiedä yllättäen mitään.
En ymmärrä miksei ne niitä voi heti lätkäistä sivuille kun joukkueet pelejään varmistelevat.Mitähän tuohon sanois...
Liigan sivut tekevät varmaan myöhemmin yhteenvedon joukkueiden harjoituspeleistä.
Varmaan siksi, että noissa kesäharjoituspeleissä järjestämisvastuu ei ole liigalla vaan enemmän seurojen vastuilla. Liigalla ei ole varmaan mitään tekemistä harjoituspelien kanssa. Seuroilla on se tieto, mitä harjoituspelejä pelaavat ja ripottelemalla antavat julki sitä tietoa. Liigalle tippuu sitä tietoa viikkotahtiin eikä varmaan noista kannata Liigan infota jollain yhteenvedolla kuin vasta elokuussa (jos silloinkaan - itse Liigan pärnäsenä en välttämättä seurojen harkkapeleistä tiedottaisi ollenkaan <= seurojen vastuulla).En ymmärrä miksei ne niitä voi heti lätkäistä sivuille kun joukkueet pelejään varmistelevat.
Mutta kiitoksia vastauksista.
Kärppien sivujen mukaan 9.8-16 pelattava Kärpät-Ässät (pelataan Kokkolassa?) harjoituspeli näkyisi ruutu+ palvelun kautta.
En kyllä itse löytänyt ohjelmatiedoista mistään eli onko toi ruutu+ logo jäänyt vahingossa harkkapelienkin tietoihin tms? Jollain tietoa?
Kiitos vastauksista etukäteen!
Ei varmasti näy Ruutu+:ssa tämä peli. Ruutu ei näyttänyt tänä vuonna Pitsiturnaustakaan, kuten viime vuonna, joten ei näytä myöskään Kärppien harjoitusottelua. Asiassa lienee Kärppien verkkosivujen virhe.
Oli jäillä tänään, näkyi seuran Snapissa. Ei lisätietoja miksei pelaa.Onko Rynnäkselle tullut loukki vai pelkkää rotaatiota? Oliku kukaan aamujäillä katsomassa? Itse en tänään hallille päässyt...
Nojoo tätä vähän pohdin kyllä sitten itsekin.Ei taida olla lopulliset numerot nuo. Kärppien sivuille on vihdoin ja viimein päivitetty tämän kauden pelaajalista, josta löytyy myös pelaajien oikeat numerot.
Onko Rynnäkselle tullut loukki vai pelkkää rotaatiota?
Ootko tosissasi vai onko tämä vitsi? :D Luulisi, että on nimenomaan iso kunnia pelata "omaa" joukkuetta vastaan. Tällöin moni on myös parhaimmillaan. Esim. Leskinen rankaisi viime vuonna Kärppiä ja Pentikäinen säästi sen budjettimaalinsa Ilvestä vastaan.Rynnäksellä on niin iso Patasydän, ettei mielellään pelaa Ässiä vastaan jos ei ole aivan pakko. Ja harkkapeleissä ei ole....*hymiö*
Mikkola numerolla 4? Mitä helvettiä, eikös tuo ole ollut aina #6 kun on Kärpissä pelannut?
Ässät teki avausmaalin 20sek kohdalla ja Kärpät istunut kaksi jäähyä ennen 5min täyttymistä.Laittakaahan tilannetietoja jos joku peliä Kokkolassa seuraa...
Liigan sivuilla ja Kärppien Twitterissä tulos- ja tilanneseurantaa. Ässät mennyt johtoon 20s pelin jälkeen.Laittakaahan tilannetietoja jos joku peliä Kokkolassa seuraa...
:D sehän on alkanut helvetin hyvin!Ässät teki avausmaalin 20sek kohdalla ja Kärpät istunut kaksi jäähyä ennen 5min täyttymistä.
Suikkaselle kenkää?:D sehän on alkanut helvetin hyvin!