Hmm,kuvassa on aika kookas kontrasti? Sekin selittää osaltaan...luulen että kuka tahansa nainen olisi tuolla paikalla kaunis,Erittäin kaunis nainen.
Hmm,kuvassa on aika kookas kontrasti? Sekin selittää osaltaan...luulen että kuka tahansa nainen olisi tuolla paikalla kaunis,Erittäin kaunis nainen.
Niin, tämä ongelma on monitahoinen, mutta uskon kehittäneeni ratkaisun, joka pohjautuu siihen, että elämä on vain pieni osa jääkiekkoa. Eikö Hannekselle järjestyisi Oulun kokoisesta kaupungista suomalainen vaimo?
Hmm,kuvassa on aika kookas kontrasti? Sekin selittää osaltaan...luulen että kuka tahansa nainen olisi tuolla paikalla kaunis,
Mielestäni sentterin tarpeen edelle ajaa vähintään yhden profiilipakin saaminen, mielellään mahdollisimman pian. Pommia odotellessa...
Se tosiasia ettei itsellä ole hajuakaan vapaista kovista nimistä, ei sano ettei niitä olisi. Aina tällaisella hetkellä tuntuu, että eihän niitä nyt herran tähden ole, mutta silti niitä aina joillekin löytyy. Ei siis suurta huolta, paremmat kaverit voivat muutenkin odotella pitempään, koska töitä löytyy tekijämiehille aina.
Jatkaa Ruotsissa --> http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8630Ivan Majesky oli varsin pidetty kaveri Oulussa. Pestin päädyttyä viime syksynä Oulussa näin Kojon palaveeraavan Ivanin kanssa oululaisessa ravintolassa. En löytänyt netistä Ivanista tietoo, jatkaako Ruotsissa vai...? Kallis kaveri on kyseessä, mutta onhan meillä valuuttaa.
No pakki sektorille on mm. tällä hetkellä vapaana kovia nimiä
Ulkolaisia esimerkkinä
David Scneider
Dale Clarke
No pakki sektorille on mm. tällä hetkellä vapaana kovia nimiä
Janne Niinimaa
Ossi Väänänen
Mikko Lehtonen
Tuossa nyt muutama Suomalainen nimi. Ulkolaisia esimerkkinä
David Scneider
Dale Clarke
Ulkolaisten en tosin usko Suomessa jatkavan verotuksellisista syistä.
Ja tuon hyvän lisäksi (nuo ovat utopiaa oulussa) tarkoitin sitä, että sieltä löytyy vapaana sellaisia nimiä joista allekirjoittanut ei ole kuullutkaan. Jostain niitä vain putkahtaa. Jotkut nohevat selailevat joidenkin agenttejen sivuiltakin niitä.
Linköping tarjoaa Lehtoselle 2 vuoden sopimusta, 300 000€/kausi, sanotaan Aftonbladetissa.
No niin, Clarke valitsi Bluesin ja Oulussa ollaan askel lähempänä utopiaa.
Sen verran vielä, että Niinmaa Oulussa ei ole utopiaa. Janne on kyllä bongattu Oulusta kesän aikana. Schneider on tosiaan tehnyt sopimuksen Tampaan.