En minä tiedä. Luulen että Koivunen ei ole ollut loukkaantunut ja Turunenkin otettiin varotoimenpiteenä pois leijonien kokoonpanosta.Onko Koivunen ja Turunen mukana?
En minä tiedä. Luulen että Koivunen ei ole ollut loukkaantunut ja Turunenkin otettiin varotoimenpiteenä pois leijonien kokoonpanosta.Onko Koivunen ja Turunen mukana?
Ja Ronkainenkin tiettävästi palannut.Herrojen lisäksi tällä hetkellä lainalla siis ainoastaan Mikko Niemelä kun Niskala ja Koskenkorva ovat palanneet kärppien riveihin.
Joo Ronkainen unohtui vielä vaikka peliajan suhteen tekee kyllä edelleen tiukkaa.Ja Ronkainenkin tiettävästi palannut.
Ei ole Kokko tänäänkään Hermeksen riveissä mukana. Liekö kuitenkin Kärppien ringissä edelleen?Kokko ja Antti-Roiko palanneet Hermeksen riveihin ja Antti-Roiko jo tänään kokoonpanossa TUTOa vastaan.
Kokko oli eilen maalissa ja on tänäänkin ainakin mestiksen sivujen mukaan. Myös hermeksen raportin mukaan Kokko pelasi eilen.Ei ole Kokko tänäänkään Hermeksen riveissä mukana. Liekö kuitenkin Kärppien ringissä edelleen?
Flashscoresta katsoin, ja näemmä aivan vihkoon. Eikä ensimmäistä kertaa.Kokko oli eilen maalissa ja on tänäänkin ainakin mestiksen sivujen mukaan. Myös hermeksen raportin mukaan Kokko pelasi eilen.
Itseänikin vähän hämää kun flashscoressa on jostain syystä ihan eri nimet, mutta ehkä luotan enemmän noihin mestiksen kokoonpanoihin.
Itse tykkään katsoa You tubesta myös SHL klippejä, ainakin niistä peleistä, joissa suomalaisia pelaa, eritoten Luleå ja Brynäs. Miselle tosiaan ainakin se yksi miinus, mutta se oli 2 vs 1 hyökkäys, jossa Mise oli varmistavan pakkina. Ei mene Misen piikkiin se. Klipissä se 4-1 maali kohdasta 3:15 eteenpäin. Muutoin siinä ei paljon Mise vilahda, mutta numero oli 38...Niemelä debytoi eilen Brynäsin 1-4 tappiossa Oskarshamnille. Peliaikaa tuli 17:04 ja -1
Kokolla eilen 88%Kokko oli eilen maalissa ja on tänäänkin ainakin mestiksen sivujen mukaan. Myös hermeksen raportin mukaan Kokko pelasi eilen.
Itseänikin vähän hämää kun flashscoressa on jostain syystä ihan eri nimet, mutta ehkä luotan enemmän noihin mestiksen kokoonpanoihin.
Voi kun Cech saataisiin myös kiinnitettyä. Ottajia on varmasti ensi kaudeksi muualla ja kotimaassaan olisi top6-pakki monessa Extraliga-joukkueessa ja miksei myös Kanadan junioriliigat olisi kiinnostuneita. Cech olisi pelityyliltään ideaali ajaa kokoonpanoon seiskapakin tontin ja isojen Mestis-minuuttien kautta, mutta olisiko tämä polku tarpeeksi houkutteva ja päämäärätietoinen? Vili Saarijärvi valitsi aikanaan toisen tien, mutta kyseessä oli täysin toisentyyppinen kiekollisesta roolista elävä lupaus.Ales Cechille ja Eero Klintrupille tänään ensimmäiset miesten pelit kun pelaavat ainakin tämän päivän pelin lainalla Hermeksen mukana.
Liigapörssin kannalta toivon päinvastaista. :hymiö.:Kokko tänään aloittavana maalivahtina kun Saipa kohtaa HIFK:n. Toivotaan onnistumista ja ettei nyt ihan pommiteta reikäjuustoksi.
Alasiurua Arttu | 5.2.2005 | Oulun Kärpät Oy |
Peltonen Janne | 22.3.2005 | Oulun Kärpät Oy |
Pieniniemi Emil | 2.3.2005 | Oulun Kärpät Oy |
Vedenpää Visa | 11.5.2005 | Oulun Kärpät Oy |
Yliniemi Sisu | 25.6.2003 | Oulun Kärpät Oy |
Loponen Markus | 17.6.2006 | Oulun Kärpät 46 ry |
Myllykangas Aatu | 27.1.2006 | Oulun Kärpät 46 ry |
Pietilä Benjamin | 11.5.2006 | Oulun Kärpät 46 ry |
Viita Frans | 4.12.2006 | Oulun Kärpät Oy |