Itse huhuihin lausun sen, että vääntö on päällä vielä yhdestä vahvistuksesta, hiton kovasta puolustajasta.
...Itse huhuihin lausun sen, että vääntö on päällä vielä yhdestä vahvistuksesta, hiton kovasta puolustajasta.
Kyllä minäkin varmaan pelaisin tasooni nähden hyvin Kärpissä. Sillä tasolla ei ole kyllä mitään asiaa edes piirisarjan joukkueeseen.Aha. Vieläkö sieltä on tulossa lisää porukkaa... Kyllä tuo nyt jo riitäisi hyvin. Pakkeja on jo ihan varmasti tarpeeksi. Kuitenkin esim. Jokinen ja OPG on pelanneet tasoonsa nähden hyvin.
Kovuutta saisi toki aina olla lisää, mutta kuka ulostetaan mahdollisen uuden pakin tieltä? Nythän siellä on seuraavaa miehistöä:Tähän mahdolliseen lisävahvistukseen on sanottava, että itse en panisi vastaan. Kärppien ongelmakohtia on ollut jo monta vuotta puolustus, enkä kyllä yhtään pistäisi vastaan, jos se kohta korjattaisiin. Puolustus oli jälleen kerran väärin koottu kauden alussa, kuten se oli viime vuonnakin. Joukkueessa oli liikaa mikkihiiriosaston miehiä (Ylönen, Jokinen, Forrest) eikä Aaltokaan ole omassa päässä vakuuttanut. Jussi + yksi jämäkkä pakki tekisi Kärppien puolustuksesta kerralla jämerän, ja ainakin Jussi osaa pelata kiekkoakin. Jos uusikin mies osaa, niin samalla ratkeaa pelinavausongelmat. Sen jälkeen olisikin ratkaistu monta ongelmaa: oman pään pelaaminen, avaukset, ylivoima, miksei alivoimakin. Kasparin hankinnan jälkeen hyökkäysvoimaa on, toki sentteripeli on turhan paljon Viuhkolan harteilla, mutta toisaalta niin Rosa kuin Kasparkin (ainakin rapsojen mukaan) osaavat rakentaa peliä laidaltakin.
Että bring it on, sanon minä. Puolustuspelikin kun on muutakin kuin "onhan meillä muutama ihan kiva kaveri siellä".
Totta kai nimenomaan Ylönen ja Jokinen ulostetaan. Minulle on ihan se ja sama, vaikka pelaavat mailapalkalla, jos tilalle on saatavilla paljon kovempi kaveri. Ei ne minun rahoja ole, ja jos Kärpillä on budjetissa varaa vaihtaa miehiä, niin siitä vaan.Kovuutta saisi toki aina olla lisää, mutta kuka ulostetaan mahdollisen uuden pakin tieltä? Nythän siellä on seuraavaa miehistöä:
Aalto
Jushkevitsh
Mikkola
Korpikari
Grönholm
Ohtamaa
(Jokinen, Ylönen)
Jokista ja Ylöstä ei kannata kenkiä koska ovat kohtuu halpoja popparin syöjiä.
No paskaako tuota Forrestiakaan myymään sitten. Istukoon katsomossa Jokisen ja Ylösen kanssa. Tiedä vaikka niitä loukkaantumisia tulisi enemmänkin joskus.Totta kai nimenomaan Ylönen ja Jokinen ulostetaan. Minulle on ihan se ja sama, vaikka pelaavat mailapalkalla, jos tilalle on saatavilla paljon kovempi kaveri. Ei ne minun rahoja ole, ja jos Kärpillä on budjetissa varaa vaihtaa miehiä, niin siitä vaan.
Loppujen kohdalla sanoisin, että pakit voisivat vaihdella katsomokomennuksella silloin, kun kaikki ovat terveenä. Toisaalta harvoin pelaajat on 100% kunnossa, joten loukkaantuneet voisivat oikeasti hoitaa vammansa kuntoon kun rosterissa on syvyyttä.
Yhtälailla olen satavarma ettei kuusikosta Aalto, Jushkevitsh, Mikkola, Korpikari, Grönholm ja Ohtamaa yhtäkään kaupata muualle mikäli Forrest saadaan pihalle ja Dmitri osoittautuu pelimieheksi. Minun on vaikea uskoa myöskään Ohtamaan viltitykseen. Kyllä sen vahvistuksen tieltä tuppea puree Korpikari tai Grönholm. Melkoinen optimisti saa olla mikäli kuvittelee etteikö Kärpissä olisi reserviä myös kuuden kärkipakin takana, vaatii myöskin melkoista ihmettä jos pakkikalustossa selvitään loppukausi ilman loukkaantumisia. Jokisella ja Ylösellä ei tee käytännössä mitään pleijareissa, tästä saatiin taas muistutus kun Jokista nakeltiin Lukkopelin lopun tyhjä-maali episodissa seinille kuin tiskirättiä.Olen ihan satavarma että jos vielä uusi pakki tulee niin tuosta kärkikuusikosta (Ylönen ja Jokinen ei kuulu tähän porukkaan) joku lähtee tai Ohtamaa tulee istumaan pääsääntöisesti viltissä. Ja siinä kohtaan tullaankin taas siihen pitkäjänteisyyteen. Saa olla melko hyvä keikkamies että sen takia meidän potentiaalisin pakki hyllytettäisiin poppariosastolle.
Kärppien ongelmakohtia on ollut jo monta vuotta puolustus, enkä kyllä yhtään pistäisi vastaan, jos se kohta korjattaisiin.
Just näin! Meidän puolustus on ollut ihan sieltä ainakin vuodesta 2004.
No just niin, jos pakisto on ollut paska jo vuodesta 2008 niin sehän on sama asia kuin se on ollut paska vuodesta 2004.
Kylläpä se on ollut aiemminkin, mutta kesken kauden on hankittu vahvistuksia. Sopii katsella niitä kokoonpanoja kauden alussa, ei lopussa.Makis puhui monesta vuodesta. Vuodesta 2008 ei mielestäni ole vielä vuosia, vuodesta 2004 taas on. Sen myönnän kyllä ettei viime kauden pakisto ollut riittävä muttei joukkue muutenkaan onnistunut viisikkopelissä samalla tavalla kuin aiempina vuosina tai ainakaan yhtä hyvin kuin JYP.
Jaahas, Boumedienne sai lähdöt Minskistä. Tämän nimen liitän Kärppiin minä.
Jaahas, Boumedienne sai lähdöt Minskistä. Tämän nimen liitän Kärppiin minä.
Grönholm lähtee.....!!!!Olen ihan satavarma että jos vielä uusi pakki tulee niin tuosta kärkikuusikosta (Ylönen ja Jokinen ei kuulu tähän porukkaan) joku lähtee tai Ohtamaa tulee istumaan pääsääntöisesti viltissä.
Grönholm lähtee.....!!!!
http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1774103/boumedienne-sparkad-fran-minskOnkos tälle jotain lähdettä esittää?
Eikös hän ollut ensisijaisesti etsimässä uutta seuraa KHL:stä.http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1774103/boumedienne-sparkad-fran-minsk
Näyttäisi olevan tältä päivältä. Näyttäisi tosin olevan ensisijaisesti menossa Sveitsiin tai Ruotsiin, SM-liigasta ei ole puhetta.
Onneksi en ole moderaattori, vaan palstailija. Siksipä kaipaankin muutakin kuin sen Serlaan heitetyn kokoonpanouudistuksen. Ainahan sitä saa ja pitääkin ilmeisesti fantasioida, mutta nyt ollaan aikuisten saunassa. Täällä kaikki näkee kaikkien vehkeet, joten tietänet mitä tehdä?Grönholm lähtee.....!!!!