Kärpät - TPS 3.3 klo 18:30 Raksila, Oulu

• 23 779
  • 259

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Jeff
Paljon on tässä ketjussa sanottu, mutta painottaisin vielä sitä mitä sanoin jo aikaisemmasakin viestissä. Jos olisin Tepsi fani olisin paljon huolestuneempi nyt playoffeihin lähdettäessä, kuin mitä olen nyt kärppäfanina. Kärpät on playoff kunnossa kun nuo tyhmät jäähyt karsitaan, 5-3yv saadaan kuntoon ja pari potkua lisää tulee playoffeista automaattisesti.

Miksi olisin? TPS voitti Kärpät eilenkin. Teidän tässä mielestäni huolestuneita pitäisi olla, jos TPS pelaa 10min omaa peliä, niin pystytään ratkomaan voitto. Mainitsit jossain aiemmassa viestissä, että Kärpät hävisi, koska Rönn tuomitsi väärin? V: Ei muuten hävinnyt. Hävisi siihen, että TPS teki maalin enemmän.

Velmot

Jäsen
En tarkoittanut, että pitäisi ottaa Eloranta joukkueeseen NHL:ssä pelaamisen takia. Mutta totuus on, että ei siellä kaikki pärjää. Ei Elorantakaan mitenkään loistavasti, mutta pelasi kuitenkin muistaakseni lähemmäs 200 ottelua. Toiseksi pystyn myöntämään virheeni, ei ole minulle vaikeaa, kuten ei ole myöskään toisen paremmuus.. Voitko sanoa mitä virhettä en ole pystynyt myöntämään!? En ole Tepsiä runkosarjan voittajaksi missään vaiheessa julistanut, enkä myöskään mestariksi. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että Viuhkola ja Pärssinen maajoukkueeseen. Olenko sanonut, että TPS-pelaajat ovat täydellisiä, eivätkä filmaa..en tietääkseni. Olet tainnut vain lukea rivien välistä asioita, joita en ole edes sanonut. Olen yrittänyt sanoa, että kyllä taitaa liigassa olla useampia joukkueita kuin vain TPS, jotka pelaavat sikamaista mailahäirintää, kahvaamista ja koukkumista.. Sitä paitsi, jollen ole aivan väärässä, niin TPS on yksi joukkueista, jotka ottavat vähiten jäähyjä per peli. Miten on mahdollista, että tälläinen joukkue johtaa sarjaa ja saa jäähyjä vähiten, vaikka kaikki tuomarit tuomitsevat näitä pelejä..en ymmärrä?? Myönnettäköön, että Rinteen, Saarenheimon ja Pesosen provosointi meni hiukan yli. Pyydän anteeksi nöyrimmästi!!

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Viestin lähetti Velmot
En tarkoittanut, että pitäisi ottaa Eloranta joukkueeseen NHL:ssä pelaamisen takia. Mutta totuus on, että ei siellä kaikki pärjää. Ei Elorantakaan mitenkään loistavasti, mutta pelasi kuitenkin muistaakseni lähemmäs 200 ottelua. Toiseksi pystyn myöntämään virheeni, ei ole minulle vaikeaa, kuten ei ole myöskään toisen paremmuus.. Voitko sanoa mitä virhettä en ole pystynyt myöntämään!? En ole Tepsiä runkosarjan voittajaksi missään vaiheessa julistanut, enkä myöskään mestariksi. Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että Viuhkola ja Pärssinen maajoukkueeseen. Olenko sanonut, että TPS-pelaajat ovat täydellisiä, eivätkä filmaa..en tietääkseni. Olet tainnut vain lukea rivien välistä asioita, joita en ole edes sanonut. Olen yrittänyt sanoa, että kyllä taitaa liigassa olla useampia joukkueita kuin vain TPS, jotka pelaavat sikamaista mailahäirintää, kahvaamista ja koukkumista.. Sitä paitsi, jollen ole aivan väärässä, niin TPS on yksi joukkueista, jotka ottavat vähiten jäähyjä per peli. Miten on mahdollista, että tälläinen joukkue johtaa sarjaa ja saa jäähyjä vähiten, vaikka kaikki tuomarit tuomitsevat näitä pelejä..en ymmärrä?? Myönnettäköön, että Rinteen, Saarenheimon ja Pesosen provosointi meni hiukan yli. Pyydän anteeksi nöyrimmästi!!

No joo ehkäpä hieman menin ensimmäiseen viestisi provoon ja siitä saattoi olla luettavissa hieman jotain mitä sitten et tarkoittanut mutta hyvä niin sillä näen kuitenkin TPS:n ja Kärpät joukkueina jotka vielä yrittävät pelata hyökkävää taitokiekkoa joidenkin sm-liiga joukkueiden lisäksi kotikaukaloissaan ainakin ja kyllähän ylilyöntejä tulee meille jokaiselle se kait sallittakoon ja moderaattorit sitten puuttuvat pahimpiin sellaisiin =)

Kaikesta huolimatta playoffeissa paras voittakoon ja onnea sinne nyt vaan TPS:llekin ja toivottavasti se Bäckström sieltä kuntoutuu ajoissa kun jotenkin ensi kautta ajatellen Kojo tuo kylmät väreet miehen otteita TPS:n ruorissa seuranneena Elyseellä voi olla ettei ensi vuonna tapella mestaruudesta joten nyt pitäisi iskeä ja kaiken pitäisi mennä nappiin jotta näin kävisi.

ja vielä kun olen etelästä niin noita Kärppien matseja tulee vain Elyseellä katottua ja radiosta kuunneltua

Viimeksi muokattu:

Velmot

Jäsen
Jees, ihmisiä kaikki, niin pelaajat kuin fanitkin..Itse pidän Kärppien pelityylistä todella paljon sekä pelaajista, kuten Viuhkola,Tenkrat,Lievers jne.. Onnea myös puolestani Ouluun!!

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti chewmeister
Ja mitä Janne Pesoseen tulee niin ymmärrän miehen turhautumisen kun mailaa tulee sm-liigassa niin paljon ja jäähyjä ei aina helposti tule.

Ymmärrät kun Pesonen turhautuu mutta kun Koivu turhautuu vastaavasta, onkin Koivu pikku-rotta ja sikamaisin pelaaja moneen vuoteen? Eikö myöskin Koivulla ole siis oikeus turhautua vastaavista?

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
TPS pelaa 10min omaa peliä, niin pystytään ratkomaan voitto.
Pakko palata vielä tähän vaikka luulinkin jo ottaneeni eron tästä ketjusta. Tepsi pelasi kutakuinkin koko 10min ylivoimalla. Kuka tahansa playoffeihin päässeistä joukkueista olisi tehnyt tuossa ajassa maalin tai 2. Ja ylivoimakin óli vielä aluksi suhteelisen huonoa, Koivu pelasti sen hyvin ajoitetulla aikalisällä. Kärpät peluutti avainmiehensä puhki alivoimassa, joten siinäpä se alkoi ollakin.

Tepsin peli ei ollut se parempaa lopun 10min aikanakaan, mutta kokoajan pelatiin 1-2 miehen YVllä, joten tulee siinä maaleja huonommalekin joukueelle. Tasaviisikoin Tepsi oli huonompi, siitä ei pääse mihinkään. Tepsi voitti pelin, mutta älkää luulko, että esitys oli jotenkin häikäisevä. Kaikkea muuta.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Dave
Tyhmimmälle turkulaiselle (en muista nimimerkkiä) selvennän, että Rönnin istuminen tepsin erätaukopalaverissa oli tarkoitettu huumoriksi symbolisella tasolla, siksi hyvin hänet kusetettiin mukaan Tepsin touhuun, ei konkreettisesti ymmärrettäväksi faktatiedoksi. Katso kirjastossa sanakirjasta, mitä tarkoittavat nuo vaikeimmat sanat. Kepu, lestadiolaiset, nämähän sinä jo osasitkin. Ei niin että vittuilusta suuttuisin, mutta ettet sinä enää nolaisi itseäsi.

Myös minun kirjoitukseni oli pelkkää symbolista huumoria, et sitä kuitenkaan ymmärtänyt. Sanakirjasta sinä voit katsoa sanan pateettinen ja miettiä sitä viikonlopun yli. En ole Turusta, muutoin täyttänen adjektiivimäärittelysi mitä parhaiten. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. En malta olla tuohduksissani lisäämättä, todellinen ääliö.

Btw, koska kuitenkin taas vedät rokkaa salaojaputkella nenään, kehoitan tutustumaan viesteihini noin ylipäätänsä kärppien osalta, olen mielestäni noin kymmeneen kertaan ilmaissut mieltymykseni pelityyliin ja koko joukkueeseen. Ihan turha edes yrittää enempää vedättää tästä aiheesta, menin jo tähänkin viritelmään.

Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Jeff
Tepsi voitti pelin, mutta älkää luulko, että esitys oli jotenkin häikäisevä. Kaikkea muuta.

Eipä sitä paremmin voisi sanoa. Tällaista lausetta on käyttänyt varmasti jokainen jatkislainen jossakin vaiheessa kautta, kun oma joukkue on hävinnyt. Lätkä on siitä hieno laji, että pelin sisällä voi tapahtua uskomattomia käänteitä ja nyt päästiin oulussa kummastelemaan kyseistä ihmettä. Annan rispektit palloseuralle siitä, että osasivat ammattitaitoisesti käyttää hyväkseen sen ainoan oljenkorren.

Tuosta häikäisevästä esityksestä vielä...Jos jokin joukkue tällä kaudella hakee oulusta pisteet, on se helkkarin kova saavutus ja aivan sama millä esityksellä ne tulee. Kärpät ovat sen verran kova jengi, ellei paras. Kotona palloseura sitten esittää kotiyleisölleen sitä viihteellistä lätkää, joka ei ainakaan meikäläistä ole tällä kaudella jättänyt kylmäksi.

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti kausi
En malta olla tuohduksissani lisäämättä, todellinen ääliö.

Btw, koska kuitenkin taas vedät rokkaa salaojaputkella nenään

Salli minun nauraa. Jos ymmärsit että minua kiinnostaa tämmöinen vittuilu, käsitit väärin. Enkä ole koskaan vedellyt herneitä humalaisten tai tyhmien mulkkujen puheista, yritin ainoastaan suojella sinua omilta möläytyksiltäsi. Som'moro.

Tuo "todellinen ääliö" tulikin kuin silloin kerran, oliko se nyt Kiviharju joka Jortikan selän takaa huuteli tuomarille. "VITTU!" "TURHA TULLA PUHUUN ENÄÄ MISTÄÄN SOPIMUKSISTA!" "ÄÄLIÖ!" "TODELLINEN ÄÄLIÖ!". Se oli hauska klippi. Klassikko. :-)

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Dave
Salli minun nauraa. Jos ymmärsit että minua kiinnostaa tämmöinen vittuilu, käsitit väärin. Enkä ole koskaan vedellyt herneitä humalaisten tai tyhmien mulkkujen puheista, yritin ainoastaan suojella sinua omilta möläytyksiltäsi. Som'moro.

Kuka tässä suojelua kaipaa. Ei kysymysmerkkiä koska en missään nimessä kaipaa sinulta vastausta. Jälkikäteen enää pelkästään naurattaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy