Kärpät - TPS 3.3 klo 18:30 Raksila, Oulu

• 23 785
  • 259

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahhas, sitä pelataan ilmeisesti koko loppupeli av:tä. Tämähän kummalliseksi meni. Mitä ihmettä siellä tapahtuu?

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ohhoh...kylläpä kärppäpelaajat pelaavat rumaa peliä...ensin mailalla naamaan ja perään päähän kohdistunut taklaus. Todella rumaa...no joo heh, vitsi vitsi. Ei tarvitse kenenkään vetää herneitä nenuun. Ja raksilan halli viheltää, kun palloseura ottaa aikalisän...outo tyyli.

EDIT: 2-2

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
JAJAJAJAJAAJAJAJAAJA!!!!!!!!!!!!2-2!!!!! Oulussa haisee

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
No niin, 2-2. Loistava nousu joukkueelta. Nyt on Kärpillä vaikeaa, kun TPS on tullut takaa. Vieläkö mennään ohi samalla vauhdilla?

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Kerrankin kiva tunnustaa olleensa väärässä.

Kaikki on vielä auki. Tuleeko tästä tasuri ja runkosarjan viimeinen kierros ratkaisee voittajan?

Edit.

no huhhuh, 2-3 Kärpät taitaa himoita Jokereita vastaan..

Taitaa Oluenmetsästäjällä olla vauhti päällä..

K

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
JAJAJAJAJAJJJAAJAJAJAJAJ2-3!!!!!!!!!!!Oulussa haisee yhä paska!!!!!!!!!!!

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
2-3

Schneider 2-3, noniin, runkosarjaa ei voitettu vielä 45 minuutin kohdalla...

Nyt mitataan Kärppäasennetta.

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
2-3!

Taas joudun perumaan pahat puheeni, peli 2-3, Schneider iskee ylämummoon!!

Käsittämätöntä, tuntuu melkein aina toimivan tämä passiivinen kirjoitustyyli.

Oloneuvos: Pitänee perua sanoja koska taas on pelissä tullut kolme maalia. ;-) Tosin osittain varmasti myös Kärppien hermokontrollin menetyksen takia (?). Ja oikeassa olet sen osalta että hyvin ollaan olosuhteisiin nähden pärjätty.

Avase69

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Aivan mahtavaa.. Nyt kestäkää pojat!!

Taistele TPS!!

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: 2-3

Viestin lähetti Judge

Unohtamatta sitä vetoa Kiviharjun maalista. Vielä ehtii. Vai säästetäänkö mestaruusmaaliksi? Mulle ihan sama juuri nyt!

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Lerva
Itse näin pari yötä sitten unta että ottelu päättyy 2-3.Tarkemmin en unesta saanut selvää oliko jatkoaikaa vai ei.Ilmeisesti ei.
Kärpät menee heti alussa 2-0 johtoon mutta ottelun aikana Töpselit kirii vanhalla tutulla kirillä ohi ja voittoon.Vilpittömästi toivon näin,mutta realistisuus paukuttaa takaraivossa ja se sanoo,että vieraita viedään ku kuoriämpäriä.Valitettavasti...

Kai kävit tekemässä vetolapun 100 euron panoksella ?

Viestin lähetti Judge
Schneider 2-3, noniin, runkosarjaa ei voitettu vielä 45 minuutin kohdalla...

Ei, mutta näköjään haukkuminen auttaa..
Samoin kävi, kun 2 pv ennen Palanderin ekaa voittoa sanoin, että se mies voitti säkällä MM, eikä tule ikinä enää voittamaan mitään..

Hienoa tässä on se, että J, Koivu näytti pitävän hermot kasassa ja sen että pleijareihin ollaan valmiita.

K

Viimeksi muokattu:

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Viestin lähetti beerhunter
JAJAJAJAJAJJJAAJAJAJAJAJ2-3!!!!!!!!!!!Oulussa haisee yhä paska!!!!!!!!!!!

hyvää kielenkäyttöä toivottavasti moderaattorit on hereillä tilanteessa...

itse peli oli ennakkoon jo tepsin heiniä maalivahtipelin osalta ja kärpät on haastaja ja on se runkosarjan 2.sijakin hyvä saavutus

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
2-3!!!!!!!!!!!!!TPS KITTÄÄÄ!!!!!!!!!!

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Re: Re: 2-3

Viestin lähetti Pressiboxi
Unohtamatta sitä vetoa Kiviharjun maalista. Vielä ehtii. Vai säästetäänkö mestaruusmaaliksi? Mulle ihan sama juuri nyt!

HPK-peli ja play-offit vielä aikaa. Yksi tulee varmasti.

edit:typo

Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti chewmeister
hyvää kielenkäyttöä toivottavasti moderaattorit on hereillä tilanteessa...

itse peli oli ennakkoon jo tepsin heiniä maalivahtipelin osalta ja kärpät on haastaja ja on se runkosarjan 2.sijakin hyvä saavutus
hehehe...hyvä heittää toi haastaja läppä sitten tässä vaiheessa...Et itsekään tota usko...

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Loistava nousu! Kerrassaan hieno näyttö turkulaisesta voittamisen kulttuurista. Muistakaa, että TPS on nyt siipirikko. Miten se pelaakaan, kun kaikki ukot ovat mukana?!

Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kehen osui?

Kärppien Lehtoselle on näköjään puhallettu 2+10 pelin loppupuolella päähän osuneesta taklauksesta. Kuka TPS:n pelaajista mahtoi olla kohteena? Kävikö miten?

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Hunajata, hunajata!

Onneksi olkoon TPS voitosta! Kertakaikkiaan upea nousu 2-0 -tappiosta voittoon ja vieläpä Oulussa.

Sympatiat ovat teidän puolella! Tsemppiä myös jatkoon!

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei oo väliä me ollaan Kärppiä. Ei oo väliä me ollaan Kärppiä. Ei oo väliä me ollaan Kärppiä.

JE83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LFC
Maali se on hunajata hunajata...
Jotkut kerkes jo lyödä toisen erän jälkeen hanskat tiskiin minä itse mukaan lukien, eihän ne maaleja osaa tehdä.
Mutta mitäs mitäs! Tepsihä vei voiton ja Kyrppä lauma vikisi. Perjantaina edes piste hpk:lta ja se on siinä.
Nyt on hjywä fviivis, ei voi muuta sanoa.

Tep

Jäsen
Jess! Upea nousu Tepsiltä! Alussa näytti jo pahalta, mutta iloksi se kääntyi, lopulta. Kiitos TPS, kiitos. Tästä on hyvä jatkaa.

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Viestin lähetti kloever
VOITTOOOOO!

Kyllä mua vituttais nyt olla Kärppä-fani.

LOISTAVAA TPS!

Jaa.. No, hyvä ettet ole Kärppä-fani! :-) Mulla ei ainakaan oo lainkaan tuonkaltaisia tuntemuksia. Mitä nyt peliä radion kautta seurailin, niin eipä hätiä mitiä. Tämähän oli vaan runkosarjan matsi 55/56. Ootellaan, josko saadaan Bäksi tolppien väliin ja Rönn pois lootasta.. Kyl tämä tästä sutviintuu! Onnittelut Tepsille (lähes varmasta) runkosarjan voitosta!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy